mediatvnews.gr

mediatvnews.gr
Μας βρίσκετε πλέον εδώ στο mediatvnews.gr

Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Ντινόπουλος: Δεν ζήτησα ασφάλεια ανέργου, μόνο ασφάλιση ΕΔΟΕΑΠ

Ο υπουργός Εσωτερικών Αργύρης Ντινόπουλος έστειλε την παρακάτω απάντηση στο blog μας, αντιδρώντας στην ανάρτησή μας για το αίτημά του στον ΕΔΟΕΑΠ.
Φυσικά και αναρτούμε τις 382 λέξεις της απάντησης του, δεν κατανοούμε γιατί να ζητήσουμε "συγγνώμη". Αντιθέτως θα περιμέναμε να δώσει και μια απάντηση γιατί από το 2008 ως το 2013 που έκανε την αίτηση, δεν έχει πληρώσεις τις εισφορές της προαιρετικής ασφάλισης, με αποτέλεσμα να έχει χρέος άνω των 5.500 ευρώ. 
Ο Αργύρης Ντινόπουλος επιβεβαιώνει το αίτημά του, λέει όμως πως δεν ζήτησε ασφάλιστρο ανέργου αλλά κανονικό, όπως έχει το δικαίωμα και πως ο ΕΔΟΕΑΠ πρότεινε αυτή τη λύση. 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΥΠΕΣ ΑΡΓΥΡΗ ΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΑΣ

« ΒΙΑΣΤΗΚΑΤΕ ΝΑ ΜΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΕΤΕ !»
Ας διασταυρώνατε , τουλάχιστον, την… είδηση , κάποτε οι δημοσιογράφοι έτσι κάναμε !

Η απόφασή μου (το 2007 που εκλέχτηκα βουλευτής) να επιλέξω ως ασφαλιστικό φορέα ( για τον κλάδο υγείας) τον ΕΔΟΕΑΠ με έχει αφήσει μετέωρο ασφαλιστικά για επτά ολόκληρα χρόνια. Η επιλογή ανάμεσα στον ασφαλιστικό φορέα του επαγγέλματός μου και σε αυτόν του δημοσίου ( ως βουλευτού) ήταν ( από τον νόμο) στην διακριτική ευχέρειά μου.
Επέλεξα τον ΕΔΟΕΑΠ , στον οποίο υποχρεώνομαι εγώ ο ίδιος να πληρώνω τις ασφαλιστικές εισφορές μου του κλάδου υγείας !
Μετά μάλιστα την διακοπή της προαιρετικής ασφάλισής μου στον κύριο φορέα ασφάλισης των δημοσιογράφων ( ΕΤΑΠ-ΜΜΕ) ζήτησα να γίνει το ίδιο και στον ΕΔΟΕΑΠ , στον οποίο επιθυμούσα να διατηρήσω τον κλάδο υγείας πληρώνοντας ο ίδιος τις ασφαλιστικές εισφορές μου.

Με χειρόγραφη ( και ενυπόγραφη από εμένα ! ) , μάλιστα , αίτησή μου στις 27/06/2013 ζητάω ( επί λέξει) «τον διακανονισμό των οφειλών μου στον κλάδο ασθενείας» χωρίς βεβαίως σε καμία περίπτωση να ζητάω αυτό να γίνει… λόγω ανεργίας !!
Σε επανειλημμένες παρεμβάσεις μου προς τον ΕΔΟΕΑΠ ( προϊσταμένη αρμοδίου τμήματος Μαίρη Καλαϊτζή , νομικός σύμβουλος Αντώνης Καινούργιος) είχα ζητήσει να προσδιοριστεί ο τρόπος καταβολής των ασφάλιστρων.
Τονίζοντας ότι η καταβολή ασφαλίστρων…ανέργου ήταν αδιανόητη και γι’ αυτό ουδέποτε κάτι τέτοιο εφαρμόστηκε.
Αδυνατώ να καταλάβω γιατί στο χθεσινό διοικητικό συμβούλιο του ΕΔΟΕΑΠ ανάμεσα στους διάφορους τρόπους καταβολής των ασφαλίστρων παρουσιάστηκε - από τις υπηρεσίες του ΕΔΟΕΑΠ - και πρόταση καταβολής ασφαλίστρων ανέργου !
Συνοδευόμενη , μάλιστα , από ένα μηχανογραφημένο διαβιβαστικό της αιτήσεώς μου που - βέβαια ! - δεν φέρει την δική μου υπογραφή !!
Η αίτησή μου της 27ης /06/13 είναι ήδη ανηρτημένη στον λογαριασμό μου στο facebook ( σε αυτόν με την ένδειξη Argyris Ntinopoulos – Πολιτικός)

Αναμένω την απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του ΕΔΟΕΑΠ το οποίο πρέπει επιτέλους να αποφασίσει ποια είναι τα ασφάλιστρα που πρέπει να καταβάλω αφού, εκ του νόμου, έχω το δικαίωμα να επιλέξω , ως βουλευτής , τον ασφαλιστικό φορέα μου.
Επαναλαμβάνω : καταβάλλοντας ο ίδιος τις ασφαλιστικές εισφορές μου.
Λυπάμαι γιατί κάποιοι δημοσιογράφοι βιάστηκαν να με συκοφαντήσουν.
Δεν μπήκαν καν στον κόπο να διασταυρώσουν την … είδηση.
Θα ζητήσουν, άραγε, συγγνώμη ;
Ή τουλάχιστον θα αναρτήσουν αυτές τις 382 λεξούλες της απάντησής μου ;









Δεν υπάρχουν σχόλια: