Παρασκευή, 24 Οκτωβρίου 2014

Θράκη: Τελικά το σήμα της Digea δεν είναι ..τζαμάτο


Τεχνικός στη Θράκη: 

“Δυστυχώς, πριν λίγο διαπίστωσα ότι τα bitrates εικόνας των περιφερειακών καναλιών, μειώθηκαν από 2,3 Mbit σε 1.96 Mbit με εμφανή έως τραγικά αποτελέσματα στην ποιότητα εικόνας (σε όσα -πολύ λίγα- κανάλια, είχαν -κάποτε- καλή εικόνα). Αυτό ευνοεί πολύ, κάποιες μέτριες ποιοτικά εικόνες, να φαίνονται καλύτερες από ότι πραγματικά είναι… Πολύ λυπηρό, ειδικά για κάποιους, συμπεριλαμβανομένου και εμού, που έκαναν ΠΟΛΥ ΚΟΠΟ, άπειρα ξενύχτια με πειραματισμούς, δοκιμές, πατέντες, ΑΠΕΙΡΟ διάβασμα, με τα «αδύναμα» οικονομικά της κωλοκρίσης που ζούμε, για να δώσουν στον κόσμο της περιοχής μας μια εικόνα ΙΣΑΞΙΑ και γιατί όχι ανώτερη ΠΟΙΟΤΙΚΑ με αυτή των αθηναϊκών καναλιών…Πραγματικά, λυπάμαι πολύ.”. Καρασμανάκης Δημήτριος

Αναδημοσίευση από http://www.elthraki.gr/
Μεγάλα τα “κενά” στον χάρτη της Περιφέρειας Ανατ. Μακεδονίας-Θράκης στα οποία δε φτάνει το τηλεοπτικό ψηφιακό σήμα – Από την μεγάλη συμπίεση, η εικόνα και ο ήχος των τοπικών καναλιών έπεσε σε ποιότητα, όπως στην περίπτωση του ΘΡΑΚΗ-ΝΕΤ, που πριν έβγαζε λαμπερή εικόνα
Τελικά το ψηφιακό σήμα της Digea που ήρθε στην περιοχή μας, δε δημιούργησε τα αναμενόμενα χαμόγελα στους τηλεθεατές.
Πέραν του γεγονότος ότι υπάρχουν πάρα πολλές περιοχές στην Περιφέρεια Ανατ. Μακεδονίας-Θράκης που δεν καλύπτονται και που δεν βλέπουν τίποτα, γιατί σταμάτησε η εκπομπή του αναλογικού σήματος από τους τοπικούς σταθμούς, υπάρχουν και διαμαρτυρίες τηλεθεατών για την ποιότητα του ψηφιακού σήματος της Digea που είναι θολό, “παγώνει” ή δεν υπάρχει καθόλου, όπως χθες το πρωί που όλα τα ψηφιακά κανάλια είχαν σιγήσει.

Πάει και το παραδικαστικό, "ξεπλύθηκε" γράφει το νέο HOT DOC

"Παραδικαστικό 1″- Το χρονικό του εγκλήματος κατά της Δικαιοσύνης"

Το κεντρικό θέμα του νέου τεύχους του HOT DOC  μας γυρίζει δέκα χρόνια πίσω. Πολλά δεν είναι, είναι όμως αρκετά για το σύστημα για να θάψει τις αμαρτίες του. Όπως γράφει το περιοδικό:
Το «Παραδικαστικό 1» σκάει σαν βόμβα στα τέλη του 2004 προκαλώντας σεισμό στη Δικαιοσύνη και σάλο στη κοινή γνώμη από τις αποκαλύψεις που ακολουθούν επί σειρά ετών. Το πρώτο «μπαμ» έγινε τον Δεκέμβρη του 2004, όταν σε ιδιωτικό κανάλι μικρής εμβέλειας (Seven-x), σε εκπομπή που παρουσίαζε ο Σπύρος Καρατζαφέρης παίζει στον αέρα μια υποκλαπείσα συνομιλία της τότε ανακρίτριας Αθηνών, Αντωνίας Ηλία, με συνεργάτη δικηγορικού γραφείου. Στη συνομιλία παρεμβαίνει κι ένα άλλο πρόσωπο που όπως αποκαλύφτηκε ήταν ο υπεράνω πάσης υποψίας τότε Αρχιμανδρίτης, Ιάκωβος Γιοσάκης…

Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου 2014

Η "Μακεδονία" παραδέχεται πως πήρε κρατικά λεφτά και πλήρωσε την εφορία


Σε εξαιρετικά δύσκολη θέση βρίσκεται η διοίκηση της εφημερίδας "Μακεδονία" ενόψει της εκδίκασης της προσφυγής της για ένταξη στο άρθρο 99 του Πτωχευτικού Κώδικα. Η μακροσκελής απάντηση της στα δημοσιεύματα και η παράθεση των στοιχείων, δείχνει πως η εκδοτική εταιρεία στριμώχτηκε από τη δημόσια επιστολή των περίπου 80 εργαζομένων που πίστεψαν τη διοίκηση και έφυγαν οικειοθελώς πριν δυο χρόνια για να ακούσουν τώρα πως πρέπει να επιμηκυνθεί ο χρόνος αποπληρωμής των δεδουλευμένων τους. Η διοίκηση μάλιστα τους ...ζητάει και τα ρέστα γιατί μέχρι σήμερα τους πλήρωσε(!) κάποια από τα δεδουλεμένα τους.
Το πλέον αποκαλυπτικό πάντως της επιστολής είναι ότι η εταιρεία επιβεβαιώνει πως πράγματι πήρε κρατικά λεφτά, δηλαδή των Ελλήνων πολιτών μέσα από τον κρατικό προϋπολογισμό, για να πληρώσει την εφορία! Μήπως δεν θέλουν κι άλλοι εκδότες να πληρώνουν έτσι τα χρέη τους; Και γιατί να πληρώνει ο Έλληνας πολίτης την εφορία ή οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ή ελεύθερος επαγγελματίας και να μην ζητήσει από τον Ν.Μηταράκη να εγκρίνει κρατική επιχορήγηση για να πληρώσει τα χρέη της στην εφορία και τα ασφαλιστικά ταμεία; Βέβαια θα πρέπει να πάρει και το πράσινο φως από την τρόϊκα, όπως την πήρε το υπουργείο Ανάπτυξης για να εγκρίνει την κρατική ενίσχυση των 10 εκατ. ευρώ. Αυτό που δεν λέει η διοίκηση της "Μακεδονίας" στην αναλυτική ανακοίνωση της είναι με τι κεφάλαια φτιάχτηκε η νέα εκτυπωτική εταιρεία, σε συνεργασία με τον έτερο εκδότη της Θεσσαλονίκης, Αλέξανδρο Μπακατσέλο. Κι αν ισχύει ότι μέτοχοι της νέας αυτής εταιρείας είναι οι ζημιογόνες, όπως η ίδια λέει, εκδοτικές επιχειρήσεις τους. Σε αυτό που σίγουρα έχει δίκιο, είναι πως δεν θέλει να φουντάρει την εκδοτική εταιρεία. Λάθος μας. Το ανακαλούμε. Θέλει να συνεχίσει να έχει την εφημερίδα ως "όπλο" διαπραγμάτευσης με απλήρωτους εργαζόμενους. Και όσα χρωστάει να υπόσχεται πως ΘΑ τα πληρώσει στο μέλλον...

Απάντηση της διοίκησης της εφημερίδας «Μακεδονία»
Το άρθρο 99 ερμηνεύεται και χρησιμοποιείται, ως προστάδιο πτώχευσης και προστασίας των εταιριών, από τους δόλιους και πονηρούς.

Το άρθρο 99, για τους υγιώς και εντίμως σκεπτόμενους και ενεργούντες, είναι νομικό «εργαλείο» εξυγίανσης και αναδιάρθρωσης των εταιριών, που βλέπουν και υπηρετούν την βιωσιμότητά τους.

Ο ΕΔΟΕΑΠ απαντά στον Αργύρη Ντινόπουλο

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Δ.Σ. ΕΔΟΕΑΠ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ κ. ΑΡΓΥΡΗ ΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΥ


Με αφορμή δημοσιεύματα αλλά και ανακοινώσεις του βουλευτή και Υπουργού Εσωτερικών κ. Αργύρη Ντινόπουλου το Δ.Σ. του ΕΔΟΕΑΠ επισημαίνει τα ακόλουθα:
Ο κ. Ντινόπουλος υπέβαλε την 27/6/2013 αίτημα το οποίο αναφέρει : «Σας παρακαλώ να ανακαλέσετε την αίτησή μου για προαιρετική ασφάλιση και να προβείτε σε διακανονισμό των οφειλών μου στον κλάδο ασθενείας». Την ίδια ημέρα, μέσω εκπροσώπου του, υπέβαλε αίτημα για ασφάλιστρο ανεργίας το οποίο υπέγραψε αντ’ αυτού ο εκπρόσωπός του. Για να υποβληθεί το συγκεκριμένο αίτημα θα πρέπει να συνοδεύεται και από συγκεκριμένα δικαιολογητικά. Στην προκειμένη περίπτωση υποβλήθηκαν μαζί με το αίτημα συμπληρωμένα και υπογεγραμμένα από τον κ. Ντινόπουλο «Έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης» και το τελευταίο εκκαθαριστικό του σημείωμα.
Στην υπεύθυνη δήλωση η οποία συνυπεβλήθη με την αίτηση ασφαλίστρου ανεργίας την οποία υπογράφει ο ίδιος ο κύριος Ντινόπουλος αναφέρει μεταξύ άλλων ότι : «Οι εισφορές σε ασφαλιστικά ταμεία είναι από την αυτασφάλιση που πληρώνω στον ΕΔΟΕΑΠ και το ΕΤΑΠ-ΜΜΕ». Ο κ. Ντινόπουλος ουδέποτε από το 2008 κατέβαλε εισφορές στον ΕΔΟΕΑΠ. Παρά το γεγονός αυτό και ενώ γνώριζε ότι δεν καταβάλλει εισφορές, έκανε χρήση των Υπηρεσιών Υγείας του Οργανισμού.

Δεν ιδρώνει το αυτί τους στο Μαξίμου για τη ΝΕΡΙΤ

της Ματίνας Παπαχρηστούδη 
στη στήλη media-λογώντας στο "Δρόμο της Αριστεράς"

Πριν από δύο μέρες η Διοίκηση της ΝΕΡΙΤ ανακοίνωσε προσλήψεις 59 δημοσιογράφων με Σύμβαση Αορίστου Χρόνου. Στη λίστα αυτών των προσλήψεων βρίσκεται η αφρόκρεμα των συντακτών της ΕΡΤ που στήριξαν με νύχια και δόντια ως στελέχη ή ως απλοί εργαζόμενοι το λουκέτο στην δημόσια ραδιοτηλεόραση, παρείχαν άμεση εξυπηρέτηση στο μόρφωμα της Δ.Τ. και μέχρι σήμερα εμφανίζονται ως «γενίτσαροι» υποστηρικτές της λειτουργίας της ΝΕΡΙΤ.
Μικρό πρόβλημα γι’ αυτούς, την κυβέρνηση, τα στελέχη Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ ότι για τις προσλήψεις έχει παρέμβει εισαγγελέας. Μικρό πρόβλημα ότι έγιναν καταγγελίες για πλαστά πτυχία-μαϊμού. Μικρό πρόβλημα ότι αρνούνται να δώσουν τα πρακτικά της αξιολόγησης σε όσους υποψήφιους για τη ΝΕΡΙΤ, το απαίτησαν με εισαγγελική εντολή.
Οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν τίποτα, δεν ιδρώνει το αφτί τους. Αρκεί να υπάρχουν κάμερες να καλύπτεται το πρόσωπο του Αντώνη Σαμαρά και να εκπέμπεται η φωνή Βούλτεψη. Η συνέχιση της λειτουργίας και οι αποφάσεις των ανθρώπων της ΝΕΡΙΤ είναι παράτυπες και με το γράμμα των νόμων που η ίδια η κυβέρνηση πέρασε στη Βουλή μετά το λουκέτο στην ΕΡΤ. Η θητεία του Εποπτικού Συμβουλίου έληξε αλλά σιωπηρά και χωρίς καμία θεσμική αιτιολόγηση θεωρήθηκε πως θα παραμείνει στη θέση του μέχρι να διορίσει τη Νέα Διοίκηση της ΝΕΡΙΤ. Ακόμη κι έτσι όμως υπάρχει πρόβλημα. Το Εποπτικό Συμβούλιο της ΝΕΡΙΤ δεν είναι πλήρες, δεν έχει απαρτία, δεν έχει μέλη. Μόνο τρία άτομα έμειναν πιστά στη γραμμή μετά την παραίτηση του δημοσιογράφου Ανδρέα Ζούλα, ο οποίος στην επιστολή του τόνισε πως το Εποπτικό Συμβούλιο δεν υφίσταται πια. Δεν ιδρώνει, όμως, το αφτί τους.

Θέλετε να μάθετε πραγματικά για τον πόλεμο στο Κομπάνι; Διαβάστε στο DigitalTV info

Με ένα πολύ ενδιαφέρον και επίκαιρο θέμα κυκλοφορεί από σήμερα το περιοδικό Digital TV info στα περίπτερα. Οι συνεργάτες του περιοδικού και ο Γιάννης Φίλιππος Δημητριάδης έτρεξε τους δορυφόρους και παρακολούθησε τα Κουρδικά κανάλια. Το αποτέλεσμα είναι το θέμα του περιοδικού "για την πλήρη ενημέρωση από τον πόλεμο στο Κομπάνι".
Όπως γράφει ο αρθρογράφος "Ο κατατρεγμένος αυτός λαός, πέρα από το πάγιο αίτημα του να αποκτήσει μια πατρίδα βρίσκεται σε κατάσταση άμυνας και πάλης για την επιβίωση του, καθώς οι πληθυσμοί του έχουν μπει στο στόχαστρο των φανατικών ισλαμιστών του ISIS". Στο ρεπορτάζ του περιοδικού γίνεται η παρουσίαση όλων των κούρδικων δορυφορικών καναλιών και πως μπορούμε να έχουμε πρόσβαση. Καλό θα ήταν να ενημερωθούν για αυτά και τα ενημερωτικά τμήματα των τηλεοπτικών καναλιών στην Ελλάδα. Μη σερβίρουν μόνο την προπαγάνδα των δυτικών ΜΜΕ που έχουν συμφέροντα στην περιοχή.
Στο νέο τεύχος του Digital TV Info υπάρχει επίσης αφιέρωμα για τα ελεύθερα δορυφορικά αθλητικά κανάλια, το επερχόμενο switch off στη Μακεδονία, Θεσσαλία και Στερεά Ελλάδα. Και στο ρεπορτάζ media το ντόμινο της ψηφιακής μετάβασης.

Ολόκληρο το δελτίο τύπου του περιοδικού

Τετάρτη, 22 Οκτωβρίου 2014

Απολύσεις τώρα στον Ελεύθερο Τύπο!

Η λίστα μπόνους-λίστα και οι απολύσεις-απολύσεις. Δεν φαίνεται να τον ένοιαξαν πολύ τον εκδότη του Ελεύθερου Τύπου Αλέξη Σκαναβή οι προειδοποιήσεις της ΕΣΗΕΑ για την μισθολογική τακτική του. Κι ας έχει στα χέρια της η ΕΣΗΕΑ την περίφημη λίστα των μπόνους σε ορισμένους μόνο. Ο εκδότης ζητά εδώ και τώρα 3 απολύσεις από το τμήμα της διόθρωσης και άλλες τόσες από τους τεχνικούς. Με το δίλημμα ή υπογράφετε τώρα με 800 ευρώ μισθό και παίρνετε άλλα 100-200 ευρώ μαύρα (μπαίνετε δηλαδή στη λίστα) ή απολύεστε!
Προφανώς και θα υπάρξει αντίδραση των σωματείων. Έτσι τουλάχιστον είχαν υποσχεθεί. Για τους εργαζόμενους συνεχίζει να ισχύει το κλίμα τρομοκρατίας...

Ο ΕΔΟΕΑΠ απέρριψε το αίτημα Ντινόπουλου και ζητά πίσω τα ασφάλιστρα

Στον δημοσιογράφο σε αναστολή του επαγγέλματος του, Αργύρη Ντινόπουλο αφιερώθηκε η σημερινή συνεδρίαση του ΔΣ του ΕΔΟΕΑΠ. Επίμαχο θέμα προς απόφαση το αίτημα του (από τον Ιούνιο του 2013) να διαγραφεί από τη λίστα των ασφαλισμένων προαιρετικής ασφάλισης και να εγγραφεί ως ασφαλισμένος του ταμείου. Δηλαδή να ασφαλιστεί ως άνεργος, καθώς αυτός είναι και ο μοναδικός τρόπος ασφάλισης στον οργανισμό όταν κάποιος ασφαλισμένος δεν έχει ενεργή εργοδοτική ασφάλιση σε ΜΜΕ ή δεν είναι συνταξιούχος του ΕΤΑΠ ΜΜΕ(όπως άλλοι υπουργοί, βουλευτές, κ.λ.π).

Το αίτημα του υπουργού Αργύρη Ντινόπουλου αποκαλύφθηκε την περασμένη εβδομάδα από τούτο το blog ξεσηκώντας πολλές αντιδράσεις. Ο ίδιος ο υπουργός με επιστολή του στο greektv-com επιχείρησε να επιρρίψει τις ευθύνες στις υπηρεσίες του ΕΔΟΕΑΠ. Έτσι σήμερα το ΔΣ συζήτησε διεξοδικά το ζήτημα και αποφάσισε να εκδώσει και επίσημη ανακοίνωση.
Στο δια ταύτα, τα μέλη του ΔΣ στιλήτευσαν τον υφυπουργό και πρώην δημοσιογράφο ο οποίος γνώριζε, όπως ειπώθηκε χαρακτηριστικά, ότι ζητάει ασφάλιση ανέργου στον ΕΔΟΕΑΠ. Αποφασίστηκε η απόρριψη του αιτήματος του για διαγραφή από την προαιρετική ασφάλιση και η απόρριψη της ασφάλισης του στον ΕΔΟΕΑΠ ως (άνεργο) μέλος.
Παράλληλα θα κληθεί να πληρώσει την προαιρετική ασφάλιση όλων των προηγούμενων ετών, από το 2007 που εκλέχθηκε δήμαρχος, στο ποσό των 17.138,86 ευρώ χωρίς της προσαυξήσεις. (Το αρχικό ποσό των 5.500 ευρώ που συζητήθηκε στο ΔΣ την περασμένη εβδομάδα αποδείχθηκε πως ήταν ένα σενάριο εργασίας, άγνωστο με ποιανού εντολή).

Πήρε λεφτά από το κράτος, θέλει να φουντάρει την εταιρεία, φτιάχνει άλλη με ενοικιαζόμενους...

Το succes story των εκδοτών στη μνημονιακή Ελλάδα δεν έχει τέλος, ούτε και πάτο. Ένα από τα πετυχημένα παραδείγματα "ανάπτυξης" είναι αυτό της εφημερίδας "Μακεδονία". 
Η οποία πήρε 10 εκατ. ευρώ από τον κρατικό κορβανά, ζεστά λεφτά των Ελλήνων Πολιτών από τον κρατικό προϋπολογισμό και όχι ενισχύσεις ΕΣΠΑ, κ.λ.π. για να "αναπτυχθεί". 
Αντί για αυτό μπαίνει στο άρθρο 99 και πτωχεύει επειδή θέλει να γλυτώσει τα λεφτά που χρωστάει στους εργαζόμενους και τα ταμεία εδώ και μερικά χρόνια. Με τους άλλους προμηθευτές της, τα βρίσκει περιέργως γιατί κάποιοι είναι ...μέτοχοι της και άλλοι είναι Τράπεζες στις οποίες Τράπεζες είναι μέτοχοι οι ...εκδότες!
 Το θέμα λοιπόν είναι να γλυτώσει η εκδοτική επιχείρηση τα δεδουλευμένα των εργαζομένων. Κι αφού πήρε την κρατική ενίσχυση 10,2 εκατ. ευρώ με υπογραφή Μηταράκη, είπε να ...αναπτυχθεί για νέα κέρδη, σε άλλη εταιρεία, καθαρή από εργαζόμενους. Έτσι η εκδότρια της "Μακεδονίας" και ο εκδότης του "Αγγελιοφόρου" πήγαν και έφτιαξαν καινούργια εκτυπωτική εταιρεία! Με ενοικιαζόμενους εργαζόμενους από τις ζημιογόνες εταιρείες τους.  Η οποία είναι "καθαρή" από ζημιές αλλά έχει μετόχους εταιρείες που θα πτωχεύσουν. Παράνοια; Μπα, στη μνημονιακή Ελλάδα όλα μπορούν να συμβούν. 
Για την περίπτωση της "Μακεδονίας" και τα σχέδια της, αντέδρασαν(επιτέλους) και οι εργαζόμενοι, κατά κύριο λόγο διοικητικοί υπάλληλοι, που είχαν εξαναγκαστεί σε οικειοθελή αποχώρηση με την υπόσχεση πως θα πάρουν τα λεφτά τους. Τα χρόνια πέρασαν και αντί για αποζημιώσεις και επιπλέον μπόνους, διαπιστώνουν πως τώρα θα χάσουν τα πάντα. Με ανοιχτή επιστολή τους στον υπουργό Ανάπτυξης Ν. Μηταράκη και κοινοποίηση σε υπουργούς και πολιτικούς, οι εργαζόμενοι βγάζουν στη φόρα τη σκανδαλώδη περίπτωση succes story του εκδότη της "Μακεδονίας", ζητώντας το αυτονόητο. 
Ας τους διαβάσουμε: 

ΘΕΜΑ: Έκκληση βοήθειας από τους «εξαναγκασμένους» σε εθελούσια αποχώρηση από την εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της Θεσσαλονίκης.

ΠΡΟΣ: Κο ΜΗΤΑΡΑΚΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Κύριε Υφυπουργέ Ανάπτυξης,

Είμαστε πρώην αλλά επί πολλά χρόνια εργαζόμενοι στην εφημερίδα Μακεδονία της Θεσσαλονίκης που ενώ χάσαμε την δουλειά μας, εδώ και τρία χρόνια ταλαιπωρούμαστε από την εργοδοσία της εφημερίδας για να πάρουμε τα δεδουλευμένα μας. Σίγουρα δεν είμαστε οι μόνοι Έλληνες που βρίσκονται σε αυτή τη δυσάρεστη θέση. Ο λόγος όμως της επιστολής μας προς εσάς είναι γιατί το όνομα σας και η ιδιότητα σας στο υπουργείο Ανάπτυξης είχαν πολυακουστεί την εποχή που η εφημερίδα περίμενε την υπογραφή σας για το πολυπόθητο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης – διάσωσης του συγκροτήματος. 

Η πραγματικά δημόσια τηλεόραση της ΕΡΤ έξω από το Ραδιομέγαρο στις 7 Νοέμβρη


Τρίτη, 21 Οκτωβρίου 2014

Η ελεύθερη ΕΡΤ 3 των εργαζομένων απέκτησε ..."ΔΣ" !

Η ελεύθερη αυτοδιαχειριζόμενη ΕΡΤ 3 δείχνει το δρόμο για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ ως πραγματική αδέσμευτη και ανεξάρτητη τηλεόραση δημοσίου συμφέροντος. Χθές πραγματοποιήθηκε η κοινή συνέλευση εργαζομένων με αλληλέγγυους πολίτες που στηρίζουν το πρόγραμμα και την εκπομπή.
Εγκρίθηκε το "Καταστατικό του συλλόγου φίλων και αλληλέγγυων ΕΡΤ3" και ανέλανε προσωρινά 11μελής επιτροπή. Άμεσα θα εκλεγεί 9μελές συμβούλιο με θητεία ενός έτους και εναλλαγή προσώπων ανά 6μηνο. Κυρίαρχο ρόλο στις αποφάσεις για τη λειτουργία της ΕΡΤ 3 θα έχει η γενική συνέλευση.
Και ενώ αυτά συμβαίνουν στη Θεσσαλονίκη, στην Αθήνα μόλις άνοιξε ο δρόμος για μια ανάλογη διαδικασία χωρίς ωστόσο τη δικλείδα της γενικής συνέλευσης. Με πρωτοβουλία των εκπροσώπων των Δημοσιογράφων Μάχη Νικολάρα και Νίκου Τσιμπίδα καθώς και του μέλους του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ Γιώργου Γιουκάκη, καλούνται οι συνέδελφοι να καταθέσουν τις απόψεις τους για το τι ΕΡΤ θέλουμε. 
Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση που αναρτήθηκε στην ertopen με την υπογραφή της ΠΟΣΠΕΡΤ, 

Οι δημοσιογράφοι είναι ευάλωτοι σε εκφοβισμούς

CS Monitor: «Στην Ελλάδα όσοι εκπρόσωποι του Τύπου αντιτίθενται στην κυβέρνηση πληρώνουν το τίμημα»

Γράφει Κουτί της Πανδώρας

«Για μήνες το 2012, όλοι στην Ελλάδα ήξεραν για την «λίστα Λαγκάρντ», αλλά λίγοι είχαν πραγματικά την είχαν δει. Ο κατάλογος περιείχε τα ονόματα των 2.000 πιθανών Ελλήνων φοροφυγάδων που διέθεταν ελβετικούς τραπεζικούς λογαριασμούς, και δόθηκε από τον πρώην Γαλλίδα υπουργό Οικονομικών Christine Lagarde στους Έλληνες ομολόγους της, τον Οκτώβριο του 2010, κατά τη διάρκεια της χειρότερης οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα», αναφέρει σε άρθρο του το "CS Monitor" όπου κάνει εκτενή αναφορά στα όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα σε σχέση με την ελευθεροτυπία και την ελευθερία του λόγου.

Δευτέρα, 20 Οκτωβρίου 2014

Η ώρα μηνύσεων στον εκδότη Αλ.Μπακατσέλο

Βενιζέλος-Μπακατσέλος, μια σχέση
με παρελθόν...
Η Επιθεώρηση Εργασίας καλεί τον εκδότη Αλ. Μπακατσέλο
Γράφει το Φόρουμ Αγγελιοφόρου

Εξηγήσεις ενώπιον της Επιθεώρησης Εργασίας για τους 120 απλήρωτους εργαζόμενους του «Αγγελιοφόρου» καλείται να δώσει αύριο, Τρίτη, ο επικεφαλής του εκδοτικού συγκροτήματος της Βόρειας Ελλάδας, Αλέξανδρος Κ. Μπακατσέλος.

Ο κ. Μπακατσέλος έχει προσκληθεί να παραστεί στις 10 π.μ. στα γραφεία του Τμήματος Κοινωνικής Επιθεώρησης του ΣΕΠΕ, στη δυτική Θεσσαλονίκη, για να εκθέσει τους λόγους για τους οποίους δεν έχει καταβάλει ακόμη τις δεδουλευμένες αποδοχές των μηνών Ιουλίου, Αυγούστου και Σεπτεμβρίου του τρέχοντος έτους σχεδόν στο σύνολο του προσωπικού που απασχολεί. Ο εκδότης είναι εκ του νόμου υποχρεωμένος να προσέλθει στην Επιθεώρηση Εργασίας, να δηλώσει εάν και πότε θα εξοφλήσει τις οφειλές του και να υποδείξει με βάση ποιο χρονοδιάγραμμα θα εξομαλύνει τη μισθοδοσία προς το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρίας του.

Ποιοι έχουν προσφύγει

Βαθιά συντηρητική στροφή του συνδικαλισμού στα ΜΜΕ

Ανακοίνωση του "ΜΕΤΩΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ" με αφορμή την εκλογή νέας διοίκησης στο ΔΣ της ΠΟΕΣΥ

Όσοι συνταχτούν με τις «δυνάμεις των προθύμων», θα μας βρουν απέναντί τους!

Με τη βαθιά συντηρητική στροφή που σημειώθηκε κατά τον σχηματισμό του προεδρείου στο νέο ΔΣ της ΠΟΕΣΥ προαναγγέλλεται ουσιαστικά η χαλάρωση και των τελευταίων αμυντικών γραμμών του κλάδου εκ μέρους της νέας συνδικαλιστικής πλειοψηφικής ομάδας της Ομοσπονδίας, απέναντι στη βάρβαρη αντεργατική, αντιασφαλιστική κυβερνητική επέλαση. Η μη εκλογή ταμία και οργανωτικού γραμματέα κατά την πρώτη απόπειρα σχηματισμού πλήρους προεδρείου, πέρα από τη σαφή πολιτική αποδοκιμασία εμπεριέχει απλώς και την προσωρινή «αρρυθμία» ενός ετερόκλητου μπλοκ εξουσίας.

Οι δυνάμεις που εκλαμβάνουν τη γενικευμένη κυβερνητική επίθεση κατά των δικαιωμάτων των εργαζομένων στα ΜΜΕ ως «φυσικό φαινόμενο» περιγράφοντάς το ως «καταιγίδα που χτύπησε τον κλάδο», θα κληθούν να… υλοποιήσουν το πρόγραμμα των αγωνιστικών κινητοποιήσεων που εγκρίθηκε από την πλειοψηφία των συνέδρων στη διάρκεια του 7ου συνεδρίου της ΠΟΕΣΥ! Σχήμα οξύμωρο. Οι άνεργοι δημοσιογράφοι, μισθωτοί, «μπλοκάκηδες», απασχολούμενοι σε διαδικτυακά Μέσα, ανασφάλιστοι σε καθεστώς γαλέρας, κακοπληρωμένοι και συνεχώς εκβιαζόμενοι από τους εργοδότες για υπογραφή ατομικών συμβάσεων (σε διαφορετική περίπτωση… απόλυση), φαίνεται πως δεν διαθέτουν πια καμία προστασία κάτω από μία διάτρητη συνδικαλιστική «ομπρέλα».

Τα «μπαλώματα» που επιχειρούν να κάνουν οι θεσμικές αριστερές εφεδρείες, δεν είναι τίποτα άλλο παρά το δημοκρατικό άλλοθι στον δεξιόστροφο φιλομνημονιακό κατήφορο. Δυστυχώς, τα «στρογγυλέματα» που επιχειρεί το τελευταίο διάστημα ένα κομμάτι της θεσμικής Αριστεράς προκειμένου να διευκολύνει την πορεία της προς την κυβερνητική εξουσία, εμφανίζονται ως συμπτώματα και στον δικό μας πολύπαθο κλάδο. Η "δημιουργική κατανομή" των θώκων της εξουσίας κατά την εκλογή νέου προεδρείου στην ΠΟΕΣΥ, θριάμβευσε!

Σάββατο, 18 Οκτωβρίου 2014

H Κομισιόν καλύπτει τη Digea...




Ερώτηση Χρυσόγονου στην Κομισιόν για τη Digea: Υπάρχει πλουραλισμός στα ελληνικά media;

Αναδημοσίευση από την "Αυγή"

Το θέμα της παράδοσης στην Digea του συνόλου των δικαιωμάτων χρήσης ραδιοσυχνοτήτων εθνικής και περιφερειακής κάλυψης, από την ελληνική κυβέρνηση, έναντι πινακίου φακής έφερε στο ευρωκοινοβούλιο ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κώστας Χρυσόγονος, με γραπτή ερώτηση που υπέβαλε στην Κομισιόν.
Ο Κ. Χρυσόγονος, ρώτησε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή τι μέτρα σκοπεύει να λάβει ώστε να προστατεύσει την ελευθερία των μέσων ενημέρωσης, την πολυφωνία και τον υγιή ανταγωνισμό των ραδιοτηλεοπτικών μέσων στην Ελλάδα.
Στην απάντηση της, η επίτροπος Kroes, περιορίστηκε να δηλώσει ότι στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της η Επιτροπή επιδιώκει την ελευθερία και θα επαγρυπνά όσον αφορά τυχόν αντίθετες προς τον ανταγωνισμό πρακτικές.

Ακολουθούν τα κείμενα της ερώτησης και της απάντησης:

Παρασκευή, 17 Οκτωβρίου 2014

Ελεύθερος Τύπος: Μπόνους σε ημετέρους, τρομοκρατία για εργαζόμενους

Η καταγγελία για τα περίεργα (μαύρα;) μπόνους σε περίπου 20 στελέχη και εργαζόμενους στον Ελεύθερο Τύπο, όπως γνωρίζουμε, έφθασε και στα χέρια της ΕΣΗΕΑ. Η οποία ως συνδικαλιστικό όργανο έχει στα χέρια της τη λίστα στην οποία αποτυπώνεται η κατάσταση. Κατάσταση που αποδεικνύει πως το επιχείρημα της εκδοτικής παρέας Σκαναβή-Μπενέκου παλαιότερα, Σκαναβή τώρα, ότι πρέπει να κοπούν οι μισθοί για χάρη της εφημερίδας είναι έωλο. Πως είναι δυνατόν να μην υπάρχουν λεφτά αλλά να δίνονται κάθε μήνες περί τις 22.000- 30.000 ευρώ έξτρα μπόνους σε ορισμένους; Πως γίνεται να παίρνει έξτρα έως και ο εκδότης της εφημερίδας; 
Μετά τη λήξη του προγράμματος της εθελούσιας απόλυσης από την εφημερίδα, άρχισε η φάση κανονικών απολύσεων. Η οποία σερβίρεται στον "Ελεύθερο Τύπο" με καθαρή τρομοκρατία. Ο εκδότης ζήτησε ήδη από δυο τουλάχιστον τμήματα της εφημερίδας να του παραδοθεί λίστα ονομάτων για να τους απολύσει. Παράλληλα ζήτησε να αποδεχθούν όσοι απομείνουν σε αυτά να πληρώνονται με 700 ευρώ και να παίρνουν κρυφά(μαύρα;) 100 με 200 ευρώ. Το επιχείρημα, λέει, είναι πως αυτό συμβαίνει και σε άλλες εφημερίδες, όπως π.χ στην ανταγωνιστική "Δημοκρατία"! 
Με "μαύρα" λοιπόν κινούνται οι εκδότες του κυβερνητικού μπλόκ! 
Και την ώρα που ζητά απολύσεις, εντός της εφημερίδας αποσύρονται βιαστικά οι σκληροί δίσκοι σε διάφορα κομπιούτερ. Το γιατί είναι εύλογο να το υποπτευθούμε. 

Μία απάντηση στον τηλεοπτικό μονόλογο του Γιώργου Κουρή για το Alter

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΜΟΝΟΛΟΓΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ Κ…

Του Βασίλη Τζήμτσου, εκπρόσωπου των εργαζομένων

Εν όψει της απόφασης του δικαστηρίου με την οποία 12 πρώην εργαζόμενοι του Αλτερ με τις …ευλογίες του μεγαλομετόχου Γιώργου Κουρή, επιχειρούν να ανοίξουν τον τηλεοπτικό σταθμό πανελλαδικής εμβέλειας ΤΖΑΜΠΑ, δίχως να εξασφαλίζεται έστω ένα ευρώ στους εκατοντάδες απλήρωτους εργαζόμενους και λοιπούς πιστωτές, ο κ. Κουρής είχε χθες έναν από τους γνωστούς μονολόγους του στο δεύτερο τηλεοπτικό του σταθμό Κόντρα, στην εκπομπή του Αιμίλιου Λιάτσου.
Επειδή αναφέρθηκε στο όνομα μου και επειδή έχω ανδρωθεί επί 18 χρόνια στο …άντρο του αυριανισμού, την εφημερίδα «Αυριανή», και
Επειδή ενδεχομένως κάποιοι δικαστές να άκουσαν το μονόλογο του κυρίου Κ. και ενδεχομένως να επηρεαστούν εν όψει της έκδοσης της δικαστικής απόφασης,
εγώ δεν έχω ούτε κανάλι ούτε εφημερίδα αλλά το ελεύθερο βήμα του διαδικτυακού μου τοίχου στο facebook για να μοιραστώ μαζί σας τις ακόλουθες σκέψεις μου:
-Αν, όπως λέει, δεν πήγαινα στην «Αυριανή», πώς η εφημερίδα είχε κάθε μέρα ακόμα και τις αργίες, 7 μέρες την εβδομάδα (εκτός από το διάστημα ετήσιας καλοκαιρινής άδειας), μια σελίδα εφημερίδας με ρεπορτάζ μου και μάλιστα επί σειρά ετών; Ας ρωτήσει τον εκδότη-διευθυντή και τους εργαζόμενους της «Αυριανής»…
-Η σελίδα «κόπηκε» εν μέσω των απεργιακών κινητοποιήσεων στο Αλτερ και ενώ ήμουν ήδη απλήρωτος επί τουλάχιστον ένα χρόνο στην εφημερίδα…

Οι εκβιασμοί των εκδοτών που ζητάνε απεργίες μόνο τις ...καθημερινές


Εκτός λειτουργίας το πιεστήριο του «Φίλιππου» στο Κιλκίς
Οι εργαζόμενοι στον "Αγγελιοφόρο" που κατήγγειλαν τις νουθεσίες του εκδότη Αλέξανδρου Μπακατσέλου να απεργούν μόνο τις καθημερινές, γιατί έτσι συμφέρει την επιχείρηση, συνεχίζουν τους εκβιασμούς. 
Το blog των εργαζομένων που κάνει άνω-κάτω τον εκδότη της τριάδας εκδοτών (Μπακατσέλο-Μπόμπολα-Ψυχάρη), συνεχίζει τις αποκαλύψεις για τις τακτικές κινήσεις του. Μετά τις νουθεσίες του Αλ.Μπακατσέλου προς ΕΣΗΕΜΘ να απεργεί τις καθημερινές, το blog βγάζει στη φόρα, την ...περίεργη παύση εργασιών της εκτυπωτικής μονάδας "Φίλιππος" στο Κιλκίς. Μια μονάδα που αρχικά την έκλεισαν και μετά τη επαναλειτούργησαν με ενοικιαζόμενους και ωρομίσθιους εργαζόμενους...
Γράφει το blog του Αγγελιοφόρου

Εικόνα αποδιοργάνωσης παρουσιάζει κατά τις τελευταίες 24 ώρες η σύγχρονη παραγωγική μονάδα του «Φίλιππου» στη βιομηχανική περιοχή του Σταυροχωρίου, στο Κιλκίς, όπου εκτυπώνονται ο «Αγγελιοφόρος», η «Μακεδονία», τα «Σπορ του Βορρά», άλλες αθλητικές εφημερίδες και πλήθος ενθέτων περιοδικών και εντύπων.
Η εν λόγω μονάδα, η οποία έχει τεθεί υπό τη διαχείριση του νέου θυγατρικού σχήματος που έχουν συστήσει από κοινού ο εκδότηςΑλέξανδρος Μπακατσέλος και ο μεγαλοεπενδυτής Γιάννης Ρήγας, τέθηκε εκτός λειτουργίας αργά χτες, Τετάρτη, το βράδυ έως τις πρώτες πρωινές ημέρες της Πέμπτης, ενώ έως αργά απόψε ήταν αδιευκρίνιστο εάν και υπό ποιες συνθήκες θα επαναλειτουργήσει.

Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου 2014

Τα στοιχεία και η γνωμοδότηση του ΕΔΟΕΑΠ για Αργύρη Ντινόπουλο

Η Πόπη Χριστοδουλίδου, πρόεδρος του ΤΥΠ, μέλος του ΔΣ του ΕΔΟΕΑΠ απαντά στην ανάρτηση μας και στον βουλευτή, υπουργό Εσωτερικών Αργύρη Ντινόπουλο. Λύνοντας και την απορία γιατί είναι "άνεργος" ο βουλευτής!

<<Ο κ. Ντινόπουλος καλά θα κάνει να παραδίδει μαθήματα δημοσιογραφίας εκεί, που τον παίρνει. Γνώριζε πολύ καλά από την αρχή πως έπρεπε να πληρώσει τα χρήματα, που όφειλε στον ΕΔΟΕΑΠ.
Την αίτηση, που πήραμε χτες στα χέρια μας όλα τα μέλη του Δ.Σ του ΕΔΟΕΑΠ την υπογράφει εκπρόσωπος του και κάνει αίτηδση με αριθμό πρωτοκόλλου 2013/11.153/27/6/2013 ζητώντας να γίνει δεκτή η αίτηση του για ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΜΗΝΙΑΙΟΥ ΑΣΦ.ΛΟΓΩ ΑΝΕΡΓΙΑΣ. Οσες φορές ήρθε ο ίδιος στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΕΔΟΕΑΠ αυτό του το έλεγαν και το γνώριζε πολύ καλά. 
Αλλωστε ένας πρώην δημοσιογράφος, που δεν είναι εν ενεργεία για να καταβάλλει τις εισφορές που καταβάλλουν όλοι οι υπόλοιποι συνάδελφοι εν ενεργεία στον ΕΔΟΕΑΠ, πως αλλιώς θα είχε περίθαλψη; Μόνο ως άνεργος, απαντούσαν οι υπηρεσίες του ΕΔΟΕΑΠ.

Ντινόπουλος: Δεν ζήτησα ασφάλεια ανέργου, μόνο ασφάλιση ΕΔΟΕΑΠ

Ο υπουργός Εσωτερικών Αργύρης Ντινόπουλος έστειλε την παρακάτω απάντηση στο blog μας, αντιδρώντας στην ανάρτησή μας για το αίτημά του στον ΕΔΟΕΑΠ.
Φυσικά και αναρτούμε τις 382 λέξεις της απάντησης του, δεν κατανοούμε γιατί να ζητήσουμε "συγγνώμη". Αντιθέτως θα περιμέναμε να δώσει και μια απάντηση γιατί από το 2008 ως το 2013 που έκανε την αίτηση, δεν έχει πληρώσεις τις εισφορές της προαιρετικής ασφάλισης, με αποτέλεσμα να έχει χρέος άνω των 5.500 ευρώ. 
Ο Αργύρης Ντινόπουλος επιβεβαιώνει το αίτημά του, λέει όμως πως δεν ζήτησε ασφάλιστρο ανέργου αλλά κανονικό, όπως έχει το δικαίωμα και πως ο ΕΔΟΕΑΠ πρότεινε αυτή τη λύση. 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΥΠΕΣ ΑΡΓΥΡΗ ΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΑΣ

« ΒΙΑΣΤΗΚΑΤΕ ΝΑ ΜΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΕΤΕ !»
Ας διασταυρώνατε , τουλάχιστον, την… είδηση , κάποτε οι δημοσιογράφοι έτσι κάναμε !

Η απόφασή μου (το 2007 που εκλέχτηκα βουλευτής) να επιλέξω ως ασφαλιστικό φορέα ( για τον κλάδο υγείας) τον ΕΔΟΕΑΠ με έχει αφήσει μετέωρο ασφαλιστικά για επτά ολόκληρα χρόνια. Η επιλογή ανάμεσα στον ασφαλιστικό φορέα του επαγγέλματός μου και σε αυτόν του δημοσίου ( ως βουλευτού) ήταν ( από τον νόμο) στην διακριτική ευχέρειά μου.
Επέλεξα τον ΕΔΟΕΑΠ , στον οποίο υποχρεώνομαι εγώ ο ίδιος να πληρώνω τις ασφαλιστικές εισφορές μου του κλάδου υγείας !
Μετά μάλιστα την διακοπή της προαιρετικής ασφάλισής μου στον κύριο φορέα ασφάλισης των δημοσιογράφων ( ΕΤΑΠ-ΜΜΕ) ζήτησα να γίνει το ίδιο και στον ΕΔΟΕΑΠ , στον οποίο επιθυμούσα να διατηρήσω τον κλάδο υγείας πληρώνοντας ο ίδιος τις ασφαλιστικές εισφορές μου.

Ο υπουργός Ντινόπουλος απαιτεί να πληρώνει ασφάλεια ανέργου στον ΕΔΟΕΑΠ!

update:
Μας διορθώνουν, το ΔΣ του ΕΔΟΕΑΠ δεν απέρριψε το θέμα, το ανέβαλλε! Δηλαδή υπάρχουν μέλη του ΔΣ που σκέφτονται σοβαρά να εγκρίνουν το αίτημα του;

Τα γεγονότα, για να μην κατηγορηθούμε ότι χαρακτηρίζουμε. Ο βουλευτής και νυν υπουργός Αργύρης Ντινόπουλος, δημοσιογράφος στο παρελθόν, έκανε αίτηση στον ΕΔΟΕΑΠ τον Ιούνιο του 2013 ζητώντας από τον ασφαλιστικό οργανισμό να ασφαλιστεί με το χαμηλό ασφάλιστρο των μελών του, ως άνεργος προς 43 ευρώ το μήνα.
Ο πρώην δημοσιογράφος, βουλευτής της Ν.Δ και νυν υπουργός Αργύρης Ντινόπουλος ήταν προαιρετικά ασφαλισμένος, ως είχε το δικαίωμα, στο ταμείο του ΕΔΟΕΑΠ από το 2008 ως το 2014(ως σήμερα δηλαδή). Από τότε ως και σήμερα δεν έχει πληρώσει στο ταμείο ούτε ευρώ. Χρωστάει από τη προαιρετική ασφάλιση στο ταμείο άνω των 5,5 χιλιάδων ευρώ. Αυτό το διάστημα ωστόσο χρησιμοποιούσε τις υπηρεσίες του ασφαλιστικού οργανισμού κανονικά.
Ο βουλευτής της Ν.Δ και νυν υπουργός απαιτεί το χαμηλότερο ασφάλιστρων ανέργων στον ΕΔΟΕΑΠ και παράλληλα να αποφασίσει το ΔΣ του ταμείου διακανονισμό, των 48 δόσεων, για να αποπληρώσει το χρέος των 5,5 χιλιάδων από τα προηγούμενα χρόνια.
Προσοχή, δεν είναι πααραμύθι. Είναι γεγονότα.
Από την κατάθεση της αίτησής του, τον Ιούνιο του 2013 ως σήμερα, πέρασαν σχεδόν 17 μήνες. Γιατί ήρθε το θέμα προς συζήτηση και απόφαση στο ΔΣ τώρα;

Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2014

Παγκόσμια πρεμιέρα για το έργο του Αυγερόπουλου "Agora"




Παγκόσμια πρεμιέρα στο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της Κοπεγχάγης CPH:DOX (9 Νοεμβρίου 2014)

Μετά από μια τετραετία έρευνας και παραγωγής, το AGORÁ, το πολυαναμενόμενο ντοκιμαντέρ σε σκηνοθεσία Γιώργου Αυγερόπουλου μόλις ολοκληρώθηκε. Ο δημιουργός του "Εξάντα" της ΕΡΤ, παρουσιάζει την ταινία-κιβωτό της ελληνικής κρίσης σε παγκόσμια πρεμιέρα στις 9 Νοεμβρίου, στο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ CPH:DOX
(Κοπεγχάγη, 6-16 Νοεμβρίου 2014).

Μετά από 13 χρόνια ενεργούς δημοσιογραφίας και κινηματογραφικής τεκμηρίωσης επίκαιρων θεμάτων σε όλο τον πλανήτη, ο Γιώργος Αυγερόπουλος στρέφει επειγόντως την κάμερά του προς την πατρίδα του. Καταγράφει την εξέλιξη της κρίσης στην Ελλάδα από τα πρώτα της στάδια, ενώ αφουγκράζεται τον αντίκτυπό της στις ζωές απλών ανθρώπων, τους οποίους παρακολουθεί σε βάθος χρόνου. Γίνεται μάρτυρας των λαϊκών αντιδράσεων στο δρόμο, της ανόδου του φασισμού αλλά και των κινημάτων αλληλεγγύης, ενώ παράλληλα αναζητά απαντήσεις από τις σημαντικότερες πολιτικές προσωπικότητες της χώρας, καθώς και από ειδικούς αναλυτές και αρμόδιους για τη λήψη αποφάσεων από τη διεθνή πολιτική σκηνή.


Πολιτικο-οικονομικός γρίφος τα δάνεια των ΜΜΕ

Τι θα γίνει με τα δάνεια των ΜΜΕ;
Γράφει ο Marketing Week Editor

Ο χώρος των ΜΜΕ βρίσκεται σήμερα, σε ό,τι αφορά τα μεγαλύτερα από αυτά, σε πλήρη εξάρτηση από το τραπεζικό σύστημα. Τα δάνεια των τριών μεγαλύτερων εισηγμένων επιχειρήσεων ΜΜΕ το πρώτο εξάμηνο του 2014 ήταν πάνω από 370 εκατ. ευρώ, ενώ ο τζίρος τους το ίδιο διάστημα πέρασε οριακά τα 105 εκατ. ευρώ και οι ζημιές τους το ίδιο διάστημα έφτασαν τα 20 εκατ. ευρώ.
Με τα δεδομένα αυτά, είναι προφανές ότι τα δάνεια αυτά δεν μπορούν ποτέ να πληρωθούν και σε σημαντικό βαθμό θα μετατραπούν σε ζημίες των τραπεζών, δηλαδή ζημίες των ίδιων των φορολογουμένων, μια που οι τράπεζες παραμένουν ως επί το πλείστον κρατικές σε ό,τι αφορά την μετοχική τους σύνθεση. Το ερώτημα το οποίο προκύπτει είναι βέβαια τι θα απογίνει με τις ίδιες τις ζημιογόνες επιχειρήσεις. Τόσο τις συγκεκριμένες, όσο και με άλλες επιχειρήσεις ΜΜΕ που βρίσκονται στην ίδια θέση.

Το ερώτημα αυτό είναι κρίσιμο όχι μόνο για τον χώρο των ΜΜΕ, αλλά και για τις πολιτικές εξελίξεις, αφού τα συγκεκριμένα ΜΜΕ διατηρούν μεγάλο μερίδιο της παραδοσιακής αγοράς ΜΜΕ (όχι όμως και της ταχύτατα αναπτυσσόμενης διαδικτυακής), το οποίο οι υγιέστερες οικονομικά επιχειρήσεις του χώρου καθώς και πιθανοί νέοι επενδυτές, εύλογα θα επιχειρήσουν να αποσπάσουν. Το πρόβλημα περιπλέκεται από το γεγονός ότι και οι ίδιες οι τράπεζες δεν έχουν σήμερα επιτύχει να μετατραπούν σε ιδιωτικές επιχειρήσεις.

Ο νέος εκπρόσωπος του Μπακατσέλου "έστησε" τους απλήρωτους εργαζόμενους του "Αγγελιοφόρου"

<<Καψόνια, μπαρούτι και κούφιες υποσχέσεις σε «Αγγελιοφόρο»>>.
Γράφει το: agelioforum.wordpress.com

Σε ψυχολογικές δοκιμασίες στρατιωτικής έμπνευσης αποφάσισε να υποβάλει η εργοδοσία του «Αγγελιοφόρου» τους 120 απλήρωτους εργαζόμενους που απασχολεί.
Έπειτα από σκόπιμες καθυστερήσεις πολλών εβδομάδων, η διοίκηση της Εκδοτικής Βορείου Ελλάδος ΑΕ, της εταιρίας που εκδίδει τον «Αγγελιοφόρο» και σειρά άλλων εντύπων στη Θεσσαλονίκη, εδέησε αργά σήμερα, Τρίτη, το μεσημέρι να λύσει τη γριφώδη σιωπή της και να προσκαλέσει το προσωπικό, για να το ενημερώσει. 
Έτσι, απέστειλε αιφνιδιαστικά e-mail, ζητώντας απ’ όλους να σπεύσουν να εμφανιστούν ‒ σε λιγότερο από 60 λεπτά της ώρας ‒ σε ευρεία συνάντηση, στην οποία θα μιλούσε ο φρεσκοδιορισμένος εκπρόσωπος της διοίκησης, Παντελής Χαλβατζάκης. Το φλέγον ζήτημα, που αποτελεί καθημερινό αντικείμενο συζήτησης και επί του οποίου όλοι προσδοκούσαν να γίνουν λίγο… σοφότεροι, είναι οι επαναλαμβανόμενες καθυστερήσεις της μισθοδοσίας.

Τρίτη, 14 Οκτωβρίου 2014

Η αποσύνθεση του Mega

Από τη στήλη ΑποΤΥΠΟματα στο περιοδικό Hot Doc

Χρειάστηκαν πέντε χρόνια τυφλής υποστήριξης στην πολιτική της τρόϊκας για να καταρρεύσει το κυρίαρχο ενημερωτικό κανάλι, το Mega. Ο ενημερωτικός τομέας αφού αποψιλώθηκε σταδιακά από το «ζωντανό» ρεπορτάζ που μετέφερε εικόνες και φωνές της κοινωνίας στην πολιτική εξουσία, αφού μετατράπηκε σε τηλεβόα της τροϊκανής πολιτικής και υποβολέα της εκάστοτε κυβέρνησης (Παπανδρέου-Παπαδήμου-Σαμαρά-Βενιζέλου), αποσυντίθεται. Ειρωνεία ή αστείο, όπως το βλέπει κάποιος, είναι ότι «πέτρα του σκανδάλου» είναι ο γενικός διευθυντής ειδήσεων και ενημέρωσης. 
Ο Χρήστος Παναγιωτόπουλος. Ο οποίος υπηρέτησε πιστά τον πρώτιστο σκοπό των ιδιοκτητών του καναλιού, προσέφερε όλα τα δημοσιογραφικά εργαλεία για την επικυριαρχία του πολιτικού μηνύματος στην κοινωνία.
Δεν ξέρουμε αν στην περίπτωση του Mega ισχύει η αρχή «σκοτώνουν τα άλογα όταν γεράσουν». Ίσως απλώς να υπάρχει άλλο πρόσωπο, άλλος «δημοσιογράφος», άλλο στέλεχος με μεγαλύτερα εχέγγυα υποταγής. Ο Φώτης Μπόμπολας, πλειοψηφών μέτοχος του Mega με ποσοστό 32,73% πάτησε πόδι για τον διευθυντή ειδήσεων. Θέλει, λέει, να αλλάξει ο διευθυντής ειδήσεων και στη θέση του να αναλάβει άλλο στέλεχος, προφανώς από το εκδοτικό συγκρότημά του. Βοούν οι διάδρομοι στη Μεταμόρφωση για το πρόσωπο που έχει τις ευλογίες Μπόμπολα ή που θα ήθελε να τις έχει...

Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2014

Πέντε ερωτήματα με αφορμή την κρίση στο “Κόκκινο”

Του Γιώργου Παυλόπουλου

Η αντιπαράθεση η οποία έχει εκδηλωθεί στον ραδιοσταθμό “Στο Κόκκινο”, με αφορμή τις καθυστερήσεις πληρωμών και την απειλή απεργίας από τους τεχνικούς, καθώς και το on air ξέσπασμα του διευθυντή του για τη “λάσπη” και τις επιθέσεις που δέχεται, δίνει την ευκαιρία να τεθούν μερικά ουσιαστικά ερωτήματα. Ερωτήματα που αφορούν συνολικά τη στάση, την τακτική, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις, αλλά και την ηθική της Αριστεράς και των στελεχών της, ειδικά στον χώρο των ΜΜΕ.

  1. Ο συγκεκριμένος ραδιοσταθμός, προς τιμή του, δεν δίνει “μαύρα”, δεν προτιμά τα “μπλοκάκια” και συνάπτει κανονικές συμβάσεις εργασίας με τους δημοσιογράφους, τεχνικούς και διοικητικούς που απασχολεί. Σε αυτές, εξ όσων γνωρίζουμε, δεν περιλαμβάνεται όρος ή πρόβλεψη περί εθελοντικής εργασίας (αν και πολλοί εργαζόμενοι συχνά παραβιάζουν τα ωράριά τους, με αυταπάρνηση, προς χάρη της ενημέρωσης και επειδή το επιβάλλουν οι εξελίξεις). Οφείλει ή όχι, λοιπόν, ένα αριστερό ραδιόφωνο – και μάλιστα πρώτο αυτό – να τηρεί τις συμβατικές του υποχρεώσεις απέναντι στους μισθωτούς;
  2. Υπάρχει κάποιος που έχει το δικαίωμα να αφήνει υπονοούμενα ότι όσοι απειλούν με απεργία σε περιόδους “πολιτικής κρίσης” εκβιάζουν και εκδηλώνουν έλλειμμα αριστερής ηθικής και αλληλεγγύης, αλλά να μην ισχύει το ίδιο για ένα (αριστερό) σταθμό ο οποίος δεν πληρώνει τακτικά τους μισθούς σε συνθήκες “ανθρωπιστικής κρίσης”;
  3. Άραγε, στην περίπτωση που ο ΣΥΡΙΖΑ πετύχει τον στόχο του στις επόμενες εκλογές και, στη συνέχεια, ένας κλάδος εργαζομένων κηρύξει απεργία, υπάρχει περίπτωση να καταγγελθεί – εμμέσως ή αμέσως – από τον ραδιοσταθμό του (και άλλα προσκείμενα στο κόμμα Μέσα) ότι υπονομεύει το έργο της αριστερής κυβέρνησης; Ή μήπως οι κινητοποιήσεις θα κρίνονται ad hoc, με βάση δηλαδή το εάν συνάδουν ή όχι με τις εκάστοτε κυβερνητικές πολιτικές;

"Κάνεις σοβαρά ρεπορτάζ, δεν μας κάνεις"!

Τα…δάκρυα της ανεργίας έχουν περίσσια ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ!

Από την Πόπη Χριστοδουλίδου στον "Ημεροδρόμο"

Πρώτα διαβήκαν το κατώφλι τα μάτια της βροχής και μετά κείνο το αγαπημένο από παλιά, γνώριμο πρόσωπο…
Μπροστά μου, άφοβα πλημμύρισαν σταγόνες απελπισίας από τα μάτια της, γιατί με εμπιστεύονταν κοντά τριάντα χρόνια τώρα…
Πόσα ρεπορτάζ «δεν μοιραστήκαμε στο δρόμο. Νύχτες αξημέρωτες έξω από τις φυλακές. Μέρες της φωτιάς σε πύρινες διαδηλώσεις διαμαρτυρίας…
Μία σοβαρή και πολύ αξιόλογη δημοσιογράφος με καλή πένα στα κοινωνικά ρεπορτάζ, που βρέθηκε άνεργη, απλήρωτη, με πίκρα και απόγνωση στα μαρτυρικά μνημονιακά χρόνια , που η ελπίδα έχει χαθεί πίσω από κλειστές άπονες πόρτες.
Ούτε την αποζημίωση της δεν έχει πάρει…
Πάντα έκανε σοβαρά ρεπορτάζ…Και τώρα, που χτυπάει πόρτες, αυτό της απαντούν.
«Είσαι πολύ σοβαρή για…μας, στα ρεπορτάζ σου»…

Κυριακή, 12 Οκτωβρίου 2014

Μετά τα λουκέτα η «άνοιξη» των ΜΜΕ!

Της Ματίνας Παπαχριστούδη
 στη στήλη Media-λογώντας στο "Δρόμο της Αριστεράς"

Θα έχετε ακούσει, φαντάζομαι, πως σύντομα προστίθενται στην αγορά του έντυπου Τύπου δυο νέες εφημερίδες, ίσως και τρεις ή τέσσερις. Σαββατιάτικο οικονομικό φύλλο θα βγάλει ο Νίκος Χατζηνικολάου της Real, οικονομικό-πολιτικό ο Γιάννης Κουρτάκης των Παραπολιτικών, ο οποίος θέλει και αθλητική καθημερινή εφημερίδα. Μαζί με την εφημερίδα του Μιχάλη Ανδρουλιδάκη, την Εξέλιξη, φθάνουμε στις πέντε νέες εκδόσεις. Το προηγούμενο διάστημα κυκλοφόρησαν τα Παραπολιτικά, σύνολο έξι.
Πόσες εφημερίδες έκλεισαν τα χρόνια του Mνημονίου; Το Veto, η Ισοτιμία, η Παρασκευή και 13, η Απογευματινή, ο Επενδυτής, σύνολο πέντε. Και από το «κλείσιμο» της Ελευθεροτυπίας δημιουργήθηκαν δυο εκδόσεις. Η Εφημερίδα των Συντακτών και η νοικιασμένη Ελευθεροτυπία. Στην τηλεόραση τώρα, έκλεισε το Alter και έχουμε τρία ή τέσσερα νέα τηλεοπτικά κανάλια: Action 24 με προσανατολισμό και γραμμή ΠΑΣΟΚ και Ευάγγελου Βενιζέλου, Contra του Γιώργου Κουρή, ΑΒ του Βρυώνη, Ε Channel του Βρυώνη, πρώην 902 του ΚΚΕ.
Από τους αριθμούς θα έβγαζε κάποιος το συμπέρασμα πως τα ΜΜΕ στη χώρα των μνημονίων και της επικυριαρχίας της τρόικας, ανθίζουν και μεσουρανούν.

Τα τρία σημεία του "σκανδάλου" Digea-περιφερειακών καναλιών



Τη στιγμή που το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών και η γενική γραμματεία Τηλεπικοινωνιών προσπαθούν να αποφύγουν τις έντονες διαμαρτυρίες κατοίκων και φορέων για τις «μαύρες» οθόνες στις περιοχές που ολοκληρώθηκε η ψηφιακή μετάβαση, υποσχόμενοι κονδύλια από την Ψηφιακή σύγκλιση, στην Κεντρική Μακεδονία τα περιφερειακά κανάλια συνεχίζουν να αντιδρούν έντονα για το ενοίκιο που ζητά η Digea.
Η Κεντρική Μακεδονία και η Θεσσαλία θα σβήσουν το αναλογικό τηλεοπτικό σήμα στις 31 Οκτωβρίου και αυτό το διάστημα θα πρέπει να υπογραφούν οι συμβάσεις των περιφερειακών καναλιών στην Κεντρική Μακεδονία και τη Θεσσαλία με τον πάροχο δικτύου. Το ενοίκιο που ζητά η Digea, 3.500 το μήνα από κάθε κανάλι για τη μεταφορά και εκπομπή του ψηφιακού τηλεοπτικού σήματος, σε συνδυασμό με όσα έχουν ήδη συμβεί σε Πελοπόννησο και Ανατολική Μακεδονία, έχουν προκαλέσει αντιδράσεις.
Ο πρώην τεχνικός διευθυντή Ν. Μιχαλίτσης, σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό ΔΙΟΝ (δείτε και στο βίντεο) αναφέρεται σε τρία σημεία του «μεγάλου σκανδάλου» των περιφερειακών καναλιών, όπως το αποκάλεσε. Η Digea πληρώνει για τη χρήση των συχνοτήτων που της δόθηκαν από την ΕΕΤΤ για τα περιφερειακά κανάλια το ποσό των 1.617 ευρώ το μήνα για όλα τα κανάλια της χώρας. 

Σάββατο, 11 Οκτωβρίου 2014

Η αντίδραση εργαζομένων ΕΡΤ στην πρόταση ΣΥΡΙΖΑ και η απόσυρση μιας ανακοίνωσης


Η δημοσιοποίηση της πρότασης-πλατφόρμας του ΣΥΡΙΖΑ για την ΕΡΤ όπως αυτή δημοσιεύθηκε στο left.gr , προκάλεσε αντιδράσεις. Οι οποίες και βρίσκονταν στο χώρο των social media, των χώρων εργασίας της ertopen, της ΕΡΤ 3 και των κατά τόπους ΕΡΑ που παράγουν το ελεύθερο αυτοδιαχειρόμενο πρόγραμμα της ΕΡΤ. Όταν όμως εστάλη ανακοίνωση με την υπογραφή "Εργαζόμενοι της ΕΡΤ" με την οποία γινόταν μια πρώτη τοποθέτηση επί της πρότασης ΣΥΡΙΖΑ, οι αντιδράσεις έγιναν εντονότερες και ξεπέρασαν τα όρια των συζητήσεων στα social media. Η κριτική που ασκήθηκε δεν στεκόταν τόσο στην ουσία των γραπτών, όσο στο γεγονός ότι η συγκεκριμένη ανακοίνωση γράφτηκε από κάποιους (άγνωστο ποιους) αφού δεν τέθηκε σε γενική συνέλευση, συγκέντρωση, ενημέρωση, ώστε να εκφραστούν οι πραγματικά εργαζόμενοι για το πρόγραμμα της ελεύθερης αυτοδιαχειριζόμενης ΕΡΤ. Το αποτέλεσμα είναι η σιωπηρή απόσυρσή της.
Ενδεικτική είναι η παρακάτω ανάρτηση στον "Ασύνταχτο Τύπο" μια ημέρα μετά τη γενική συνέλευση εργαζομένων και αλληλέγγυων στη Θεσσαλονίκη, όπου και επαναβεβαιώθηκε η πρόταση του Καλοκαιριού για μια "αυτοδιαχειριζόμενη ΕΡΤ".

16 μήνες «μαύρο» στην ΕΡΤ – 16 μήνες ενός αυτοδιευθυνόμενου αγώνα

Η σθεναρή αντίσταση των εργαζομένων στην πραξικοπηματική επιβολή της κυβερνητικής απόφασης για κλείσιμο της ΕΡΤ, συνεχίζεται έως σήμερα, 16 μήνες μετά, καθιστώντας αυτόν τον αγώνα των ΟΡΘΙΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ, συμβολικό σημείο αναφοράς και αμεσοδημοκρατικό παράδειγμα αυτοδιεύθυνσης/αυτοδιαχείρισης στην πράξη.

Ψυχάρης, Μπόμπολας εγκατέλειψαν τον "Αγγελιοφόρο" αλλά είναι ακόμη εκδότες του!


Ακυβέρνητος ο “Αγγελιοφόρος”, απλήρωτοι οι εργαζόμενοι

Γράφει agelioforum.wordpress.com

Με ακυβέρνητο σκάφος στην τρικυμία της κρίσης φαντάζει κατά τις τελευταίες ημέρες o «Αγγελιοφόρος».
To μεγαλύτερο εκδοτικό συγκρότημα της Βόρειας Ελλάδας, που έχει την έδρα του στη Θεσσαλονίκη, στερείται πλέον καθημερινής διοίκησης, οργάνωσης και ελέγχου. Η μέχρι πρότινος γενική διευθύντριά του, Ιωάννα Μακρή, φέρεται να είναι απούσα, λόγω πολυήμερης άδειας, χωρίς να έχει επισήμως αντικατασταθεί, ενώ στελέχη και διοικητικοί υπάλληλοι φαίνεται να δηλώνουν επίσης απόντες από τις θέσεις ευθύνης που κατέχουν.

Παρασκευή, 10 Οκτωβρίου 2014

Εκατομμύρια για ποδόσφαιρο από τον ΟΤΕ ΤV, μειώσεις για τους μισθούς

Ποιος θα πληρώσει το μάρμαρο της "νίκης" του ΟΤΕ έναντι της ανταγωνίστριας τους, της Nova στη συμφωνία για το Champions League την επόμενη 3ετία; Όπως φαίνεται οι εργαζόμενοι του ΟΤΕ. Γιατί η εταιρεία της Deutsche Telecom έκανε την προσφορά προσφορά -μαμούθ έως 120 εκατ. ευρώ για να κερδίσει το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα και την ίδια ώρα διαμηνύει στους εργαζόμενους πως πρέπει να αποδεχθούν νέες μειώσεις μισθών! Το επιχείρημα του; Ότι η εταιρεία πρέπει να ...επιβιώσει. Επιχείρημα που προκαλεί γέλια, αν σκεφθεί κανείς πως δίνει 120 εκατ. ευρώ μόνο για τους αγώνες ποδοσφαίρου του ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, εκτοξεύοντας την αγορά και τον ανταγωνισμό τουλάχιστον κατά 100%! Η Nova έδινε έως 18 εκατ. τη χρονιά και ο ΟΤΕ θα δώσει ως και 40 εκατ.
Η γερμανική δηλαδή εταιρεία που είχε υποσχεθεί στον Αντώνη Σαμαρά "επενδύσεις ύψους 1,2 δισε. ευρώ" και "νέες θέσεις εργασίας", βγάζει από τη χώρα 140 εκατ. ευρώ για να πληρώσει την ΤΕΑΜ και ζητά από τους εργαζόμενους "θυσίες" για να συνεχίσει να λειτουργεί. 

Δεύτερο χτύπημα Hot Doc για δωροδοκία Μιχελάκη

Στο νέο τεύχος του Hot Doc  που κυκλοφορεί σήμερα, αποκαλύπτεται μια δεύτερη δικογραφία. Σε αυτήν εμφανίζεται ο πρώην υπουργός Γιάννη Μιχελάκη, να χρηματίζεται. Όπως αποκαλύπτει το περιοδικό, η δικογραφία αυτή άνοιξε στις 30 Σεπτεμβρίου...
 Ο εισαγγελέας Χάρης Λακαφώσης, άσκησε τούτη τη φορά δίωξη εναντίον επιχειρηματία με την κατηγορία της «ενεργετικής δωροδοκίας». Τον κατηγορεί εν ολίγοις, πως δωροδόκησε τον Μιχελάκη. Η δεύτερη δικογραφία –πέραν εκείνης που είχε αποκαλύψει το Hot Doc τον περασμένο Απρίλιο (τ. 50)- που σχηματίστηκε για τη δωροδοκία του Μιχελάκη, αυτή τη φορά εναντίον επιχειρηματία που φέρεται να τον δωροδόκησε, αφήνει έκθετο τόσο τον βουλευτή της ΝΔ, όσο και την εισαγγελέα Σωτηρία Παπαγεωργακοπούλου η οποία παρότι είχε στα χέρια της τη δικογραφία όπου ο συνάδελφός της Χάρης Λακαφώσης με αποδεικτικά στοιχεία ζητά από τη Βουλή να άρει την ασυλία του Μιχελάκη για να δικαστεί για χρηματισμό, αντί να απορρίψει τη μήνυση Μιχελάκη κατά του περιοδικού, παραπέμπει το Hot Doc να δικαστεί για συκοφαντική δυσφήμηση.

Της ψηφιακής TV το διαπλεκόμενο κάγκελο

Η Digea απειλεί και μέσω του ΕΣΡ, η ΕΕΤΤ κάνει τον "δικηγόρο" της, οι καναλάρχες φίλοι Σαμαρά από Πελοπόννησο έχουν το ρόλο του κατήγορου του ΣΥΡΙΖΑ, τα ελεγχόμενα media των καναλαρχών προπαγανδίζουν...Μια ωραία ατμόσφαιρα.
Για να γίνουμε συγκεκριμένοι. Η ψηφιακή τηλεόραση στην Ελλάδα προχωρά με τους όρους που καθόρισαν οι καναλάρχες (συνασπισμένοι στη Digea) από το 2012. Η κοινή τους εταιρεία πήρε όλες τις συχνότητες τον Φεβρουάριο του 2014 πληρώνοντας για 15 χρόνια 18,3 εκατ. ευρώ για όλα. Ζητά να υπογραφούν συμβάσεις με όλα τα κανάλια, δηλαδή τους μετόχους της-πελάτες της και τα περιφερειακά με ποσά της τάξης από 800.000-1,2  εκατ. ευρώ το χρόνο για τα πανελλαδικά έως και 42.000- 60.000 ευρώ για τα περιφερειακά. Για όλα τα περιφερειακά πληρώνει στην ΕΕΤΤ (με δόσεις) 19.404 ευρώ το χρόνο.
Τα τηλεοπτικά κανάλια δεν έχουν, ως γνωστόν, άδειες λειτουργίας. Είναι "προσωρινά νόμιμα" και ούτε πρόκειται να πάρουν ποτέ. Τη λειτουργία της αγοράς την ανέλαβε η ΕΕΤΤ και η Digea με τροχονόμο το υπουργείο Μεταφορών. Το ΕΣΡ έχει εκδώσει βεβαιώσεις νόμιμης ψηφιακής λειτουργίας στα κανάλια. Τώρα, τους απειλεί ότι θα τα κλείσει(!) αν δεν πληρώσουν τη Digea.
Γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί, τα περιφερειακά κανάλια, αρχικά της Αθήνας και τώρα της Θεσσαλονίκης, αρνούνται να πληρώσουν τόσο ακριβό ενοίκιο. Το οποίο μάλιστα -γράφει στη σύμβαση- ισχύει μόνο για 15 μήνες γιατί μετά υπάρχει περίπτωση να αναπροσαρμοστεί. Γιατί; Επειδή αν κλείσει ένα κανάλι, τότε το κόστος ενοικίου μεταφέρεται στους υπόλοιπους. Αυτός είναι ο όρος που έβαλε η ΕΕΤΤ, η οποία όχι μόνο έδωσε στη Digea όλες τις συχνότητες στο κατώτατο όριο τιμής της λεγόμενης δημοπρασίας αλλά πρόσθεσε και ένα 15% κέρδος για τη Digea.
Και φθάνουμε στο τώρα.

"Ψήφος" μη εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση του μαύρου και της κατοχής

ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10/10 στις 7.00 μ.μ. ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ «ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ – ΛΑΙΜΗΤΟΜΟΥ» ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΤΗ ΖΩΗ

Την Παρασκευή, 10 Οκτωβρίου 2014, εκδικάζεται στο Συμβούλιο της Επικρατείας η αίτηση ακύρωσης κατά των αποφάσεων του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης με τις οποίες επιχειρεί να θέσει σε εφαρμογή το νομοθετικό πλαίσιο της αξιολόγησης – λαιμητόμου. Παράλληλα η επιδίωξη της δικομματικής κυβέρνησης για εξασφάλιση ψήφου εμπιστοσύνης από την βουλή, σκοπό έχει την κλιμάκωση της επίθεσης στα ήδη καταρρακωμένα εργασιακά και κοινωνικά δικαιώματα. Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΠΗΤ και στο πλαίσιο του διαρκούς αγώνα του κλάδου ενάντια στις αντιλαϊκές και αντιδημοκρατικές μνημονιακές πολιτικές, δηλώνει για άλλη μια φορά τη σθεναρή διαμαρτυρία και αντίθεσή του στην
  • προώθηση εκ μέρους της τρόικας και της συγκυβέρνησης της εφαρμογής άλλων 1000 «προαπαιτούμενων» που θα συνεχίσουν τη κοινωνική ισοπέδωση και θα αποφέρουν νέο πακτωλό κερδών στους ξένους και ντόπιους τοκογλύφους δανειστές, που επενδύουν πάνω στις εργασιακές σχέσεις δουλείας και το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου.
  •  απελευθέρωση των ομαδικών απολύσεων, την ουσιαστική κατάργηση του δικαιώματος στην απεργία, τη μείωση των συντάξεων και τους πλειστηριασμοί πρώτης κατοικίας για χρέη στις τράπεζες, τα νέα μισθολόγια «πείνας» και τη «αξιολόγηση-λαιμητόμο» στο δημόσιο τομέα, την καταστροφή της δημόσιας παιδείας και υγείας, τη νέα αβάσταχτη φορολεηλασία

Τρομάζουν οι αποκαλύψεις τελικά...

Θα το θέσουμε ως κουίζ.
Σε ποια εφημερίδα τρόμαξαν τόσο πολύ από τις αποκαλύψεις για μισθούς που έφθασαν στο σημείο να ψάχνουν τα κομπιούτερ των συντακτών;

Πέμπτη, 9 Οκτωβρίου 2014

Με τον καφετζή της"Αυριανής" στο ΔΣ του Alter θέλουν να λειτουργήσει(!) πάλι το κανάλι

Διαφωτιστικό και αρκούντως αποκαλυπτικό το ρεπορτάζ του δημοσιογράφου Βασίλη Τζήμτσου από τη σημερινή εκδίκαση της προσφυγής των "12" πρώην εργαζομένων του Alter που κατέθεσαν αίτημα για την επαναλειτουργία του καναλιού, ζητώντας την άρση της απόφασης πτώχευσης. Εννοείται πως δεν υπάρχει ούτε ευρώ από τις εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ των δεδουλευμένων για τους εργαζόμενους. Τέτοιο θράσος πια;
Από τον Βασίλη Τζήμτσο,  Μέλος της Επιτροπής Πιστωτών του Αλτερ
Εργασιακός εκπρόσωπος των δημοσιογράφων του Αλτερ
Άνεργος δημοσιογράφος 

Σε ένα διαλυμένο από το σεισμό κτίριο θέλουν να επαναλειτουργήσουν το Αλτερ με Διοικητικό Συμβούλιο στενούς συνεργάτες του βασικού μετόχου Γιώργου Κουρή, μεταξύ των οποίων και του …καφεντζή της «Αυριανής».
Αυτά προέκυψαν από τη σημερινή ακροαματική διαδικασία στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών όπου συζητήθηκε η πρόταση 12 πρώην εργαζομένων του Αλτερ με τις ευλογίες του βασικού μετόχου Γιώργου Κουρή, να ανοίξουν το κανάλι ΤΖΑΜΠΑ, δίχως να δώσουν έστω ένα ευρώ στους απεγνωσμένους εδώ και τρία χρόνια απλήρωτους εργαζόμενους του Αλτερ.
Εναντίον αυτής της πρότασης τάχθηκε η συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων του Αλτερ και τα σωματεία τους, καθώς δεν εξασφαλίζονται οι απαιτήσεις των 600 απλήρωτων καθώς και των άλλων πιστωτών.

Τετάρτη, 8 Οκτωβρίου 2014

Ήθελαν να κάνουν χωματερή οικόπεδο της ΕΡΑ στη Ζάκυνθο!


Ζάκυνθος: Απετράπη η εγκατάσταση μονάδας απορριμάτων σε οικόπεδο της ΕΡΤ

Μετά από πλήθος διαμαρτυριών, δικαιώθηκαν τα τοπικά κινήματα της Ζακύνθου καθώς και οι εργαζόμενοι της ΕΡΑ Ζακύνθου ενάντια στην εγκατάσταση μονάδας επεξεργασίας απορριμάτων, σε τμήμα του οικοπέδου του δημόσιου ραδιοφώνου. Σύμφωνα δημόσια δέσμευση του Δημάρχου έχει αποκλειστεί και απορριφθεί οποιαδήποτε σκέψη προς αυτήν την κατεύθυνση. Το σχέδιο του δήμου αφορούσε την «προσωρινή» εγκατάσταση σε οικόπεδο 20 στρεμμάτων της ΕΡΑ Ζακύνθου, πλησίον των κατοικημένων περιοχών Αμπελοκήπων και Μουζακίου και της τουριστικής περιοχής του Λαγανά.

Θα ενεργήσουν οι συνδικαλιστικές ενώσεις για τη λίστα των έξτρα "μπόνους" του Ελεύθερου Τύπου;


Το κρίσιμο ερώτημα "ποια ακριβώς θέση και παρέμβαση έχει η ΕΣΗΕΑ" στο ζήτημα της καταβολής έξτρα μπόνους σε εφημερίδες που μειώνουν συνεχώς τους μισθούς, τίθεται και πάλι. Οι αποκαλύψεις της "Κατάληψης ΕΣΗΕΑ" για τους "μισθούς" συγκεκριμένων στελεχών και εργαζομένων στον "Ελεύθερο Τύπο", δεν προκάλεσε κάποια αντίδραση στις ενώσεις. Η "Κατάληψη ΕΣΗΕΑ" επανερχόμενη στο ζήτημα, γράφει πως η λίστα με τα "εξτραδάκια"(μαύρα;) σε ορισμένο αριθμό εργαζομένων, όταν η συντριπτική πλειονότητα αμείβεται μετά τις ατομικές συμβάσεις της Άνοιξης του 2014 με 700 και 800 ευρώ, παραδόθηκε στον εκπρόσωπο των εργαζομένων. Άρα και στα όργανα των συνδικαλιστικών ενώσεων, της ΕΣΗΕΑ, ΕΠΗΕΑ και ΕΤΗΠΤΑ. Έχουν κάποια παρέμβαση κατά νου; 

Η δημοσίευση από την "Κατάληψη" πως υπενθύμιση του γεγονότος:

Σιγή ιχθύος τηρούν οι "Ενώσεις" για τα μπόνους και τα "μαύρα" στον Ελεύθερο Τύπο

«Μετρ» στο φιλοεργοδοτικό στρουθοκαμηλισμό έχουν γίνει οι Ενώσεις του κλάδου των ΜΜΕ, γεγονός που αποδεικνύεται περίτρανα και από τη στάση που κράτησαν, ύστερα από τη δημοσιοποίηση των στοιχείων για τα εργοδοτικά αίσχη στον «Ελεύθερο Τύπο».
Δεν είχαμε καμία ψευδαίσθηση πως θεσμικά όργανα, όπως αυτό της ΕΣΗΕΑ, θα κινήσουν αγωνιστικές διαδικασίες στον «Ε.Τ.», για τα σκανδαλώδη μπόνους που δίνουν οι ιδιοκτήτες σε στελέχη και ...ημετέρους φιλοεργοδοτικούς - τη στιγμή που έχουν προβεί σε μπαράζ μειώσεων μισθών της πλειοψηφίας των εργαζομένων.

Τρίτη, 7 Οκτωβρίου 2014

Άλλος ένας "περίεργος" διαγωνισμός στη ΝΕΡΙΤ που εκτοξεύει το κόστος


Ερωτηματικά για την αλλαγή δορυφόρου από τη ΝΕΡΙΤ

(Αναδημοσίευση από το digitaltvinof.gr

Στις αρχές Αυγούστου ανακοινώθηκε από τη ΝΕΡΙΤ ανοιχτός διαγωνισμός για την «Προμήθεια υπηρεσιών δορυφορικής τροφοδοσίας σημάτων σε πομπούς και αναμεταδότες επίγειας ψηφιακής ευρυεκπομπής που περιλαμβάνουν μίσθωση δορυφορικής συχνότητας, μεταφοράς των σημάτων και ανοδικής ζεύξης». Το κόστος που προϋπολογίσθηκε ανέρχεται σε 2,7 εκατ. ευρώ.
Ανάμεσα σε όλους τους διαγωνισμούς της ΝΕΡΙΤ και με δεδομένο πως η εταιρεία πρέπει να τρέξει με χίλια για να προλάβει τις προθεσμίες της ψηφιακής μετάβασης, ελάχιστοι ασχολήθηκαν με το ζήτημα.
Όταν όμως οι υπηρεσίες της ΝΕΡΙΤ απάντησαν στις δεκάδες των ερωτημάτων από την αγορά για τον εν λόγω διαγωνισμό, αποκαλύφθηκε μια περίεργη-το λιγότερο- υπόθεση που προκαλεί πολλά ερωτηματικά.

Όπως προκύπτει από τις διευκρινιστικές απαντήσεις της ΝΕΡΙΤ στα ερωτήματα που τέθηκαν στη διαβούλευση για το διαγωνισμό αυτό, η εταιρεία θέλει να αποχωρήσει από τoν δορυφόρο Eutelsat 3B που βρίσκεται στις 3 μοίρες ανατολικά και να μεταφέρει το σήμα της για την τροφοδοσία των πομπών, αναμεταδοτών και gap fillers σε άλλο δορυφόρο, το πιθανότερο στον Eutelsat 9Β στις 9 μοίρες ανατολικά ή στον Astra 5B στις 31,5 μοίρες ανατολικά, δορυφόροι που διαθέτουν συμβατότητα με την δορυφορική μπάντα συχνοτήτων BSS (11,7-12,5GHz), προαπαιτούμενο του διαγωνισμού, και καλύπτουν με ισχυρό σήμα τον ελλαδικό χώρο.