Μια από τις σημαντικότερες εξελίξεις στο χώρο των παγκόσμιων ΜΜΕ θεωρούμε πως είναι η συμφωνία εξαγοράς της διάσημης ιστοσελίδας Huffington Post (ναι αυτής που θεωρεί "πρότυπο" η ιντερνετική νέα σελίδα του on line Βήματος) από την AOL. Η συμφωνία σύμφωνα με την ανταπόκριση του ΑΠΕ-ΜΠΕ προβλέπει πως η AOL θα εξαγοράσει την αμερικάνικη ιστοσελίδα έναντι του ποσού των 315 εκατομμυρίων δολαρίων. Την Huffington Post επισκέπτονται περίπου 25 εκατομμύρια άνθρωποι κάθε μήνα και στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Αριάνα Χάφινγκτον, μια από τους ιδρυτές της online εφημερίδας και αρχισυντάκτρια, θα αναλάβει πρόεδρος και θα διατηρήσει την αρχισυνταξία του Huffington Post Media Group, έναν όμιλο στον οποίο θα ανήκουν η Huffington Post και οι άλλες ιστοσελίδες του AOL - Engadget, TechCrunch, Moviefone, MapQuest, Black Voices, PopEater, AOL Music, AOL Latino, AutoBlog, Patch και StyleList.
Η AOL σύμφωνα με τα διεθνή Μέσα πραγματοποιεί την πιο σημαντική εξαγορά της μετά το 2009 και όπως όλα δείχνουν έχει μεγάλα σχέδια για την πλήρη αλλαγή στον χαρακτήρα του Τύπου. Μόλις πρόσφατα ο ισχυρός άνδρας της AOL Tim Armstrong παρουσίασε το business plan της εταιρείας του με τον κωδικό «The Way AOL».
Ουσιαστικά πρόκειται για ένα σχέδιο συνεχούς ροής ειδησεογραφικού περιεχομένου. Ως εδώ καλά, ο διευθύνων σύμβουλος έχει όραμα για την εξέλιξη του Τύπου. Ο προβληματισμός αρχίζει με το διάβασμα των κανόνων που θέτει για τη "δημοσιογραφία" και τους δημοσιογράφους.
Ζητά λοιπόν αύξηση των αναρτήσεων σε ειδήσεις έως 55.000 το μήνα. Και κάθε συντάκτης θα πρέπει να παραδίδει από 5 ως 10 ρεπορτάζ την ημέρα, να δίνει έμφαση στο "λόγο" του σε λέξεις που θα "πιάνουν" οι μηχανές αναζήτησης, να υπολογίζει τα έσοδα που θα μπορεί να έρθουν από διαφήμιση και να αυξήσει στις αναρτήσεις τα βίντεο. Η επιλογή ανάρτησης στο Διαδίκτυο θα καθορίζεται αυτόματα ανάλογα με τον χαρακτηρισμό τους ως "δημοφιλή".
Αυτό είναι σε λίγες γραμμές το σχέδιο του.
Στην ιστοσελίδα
μπορείτε να δείτε το αναλυτικό σχέδιο του και τους "δημοσιογραφικούς" στόχους ανά μήνα!
Εννοείται ότι ήδη δέχεται έντονες επικρίσεις ότι με αυτούς τους τρόπους καταστρέφει τη δημοσιογραφία και το ρόλο της ως Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης. Φαίνεται όμως πως η "ενημέρωση" περνάει πλέον σε άλλα χέρια.
Η AOL σύμφωνα με τα διεθνή Μέσα πραγματοποιεί την πιο σημαντική εξαγορά της μετά το 2009 και όπως όλα δείχνουν έχει μεγάλα σχέδια για την πλήρη αλλαγή στον χαρακτήρα του Τύπου. Μόλις πρόσφατα ο ισχυρός άνδρας της AOL Tim Armstrong παρουσίασε το business plan της εταιρείας του με τον κωδικό «The Way AOL».
Ουσιαστικά πρόκειται για ένα σχέδιο συνεχούς ροής ειδησεογραφικού περιεχομένου. Ως εδώ καλά, ο διευθύνων σύμβουλος έχει όραμα για την εξέλιξη του Τύπου. Ο προβληματισμός αρχίζει με το διάβασμα των κανόνων που θέτει για τη "δημοσιογραφία" και τους δημοσιογράφους.
Ζητά λοιπόν αύξηση των αναρτήσεων σε ειδήσεις έως 55.000 το μήνα. Και κάθε συντάκτης θα πρέπει να παραδίδει από 5 ως 10 ρεπορτάζ την ημέρα, να δίνει έμφαση στο "λόγο" του σε λέξεις που θα "πιάνουν" οι μηχανές αναζήτησης, να υπολογίζει τα έσοδα που θα μπορεί να έρθουν από διαφήμιση και να αυξήσει στις αναρτήσεις τα βίντεο. Η επιλογή ανάρτησης στο Διαδίκτυο θα καθορίζεται αυτόματα ανάλογα με τον χαρακτηρισμό τους ως "δημοφιλή".
Αυτό είναι σε λίγες γραμμές το σχέδιο του.
Στην ιστοσελίδα
μπορείτε να δείτε το αναλυτικό σχέδιο του και τους "δημοσιογραφικούς" στόχους ανά μήνα!
Εννοείται ότι ήδη δέχεται έντονες επικρίσεις ότι με αυτούς τους τρόπους καταστρέφει τη δημοσιογραφία και το ρόλο της ως Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης. Φαίνεται όμως πως η "ενημέρωση" περνάει πλέον σε άλλα χέρια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου