*news
η έκδοση της εβδομάδας
Σοβαρή καταγγελία για το Master chef
Λίγο πριν πέσει η αυλαία στο Master chef του Mega, το κανάλι και η εταιρεία παραγωγής μπαίνουν στο μικροσκόπιο του ελέγχου από το ΕΣΡ. Ο αποκλεισμός ενός παίκτη που αποδείχτηκε οροθετικός κατόπιν ιατρικών εξετάσεων μετά την ανταλλαγή εξωδίκων με την εταιρεία παραγωγής ΑΤΑ, έφτασε στο Συμβούλιο. Την καταγγελία καταθέτει ο φορέας μελών με τον ιό HIV «Θετική φωνή» (http://positivevoicegr.blogspot.com/2010/12/hiv-reality.html) που εστιάζει στον παράνομο τρόπο λήψης ιατρικών εξετάσεων και στην κατάφωρη παραβίαση του ιατρικού απόρρητου.
Συσφίγγει τις σχέσεις
Στενούς δεσμούς με τους φορείς της ομογένειας αναπτύσσει η κρατική τηλεόραση. Η εντολή έχει δοθεί από τον Παύλο Γερουλάνο ο οποίος εντός της Βουλής δήλωσε πως στον πρώτο χρόνο της νέας διοίκησης η ΕΡΤ είναι πλεονασματική και την επόμενη χρονιά θα δείξει το νέο της πρόγραμμα σε ενημέρωση και ψυχαγωγία. Ανέφερε επίσης πως για πρώτη φορά υπάρχει συνεργασία ΕΡΤ και ΕΟΤ.
Λήγουν οι άδειες
Την επόμενη εβδομάδα λήγει η έβδομη παράταση στην προσωρινή λειτουργία νομιμότητας των ιδιωτικών ραδιοτηλεοπτικών οργανισμών. Αυτή τη φορά δεν μπορεί να δοθεί παράταση εξαιτίας της απόφασης του ΣτΕ που έκρινε ότι το καθεστώς λειτουργίας τους είναι παράνομο και αντισυνταγματικό.
Και το ΕΣΡ ζητά βεβαιώσεις
Το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης ζητά πάντως από τους σταθμούς να καταθέσουν ως τις 31 Ιανουαρίου 2011 τα στοιχεία του μετοχικού κεφαλαίου τους καθώς και στοιχεία ισολογισμών.
Ψηφιακό ραδιόφωνο στη Γερμανία
Οι γερμανικοί ιδιωτικοί και κρατικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί θα συνεργαστούν στο πρώτο εθνικό DAB+ digital radio multiplex. Σύμφωνα με το www.radiolink.gr οι Γερμανοί broadcasters ενώθηκαν και υπέγραψαν συμβόλαια με τον network operator Media Broadcast.
Του... χρόνου για τη ΣΣΕ
Οι πρώτες προτάσεις για τη συλλογική σύμβαση εργασίας μεταξύ ΕΣΗΕΑ-ΕΙΗΕΑ ακούστηκαν την περασμένη Δευτέρα. Δεν υπάρχει συμφωνία και ορίστηκε νέα συνάντηση στις 12 Ιανουαρίου. Οι εκδότες προτείνουν μείωση αμοιβών (κατά 15%) και περικοπή αμοιβής για την κυριακάτικη απασχόληση.
Προβληματισμός στο Mega
Συνάντηση κορυφής για το Mega είχαν οι ιδιοκτήτες της «Τηλέτυπος» στο γραφεία του «Έθνους». Οι ζημιές στο τέλος του έτους καθώς και η αδυναμία να ληφθεί δάνειο δημιουργούν προβληματισμό σε συνδυασμό με τη συνεχιζόμενη πτώση στη διαφήμιση.
Νέα μείωση σε όλα στον ΑΝΤ1
Στον ΑΝΤ1 σφίγγουν πάλι το ζωνάρι κατ’ εντολή του Αλ. Χόλαντ. Μείωση 20% ως 25% στα συμβόλαια, από του Γιώργου Παπαδάκη ως και της Ζέτας Μακρυπούλια, και επιπλέον εξοικονόμηση 5 εκατομμυρίων ευρώ από το κόστος παραγωγής. Ήδη η «Ονειροπαγίδα» βάζει φρένο στα γυρίσματα για να βγάλει λιγότερα επεισόδια.
Τέλος η ετήσια προκήρυξη
Στην κατάργηση της ετήσιας προκήρυξης για την προμήθεια τηλεοπτικού προγράμματος προσανατολίζεται η ΕΡΤ, όπως ανακοινώθηκε στις εταιρείες παραγωγής που συνεργάζονται με την κρατική τηλεόραση. Αντί για έναν διαγωνισμό, θα ανακοινώνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα ξεχωριστές προκηρύξεις για συγκεκριμένα είδη τηλεοπτικού προγράμματος.
●●● Τα ιδιωτικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας μέσω του Digea συνεχίζουν στην τήρηση του χρονοδιαγράμματος για τη μετάβαση στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση και δεν συμφωνούν με την αλλαγή του χάρτη συχνοτήτων για το μεταβατικό στάδιο, όπως ζητεί η ΕΡΤ. Σε ανακοίνωσή του, ο Digea δηλώνει πως πιθανή αλλαγή θα επιφέρει καθυστερήσεις και επιπλέον κόστος.
●●● Η ΕΛΕΥΣΗ της Έλλης Στάη στην κρατική τηλεόραση αλλάζει τον προσανατολισμό και το μοντέλο του κεντρικού δελτίου ειδήσεων στις 21:00. Το σκηνικό άλλαξε ήδη προ διμήνου. Απομένει να συζητηθούν από τα δημοσιογραφικά στελέχη και την παρουσιάστρια το ύφος και το στιλ των ειδήσεων. Θεωρείται βέβαιο πως θα υπάρχει καθημερινά συζήτηση με το πρόσωπο της πολιτικής επικαιρότητας, οι δε υπουργοί της κυβέρνησης είναι οι πρώτοι στη λίστα των προσκεκλημένων. Δυνατό ατού του δελτίου θεωρούνται οι ανταποκρίσεις από το ευρύ δίκτυο ανταποκριτών που διαθέτει πλέον η ΕΡΤ ανά τον κόσμο.
●●● To νέο μέλος του ΔΣ της ΕΡΤ Λυδία Κονιόρδου τέθηκε επικεφαλής της ομάδας που θα ασχοληθεί στην ΕΡΤ με τον διαγωνισμό της Eurovision. H κατεύθυνση από την πολιτική ηγεσία είναι να κρατηθούν χαμηλοί τόνοι, να μην πραγματοποιηθεί η promo tour της ελληνικής συμμετοχής και να μην κοστίσει πολλά η διοργάνωση και η συμμετοχή.
●●● Επίσχεση εργασίας άρχισαν τεχνικοί και δημοσιογράφοι στο «Κανάλι 1» του Πειραιά καθώς παραμένουν απλήρωτοι επί δίμηνο.
●●●Για το "Κανάλι 1" έγινε παρέμβαση του εισαγγελέα ενώ δώρο Χριστουγέννων δεν έχει καταβληθεί και στους εργαζόμενους του "Ξένιου" στα Άνω Λιόσια. Όπως και δώρο Πάσχα...
●●● Στα Άνω Λιόσια πόρισμα των ελεγκτών δημόσιας διοίκησης επιρρίπτει σοβαρές ευθύνες στην απελθούσα δημοτική αρχή για τη διαχείριση του «Ξένιου».
●●● Απλήρωτοι παρά τα εξώδικα στο ΔΟΛ, παραμένουν οι εξωτερικοί συνεργάτες των «Ελληνικών Γραμμάτων» που έβαλαν λουκέτο πριν από δυο μήνες.
●●● Συνάντηση με τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη ζητούν οι φωτορεπόρτερ που καταγγέλλουν συνεχιζόμενα κρούσματα βίαιων επιθέσεων εναντίον τους από τις δυνάμεις των ΜΑΤ. Τελευταίο θύμα επίθεσης ο πρόεδρος της ΕΦΕ Μάριος Λώλος.
●●● Εξώδικο απέστειλε η ΠΟΣΠΕΡΤ στα αρμόδια Υπουργεία και τη διοίκηση της ΕΡΤ ζητώντας να κοστολογείται το ειδησεογραφικό υλικό που παίρνουν απευθείας τα ιδιωτικά κανάλια από το Ραδιομέγαρο μέσω οπτικής ίνας.
●●● Και τρίτο πόρισμα για αναθέσεις προγράμματος και υπηρεσιών σε εξωτερικές εταιρείες από την ΕΡΤ αναμένεται να καταθέσουν οι ελεγκτές δημόσιας διοίκησης.
●●● Την ενοποιημένη εμπορική διεύθυνση του ομίλου ΑΝΤ1 αναλαμβάνει από τις αρχές του 2011 ο Γιώργος Πουλάκης που αποχώρησε από τον «Λάμψη».
●●●Τη νέα λειτουργία Market Intelligence πρόσθεσε η Nielsen για τους πελάτες της με στόχο να καταγράφει την πρόσβαση των χρηστών στο Ίντερνετ από διαφορετικές συσκευές.
●●● Με βάση τον αριθμό των διαφημιστικών λογαριασμών παγκοσμίως μεγαλύτερη εταιρεία για το 2010 σύμφωνα με το Advertising Age Global Marketers Report αναδείχτηκε για 5η συνεχή φορά η Euro RSCG Worldwide.
●●● Μείωση κατά 22,6% έναντι 33,6% αύξησης το 2009, παρουσίασε ο δείκτης Κύκλου Εργασιών στην παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών, βίντεο και τηλεοπτικών προγραμμάτων, ηχογραφήσεις και μουσικές εκδόσεις.
●●● Ο Γιώργος Καπουτζίδης γίνεται πρεσβευτής της νέας καμπάνιας smart phone της LG που συνδυάζει το product placement και τα social media. Στο σόου του Mega ο παρουσιαστής χειρίζεται το κινητό τηλέφωνο ζητώντας από τους τηλεθεατές να ανεβάσουν τα τραγούδια του σόου στο Facebook.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου