mediatvnews.gr

mediatvnews.gr
Μας βρίσκετε πλέον εδώ στο mediatvnews.gr

Σάββατο, 31 Αυγούστου 2013

Ο πλήρης έλεγχος απόψεων στα ΜΜΕ και η αποχώρηση του RTL από τη Ρωσία**

** Η εξαφάνιση της στήλης της δημοσιογράφου Ζέζας Ζήκου, μια από τις καλύτερες οικονομικές πένες στον έντυπο Τύπο από την τελευταία σελίδα της «Καθημερινής», φέρνει στο προσκήνιο την εξελισσόμενη επιχείρηση της πλήρους επιβολής ελέγχου σε κάθε αντίθετη φωνή στις ελληνικές εφημερίδες. Με την αρχή των μνημονίων με τα οποία η δημοσιογράφος είχε από την αρχή εκφράσει τη διαφωνία της, η διάσημη στήλης της μετακόμισε από την πρώτη σελίδα στην τελευταία. Φαίνεται όμως πως στο συγκρότημα του Νέου Φαλήρου η ομογενοποίηση των σχολιαστών, εν επιτρέπει καμιά εκτροπή. Στην πίσω σελίδα το χώρο της Ζ. Ζήκου θα καλύπτει ο Η. Σιακαντάρης της τηλεόρασης του ΣΚΑΙ.
** Εννοείται πως από το Νέο Φάληρο αποχώρησε και ο Γιώργος Ψάλτης το οποίο θα ακούμε από 2 Σεπτεμβρίου από τη συχνότητα του Alpha radio.
** Ακούμε πως στα ιντερνετικά Μέσα του ομίλου Κοπελούζου εκβιάζουν τους απολυμένους εργαζόμενους. Καταθέτοντας αγωγές εναντίον τους για να μη διεκδικήσουν τις αποζημιώσεις τους...

Το κυβερνητικό «τέρας» της ΔΤ θα αποσυρθεί αποδεχόμενο την ήττα του;

ΕΡΤ – «Πλησιάζει η ώρα της νίκης»
Του Δρυκολάπτη στον "Ασύνταχτο Τύπο"

Το θλιβερό (ουδέν μονιμότερο του προσωρινού-μεταβατικού) παρα-μηντιακό κατασκεύασμα της σύγχρονης ΥΕΝΕΔ που ακούει στο όνομα «Δ.Τ.», πνέει τα λοίσθια! Δέκα ημέρες πριν συμπληρωθούν τρεις μήνες «μαύρου» στην Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση (ΕΡΤ), στις τάξεις των «αμετανόητων» και περήφανων εργαζομένων της ΕΡΤ που αρνήθηκαν να υπογράψουν την εργασιακή τους καταδίκη, πνέει άνεμος αισιοδοξίας. Ορισμένοι τολμούν να πουν ότι «πλησιάζει η ώρα της νίκης»! Αυτός ο άνεμος έχει καταφέρει να ταράξει και ένα μεγάλο ποσοστό εργαζομένων της ΕΡΤ που συνειδητοποίησαν ότι «παγιδεύτηκαν» από την κυβέρνηση κάνοντας τα «χαρτιά» τους είτε από τον φόβο του βιοπορισμού είτε υποκύπτοντας στις εκβιαστικές αφόρητες πιέσεις πολιτικών «παραγόντων» και φιλομνημονιακών μεγαλο-συνδικαλιστικών/νομικών κύκλων.

Οι θλιβεροί συνεργάτες της κυβέρνησης και των Γερμανών της Μέρκελ

Βάζουν πρόεδρο του ΕΣΡ πρώην αρχηγό της ΕΥΠ;

Οι παρασκηνιακές επαφές και διαβουλεύσεις για το ποιος θα αναλάβει το ΕΣΡ συνεχίζονται. Τις τελευταίες μέρες ακούγεται έντονα για τη θέση του προέδρου ο πρώην προϊστάμενος της της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Δημήτρης Παπαγγελόπουλος ο οποίος διατέλεσε και αρχηγός της ΕΥΠ. Όλο και καλύτερα τα πάει αυτή η κυβέρνηση. 

Παρασκευή, 30 Αυγούστου 2013

Οι "εξηγήσεις" Ψυχάρη για τις μαζικές απολύσεις προς το Χρηματιστήριο

Και επίσημα πλέον ο Σταύρος Ψυχάρης πιστοποιεί τη θύελλα στο δημοσιογραφικό οργανισμό του ΔΟΛ. Τη χαρακτηρίζει συνολική αναδιάρθρωση, συγχώνευση τμημάρτων, διακοπή δραστηριοτήτων, δραστική περικοπή κόστους και δαπανών, αλλαγές στη διοικητική και εκδοτική δομή, μείωση κόστους μισθοδοσίας, κ.λ.π.
Όλα τα παραπάνω δηλώνονται προς τη διοίκηση του Χ.Α με στόχο την εξεύρηση των απαιτούμενων πόρων. Με άλλα λόγια σε αναμονή του δανεισμού, της αναχρηματοδότησης, κ.λ.π. Δηλαδή η θύελλα των σημερινών 30 απολύσεων είναι μόνο η αρχή της συρρίκνωσης αλα Ψυχάρη στο ΔΟΛ

Η επιστολή του ΔΟΛ στο Χ.Α

Σύμφωνα με τη διάταξη 4.1.4.4 του Κανονισμού του Χ.Α., οι μετοχές της ΔΟΛ ΑΕ, με την από 7.4.2011 απόφαση του Δ.Σ. του ΧΑ μεταφέρθηκαν στην Κατηγορία Επιτήρησης, με κριτήριο τη σχέση ενοποιημένων ζημιών της χρήσεως 2010 προς την ενοποιημένη καθαρή θέση της 31.12.2010. 

Μετά το εμπάργκο στη ΔΤ από τα κόμματα, αποκλεισμός και από 14 Ομοσπονδίες

ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΜΟΡΦΩΜΑ ΤΗΣ «ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ»

Πάνω από 2,5 μήνες, οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ συνεχίζουν να αγωνίζονται με αξιοπρέπεια, ανιδιοτέλεια και μεγάλο προσωπικό κόστος για να κρατήσουν ανοιχτή στην κοινωνία τη Δημόσια Ραδιοτηλεόραση, ενάντια στην παράνομη και πραξικοπηματική ενέργεια της Κυβέρνησης να ρίξει μαύρο στις οθόνες και να απολύσει τους εργαζόμενους.
Οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ, απέδειξαν ότι ακόμα και μέσα στις πιο δύσκολες συνθήκες είναι ικανοί να παράγουν υψηλότατου επιπέδου ενημερωτικό και πολιτιστικό – ψυχαγωγικό πρόγραμμα. Απέδειξαν ότι είναι δυνατή η λειτουργία μιας πραγματικά δημόσιας πλουραλιστικής και δημοκρατικής ραδιοτηλεόρασης, ανοιχτή στην κοινωνία και τους εργαζόμενους.
Οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ δεν εκπέμπουν απλά και μόνο τηλεοπτικό πρόγραμμα. Εκπέμπουν ένα δυνατό σήμα αντίστασης και αγώνα όλων των εργαζομένων, ενάντια στις συνεχιζόμενες καταστροφικές πολιτικές του Μνημονίου, ενάντια στις απολύσεις και τις διαθεσιμότητες, τη διάλυση των εργασιακών σχέσεων σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, το ξεπούλημα των δημόσιων κοινωνικών αγαθών, την απαξίωση των κοινωνικών υπηρεσιών, την καταπάτηση της δημοκρατίας.

Άρχισαν οι απολύσεις στο ΔΟΛ

Άρχισαν να ειδοποιούνται οι πρώτοι εργαζόμενοι στο ΔΟΛ να περάσουν από το λογιστήριο. Το σχέδιο αναδιάταξης του συγκροτήματος ξεκίνησε..
Λίγο νωρίτερα η "Ανασυγκρότηση" έγραφε: "Πληροφορίες από τα "έγκατα" της Μιχαλακοπούλου, μιλάνε για είκοσι πέντε (25) απολύσεις σήμερα και άλλες τόσες τη Δευτέρα ...
Η οικονομική στενότητα - όχι δάνειο, όχι επενδυτής κ.λπ. - θα φέρουν και άλλες απολύσεις από όλο το φάσμα των ειδικοτήτων ...Κι ο Σεπτέμβριος ακόμη δεν μπήκε ...
Η ΕΣΗΕΑ και τα άλλα σωματεία έχουν ήδη ειδοποιηθεί και δεν αποκλείεται να αποφασιστεί απεργιακή κινητοποίηση

Ούτε τη Δ.Ε.Θ δεν μπορεί να καλύψει η Δ.Τ...

Οι διαφορές ανάμεσα στο κυβερνητικό μόρφωμα της Δ.Τ που λειτουργεί με τον ομφάλιο λώρο της γενικής γραμματείας και της ΕΡΤ των εργαζομένων στο ραδιομέγαρο είναι πλέον εμφανείς. Παρά το γεγονός ότι με κυβερνητική "πυγμή" το επιτελείο Στουρνάρα, Καψή συνεχίζει τις παρανομίες και το σήμα της Δ.Τ εκπέμπεται στον αέρα ενώ της ΕΡΤ μόνο ιντερνετικά, όλοι καταλαβαίνουν ποιος κάνει τηλεόραση. Η μεγαλύτερη πλάκα είναι η απελπισία του επιτελείου, πολιτικού και δημοσιογραφικού που δεν μπορούν να βγάλουν δελτίο ειδήσεων ή να καλύψουν σημαντικά γεγονότα. Και άντε τη Συρία, ένας Αβραμόπουλος τους φθάνει και τους περισσεύει, τη Δ.Ε.Θ όμως; Πάλι με αποφάσεις της Γ.Γ για έγκριση ταξιδιών των ιδιωτών καμεραμέν του Αντώνη Σαμαρά, θα καλυφθεί η επίσκεψη του στη Θεσσαλίνη; Γελάει πια ο κόσμος. Μεγάλη η πίκρα όσων ανέλαβαν να διαχειριστούν το έγκλημα του λουκέτου της ΕΡΤ για ένα καμπρίτσιο του Σαμαρά και της ομάδας του Μαξίμου επειδή ήθελαν να εκδικηθούν τους συνδικαλιστές και να λένε πως πρόσφεραν το καλύτερο δώρο στα ιδιωτικά τηλεοπτικά συμφέροντα.
Η ΕΡΤ του ραδιομεγάρου σχεδιάζει φυσικά την πλήρη κάλυψη της Δ.Ε.Θ. Και δικαίως δηλώνει πως είναι η μόνη δημόσια TV που διαθέτει αυτή τη στιγμή ανταποκριτή στη Μέση Ανατολή όπως και σε όλες τις άλλες μεγάλες πόλεις της Ευρώπης. Για να δούμε πως θα καλύψει η Δ.Τ την είδηση πως το κοινοβούλιο της Αγγλίας είπε όχι στην επίθεση στη Συρία. Με δήλωση Αβραμόπουλου ή Κεδίκογλου, φανταζόμαστε...

Η ανακοίνωση των δημοσιογράφων της ΕΡΤ για τους ανταποκριτές

Πέμπτη, 29 Αυγούστου 2013

Οι πλέον κερδοφόρες επιχειρήσεις το 2012

<<Στην κορυφή των πιο κερδοφόρων ελληνικών επιχειρήσεων με βάση τα κέρδη προ φόρων και για το 2012 βρέθηκε ο ΟΠΑΠ, που αυτή την περίοδο είναι σε πλήρη εξέλιξη η ιδιωτικοποίησή του. Ακολούθησε η Cosmote, θυγατρική του ΟΤΕ, που ανήκει στο γερμανικό όμιλο της Deutsche Telekom. Στην τρίτη θέση των πιο κερδοφόρων επιχειρήσεων για την παρελθούσα χρήση συναντούμε την Τράπεζα της Ελλάδος, που αποτελεί την εποπτική αρχή του τραπεζικού συστήματος. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει η κατασκευαστική εταιρεία Άκτωρ και τα Ελληνικά Πετρέλαια. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ιδιωτικοποίηση των Ελληνικών Πετρελαίων έχει μετατεθεί πλέον για το α’ εξάμηνο του 2014. Aκολουθεί στην 6η θέση η εταιρεία Motor Oil συμφερόντων της οικογένειας Β. Βαρδινογιάννη, ενώ στην 7η θέση βρέθηκε η ΔΕΣΦΑ, η οποία βρίσκεται και στην κορυφή της επικαιρότητας μετά τη συμφωνία με τους Αζέρους για τον αζέρικο αγωγό φυσικού αερίου TAP που θα περάσει και από την Ελλάδα. Στις πιο κερδοφόρες επιχειρήσεις και το 2012 ήταν η ΔΕΠΑ, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» και το κατάστημα παιχνιδιών Jumbo>>.

Από την επιχειρηματική έκδοση της  DIRECTION ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΕ

Ποια είναι η πραγματική εικόνα της ελληνικής οικονομίας; Πόσο φαίνεται να αντέχουν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά; Ποιοι κλάδοι της αγοράς ανθίστανται σθεναρά; Ποιοι κλάδοι ασθενούν; 

Διεργασίες και ανατροπές στο τηλεοπτικό σκηνικό


Γράφει ο Τα- ΥΠΟΧΘΟΝΙΟΣ

Στο "Βαθύ Κόκκινο"


Το κλείσιμο της ΕΡΤ άνοιξε την όρεξη σε πολλούς επιχειρηματίες και αλλότρια μνημονιακά συμφέροντα για τη λεηλασία των τηλεοπτικών συχνοτήτων, μηχανολογικού εξοπλισμού, αρχείου αλλά και ανθρώπινου δυναμικού. Ωστόσο έχει δημιουργήσει και αρκετούς πονοκεφάλους και προβληματισμούς για τον τρόπο που θα γίνει η εκ νέου μοιρασιά στο τηλεοπτικό τοπίο, γεγονός ουδόλως εύκολο καθώς υπάρχουν δύο σημαντικοί παράγοντες οι οποίοι αποτελούν σοβαρή τροχοπέδη για το διαμοιρασμό των ιματίων.
Ο πρώτος παράγοντας είναι ασφαλώς η δραματική πτώση της διαφημιστικής δαπάνης και η συρρίκνωση της πίτας. Ο δεύτερος σημαντικός παράγοντας είναι ασφαλώς η αντίδραση των ήδη εδραιωμένων μεγαλοεκδοτικών και κατασκευαστικών συμφερόντων τα οποία εδώ και δύο δεκαετίες νέμονται έσοδα, προνόμια και… δημόσια έργα τα οποία φυσικά δεν είναι διατεθειμένα να απολέσουν αμαχητί.
Οι πρώτες βολές ενδεικτικές των προθέσεων έρχονται από τον ΔΟΛ και διά του «Βήματος» το οποίο ακόμη και την Κυριακή 25 Αυγούστου φιλοξενούσε ολοσέλιδο ρεπορτάζ για τα «μυστικά της πώλησης του 902».

Στη Βουλή πάλι το "μαύρο" στην ΕΡΤ και η αδιαφάνεια Στουρνάρα-Καψή-Μάναλη


ΣΥΡΙΖΑ: Διασπάθιση δημόσιου χρήματος και αδιαφάνεια μετά το «μαύρο» στην ΕΡΤ

Διασπάθιση δημόσιου χρήματος και αδιαφάνεια καταγγέλλουν βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ σε ερώτησή του προς τους αρμόδιους υπουργούς σχετικά με τις ενέργειες που ακολούθησαν το «μαύρο» στην ΕΡΤ.

«Μετά την απόφαση του ΣτΕ για επαναλειτουργία της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης, η κυβέρνηση, δια του υφυπουργού κ. Καψή και του Ειδικού Διαχειριστή κ. Μάναλη, προέβη σε σειρά αδιαφανών ενεργειών και διασπάθισης δημοσίου χρήματος για τη δημιουργία ενός μορφώματος που θέλει να εμφανίζει ως Δημόσια Τηλεόραση», αναφέρουν στην επιστολή τους.
Οι βουλευτές απευθύνουν τα ακόλουθα ερωτήματα στους υπουργούς Οικονομικών, Ανάπτυξης, Εργασίας και Δικαιοσύνης:

«Ποιες συμβάσεις έχουν συναφθεί μεταξύ του δημοσίου και των επιχειρήσεων «ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.» (Studio Παιανίας), Digea, ΟΤΕ Α.Ε. ή με άλλες επιχειρήσεις που προσέφεραν υπηρεσίες ή εξοπλισμό ή διέθεσαν δικό τους προσωπικό για την παραγωγή και μετάδοση του μορφώματος ΔΤ; Ποιο είναι το οικονομικό αντάλλαγμα σε κάθε περίπτωση; Ποιος υπογράφει τις συμβάσεις αυτές;

-Αν δεν υπάρχουν συμβάσεις ποιες είναι οι «συμφωνίες» που έχουν γίνει με τις επιχειρήσεις αυτές και έναντι τίνων ανταλλαγμάτων; Ποιος έκλεισε τις συμφωνίες αυτές και γιατί διατηρούνται μυστικές;
-Με ποια διαγωνιστική διαδικασία επελέγησαν οι συγκεκριμένοι φορείς και όχι άλλοι;
-Ποια αιτήματα προμήθειας εξοπλισμού ή υπηρεσιών έχουν κατατεθεί στις δύο προαναφερθείσες Επιτροπές του Υπουργείου Οικονομικών ή στην Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων;
Γιατί τίποτα εκ των ανωτέρω δεν έχει αναρτηθεί στο διαδίκτυο, σύμφωνα με το Ν. 3861/2010 περί Διαύγειας;

Πόσοι και ποιοι δημοσιογράφοι, τεχνικοί ή άλλοι εργαζόμενοι απασχολήθηκαν για τη μετάδοση προγράμματος του μορφώματος ΔΤ με απευθείας συνεννόηση με τον Υφυπουργό κ. Καψή ή τον κ. Μάναλη (και την άγνωστη έως τώρα αναφερόμενη ως «ομάδα» του), χωρίς να έχουν προηγουμένως υπογράψει σύμβαση κατά το διάστημα 17/06/13 – 19/08/13, κατά το οποίο δεν είχε υπογραφεί καμία σύμβαση με εργαζόμενο.
Από τις 11/06/2013 έως σήμερα, ποια αθλητικά γεγονότα, των οποίων τα δικαιώματα μετάδοσης είχε αποκτήσει η ΕΡΤ διατέθηκαν από το δημόσιο ή επετράπη να διατεθούν από τους διοργανωτές σε ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς και έναντι τίνος ανταλλάγματος σε κάθε περίπτωση; Τι είχε πληρώσει μέχρι τότε η ΕΡΤ για την απόκτηση των δικαιωμάτων αυτών; Ποια είναι τα διαφυγόντα έσοδα του δημοσίου από διαφημίσεις που είχε εξασφαλίσει η ΕΡΤ ή μπορούσε να εξασφαλίσει για τις μεταδόσεις αυτές που δεν πραγματοποιήθηκαν ποτέ;

Έχει πληρωθεί από το Δημόσιο το ποσόν των 10,8 εκατομμυρίων € περίπου ή μέρος του ως προκαταβολή για την δεύτερη περίοδο (2013 – 2014) των δικαιωμάτων μετάδοσης του Champions League από το μόρφωμα της ΔΤ; Ποια είναι τελικώς η θέση της Κυβέρνησης για τη συμφωνία της ΕΡΤ ως προς Champions League και το τίμημα της σχετικής σύμβασης; Είναι σκάνδαλο, όπως ισχυρίζεται ακόμα ο κ. Κεδίκογλου; Αν ναι πώς υιοθετήθηκε η συμφωνία και μεταδίδεται για δεύτερη χρονιά, αυτή τη φορά από τη ΔΤ;

Προτίθεται η Κυβέρνηση να ελέγξει τον Εκκαθαριστή και Ειδικό Διαχειριστή κ. Γκίκα Μάναλη και να τον παραπέμψει στη Δικαιοσύνη για παράβαση καθήκοντος και για ενδεχόμενη απιστία περί την υπηρεσία, αφού, βάσει των ανωτέρω, διαχειρίζεται το ενεργητικό και παθητικό της ΕΡΤ Α.Ε. καθώς και την μετάδοση του τηλεοπτικού καναλιού με επωνυμία ΔΤ (!), δηλαδή Δημόσια Τηλεόραση (!), με απόλυτη αδιαφάνεια, παραβιάσεις του κανονισμού προμηθειών του δημοσίου, παραβιάσεις της εργατικής νομοθεσίας και πρόκληση ζημίας και διασπάθιση δημοσίου χρήματος;»

Αναλυτικά η ερώτηση:

To Ραδιομέγαρο αντεπιτίθεται

Η ΠΟΣΠΕΡΤ ενόψει και της πλήρους κάλυψης της ΔΕΘ από την ΕΡΤ, αντεπιτίθεται στην κυβέρνηση, επιμένοντας πως η μόνη δήμοσια ραδιοτηλεόραση είναι αυτή του Ραδιομεγάρου.

Αντί διορισμένοι υπουργοί της κυβέρνησης να κουνούν το δάχτυλο προς τους εκλεγμένους εκπροσώπους του ελληνικού λαού, κάνοντας τους μαθήματα δημοκρατίας καλό είναι πρώτα να κοιτούν τα του οίκου τους.
Τη δημοκρατικότητα της η κυβέρνηση την έχει δείξει πάμπολλες φορές το τελευταίο έτος. Με τη φτωχοποίηση του ελληνικού λαού, τον αποκλεισμό της κοινωνίας από τα δημόσια αγαθά, την αποστέρηση βασικών δικαιωμάτων των πολιτών, το κουρέλιασμα των εργασιακών σχέσεων, των συλλογικών συμβάσεων και με τη συνεχή καταστολή και κατασυκοφάντηση όλων όσων υποφέρουν εξαιτίας των πολιτικών της.
Αυτή η δημοκρατικότητα έφτασε στο απόγειο της την 11η Ιουνίου όταν η κυβέρνηση αποτόλμησε να δώσει χρώμα στη δημοκρατία βάφοντας τα πάντα με μαύρο.
Ο υφυπουργός Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης επικαλείται την EBU προκειμένου να αντλήσει το ελάχιστο κύρος και τη νομιμοποίηση. Η ίδια EBU στήριξε και απένειμε τα εύσημα στους εργαζόμενους της ΕΡΤ οι οποίοι επί 75 και πλέον ημερών συνεχίζουν να υπηρετούν το δημόσιο συμφέρον;

Τετάρτη, 28 Αυγούστου 2013

Το αδιέξοδο με τς κυβερνητικές "φούσκες" προσλήψεων στη Δ.Τ


Εργαζόμενος #ERT: «πες ότι βγαίνουμε τώρα από το Ραδιομέγαρο και τους περιφερειακούς σταθμούς. Δεν είναι καν έτοιμοι να τα χρησιμοποιήσουν»
Από το radiofono.gr

Δύο μήνες μετά το κυβερνητικό κατέβασμα του διακόπτη, οι εργαζόμενοι της πρώην ΕΡΤ παραμένουν στις επάλξεις και συνεχίζουν να μην αναγνωρίζουν τον ενδιάμεσο φορέα και τις αποφάσεις τις κυβέρνησης. Από το Ραδιομέγαρο της Αθήνας, τις εγκαταστάσεις της ΕΡΤ3 στη Θεσσαλονίκη αλλά και τους περισσότερους ραδιοφωνικούς σταθμούς, εξακολουθούν να βγάζουν συνεχή ροή προγράμματος. Τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα: ο καιρός έχει περάσει, το προαύλιο του Ραδιομεγάρου δεν γεμίζει και πολλοί πρώην υπάλληλοι της ΕΡΤ έχουν εξαφανιστεί, άλλοι εμφανίστηκαν στις προς πρόσληψη λίστες της ΔΤ. Η τελευταία έφοδος των αστυνομικών και άλλων εντολοδόχων κατέβασε πολλούς πομπούς της περιφέρειας, ενώ η διακοπή της υποστήριξης της EBU μείωσε κι άλλο το κοινό και έφερε τεχνικές δυσκολίες. Το χειρότερο ίσως είναι ότι σε στρατηγικό επίπεδο οι προοπτικές διαπραγμάτευσης με την κυβέρνηση δεν υπάρχουν (όχι και ότι υπήρξε ποτέ πραγματική διαπραγμάτευση, αφού οι μοναδικές υποσχέσεις για τις αυξημένες αποζημιώσεις και τις 2.000 θέσεις του ενδιάμεσου φορέα αποδείχθηκαν φούσκες). Πολλοί θα έλεγαν ότι το αδιέξοδο είναι εμφανές. 

Συνέλαβαν δημοσιογράφο που έκανε ρεπορτάζ στη Σούδα!

Κάνεις ρεπορτάζ συλλαμβάνεσαι, διαβάζεις δελτίο κυβερνητικό, προάγεσαι! 

Συλλήψεις εργαζόμενων στον Τύπο στη βάση της Σούδας
Από τη Συσπείρωση

Στην Αστυνομική Διεύθυνση Χανίων οδηγήθηκε ο δημοσιογράφος, Μάριος Διονέλης μαζί με τον εικονολήπτη τηλεοπτικού σταθμού. Οι προσαγωγές του δημοσιογράφου και του εικονολήπτη έγιναν με την αιτιολογία ότι τραβούσαν πλάνα από την Αμερικανική Βάση της Σούδας .
Η προσαγωγή του τηλεοπτικού συνεργείου έγινε κατόπιν εντολής της Στρατιωτικής Μονάδας που βρίσκεται στην περιοχή. Την υπόθεση χειρίζεται το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης. Οι αρχές ζητούν την κατάσχεση του τηλεοπτικού υλικού

Από τη Διαύγεια της δημόσιας ΕΡΤ στην αδιαφάνεια του Μάναλη...

Η απόφαση για τη σύσταση Ειδικού Λογαριασμού στον οποίο μεταφέρεται η περιουσία, τα έσοδα, άρα και το ανταποδοτικό τέλος υπέρ ΔΤ αυτή τη φορά που επανέρχεται στους λογαριασμούς της ΔΕΗ, αναρτήθηκε στη Διαύγεια. Και αυτή ήταν η τελευταία πράξη διαφάνειας. Ποιος θα ρωτήσει με ποιο τρόπο θα διαχειρίζεται αυτός ο Ειδικός Λογαριασμός μέσω του οποίου μπορεί άνετα να ξεπουληθεί η περιουσία της ΕΡΤ από τον Γκίκα Μάναλη; Ποιος ακιρβώς θα κάνει κουμάντο; Και η ΝΕΡΙΤ τι ακριβώς κεφάλαια θα διαθέτει; 
Τα 5 εκατ. που της έδωσε ο Γ. Στουρνάρας για αρχή; Με αυτά θα πορευτεί το περίφημο "ανεξάρτητο" Εποπτικό Συμβούλιο και το νέο ΔΣ που θα προκύψει; Αυτά τα πρόσωπα που αποδέχθηκαν τις θέσεις, άγνωστο με τι μισθούς, αποδέχονται αυτές τις αδιαφανείς διαδικασίες; (Κλικ στις φωτο για να δείτε την απόφαση Ειδικού Λογαριασμού)

Τρίτη, 27 Αυγούστου 2013

Δεν νομιμοποιούν τη Δ.Τ τα κόμματα πλην κυβερνητικής τρόικας

Συναντήσεις με Α. Τσίπρα, Π. Καμμένο, Φ. Κουβέλη, Δ. Κουτσούμπα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΡΤ

Αντιπροσωπεία των εργαζομένων της ΕΡΤ3, ενόψει της 78ης ΔΕΘ συναντήθηκε σήμερα με τους αρχηγούς των κομμάτων της Αντιπολίτευσης στην Αθήνα με σκοπό να τους προσκαλέσει στα κτίρια της ΕΡΤ3 στη Θεσσαλονίκη , όπου οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ3 παράγουν και μεταδίδουν μέσω του Διαδικτύου τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό πρόγραμμα, στη διάρκεια της καθιερωμένης επίσκεψής τους στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.

Ταυτόχρονα οι εκπρόσωποι των εργαζομένων της ΕΡΤ3 ( Χρήστος Γιαννούλης, Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης, Ελευθερία Φαραντάκη και Κυριακή Μάλαμα), με την παρουσία των συναδέλφων τους από τη ΝΕΤ Μάχη Νικολάρα και Νίκο Τσιμπίδα ενημέρωσαν τους αρχηγούς των κομμάτων της Αντιπολίτευσης για την πορεία του αγώνα κατά του Μαύρου της ΕΡΤ, τη σαφή αποδοκιμασία του μεταβατικού μορφώματος της λεγόμενης «Δημόσιας Τηλεόρασης», της διάτρητης και έωλης δήθεν προκήρυξης για την επιλογή προσωπικού, καθώς και τον απόλυτο αποκλεισμό της Δ.Τ. με τη ΜΗ παρουσία βουλευτών και στελεχών από τα τέσσερα κόμματα της μείζονος και ελάσσονος αντιπολίτευσης.

Το τέλος της δημοσιογραφίας, το τέλος της αυταπάτης

Του Γιώργου Γιουκάκη

Η ελληνική κυβέρνηση στις 11 Ιουνίου αποφάσισε και διέταξε το κλείσιμο της Ε.Ρ.Τ. Το επόμενο λεπτό οι εργαζόμενοί της σε όλη την επικράτεια αποφάσισαν ότι η Ε.Ρ.Τ. ήταν, είναι και θα παραμείνει ανοιχτή. Κι έτσι, σε λειτουργία, την κρατούν εδώ και τρεις μήνες, τόσο κεντρικά (Ν.Ε.Τ. και Ελληνική Ραδιοφωνία από την Αγία Παρασκευή και Ε.Τ.3 από τη Θεσσαλονίκη) όσο και περιφερειακά από τους 19 περιφερειακούς σταθμούς της Ε.ΡΑ. που συνεχίζουν κανονικά την παραγωγή ραδιοφωνικού προγράμματος.
Από μόνο του το γεγονός αυτό έχει καταγραφεί ήδη ως μοναδικό στην παγκόσμια ραδιοτηλεοπτική ιστορία: η κυβέρνηση μιας χώρας πραξικοπηματικά επιχειρεί να βάλει λουκέτο στον δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό φορέα με απανωτές παράνομες και παράτυπες αποφάσεις-πράξεις. Το εγχείρημά της αυτό ωστόσο ακυρώνεται στην πράξη από τους εργαζομένους, οι οποίοι κρατούν ανοιχτό στον ραδιοτηλεοπτικό «αέρα», αλλά κυρίως στην ελληνική κοινωνία, ό,τι η κυβέρνηση προσπάθησε να κλείσει.
Δύο είναι τα βασικά στοιχεία που διαμορφώνουν τις συνθήκες αυτού του πρωτοφανούς «πολέμου» που εξελίσσεται από τις 11 Ιουνίου:

Τιμημένο ΜουΜουΕ


Του Σ. Καπάκου
(αναδημοσίευση από agitatora)

Σαν τα μαρούλια φυτρώνουν να νέα μέσα μαζικής ενημέρωσης και δη τα τηλεοπτικά. Αρχής γενομένης από την πώληση του 902 σε αγνώστους ιδιοκτήτες από το ΚΚΕ και τον "ξαφνικό θάνατο" της ΕΡΤ το τηλεοπτικό τοπίο αλλάζει ραγδαία χωρίς αυτό να μπορεί να θεωρηθεί εκδημοκρατισμός. Κάθε άλλο μάλιστα. Ιδιοκτήτες που κρύβονται πίσω από οφσόρ, ποιος ξέρει τι χρήματα ξεπλένοντας, λειψή ενημέρωση με όρους Μνημονίου και διαπλοκής, που διογκώνει το πρόβλημα αξιοπιστίας, μαζικές απολύσεις ανθρώπων της ενημέρωσης, ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων και μειώσεις αποδοχών.
Θα μπορούσε να πει κανείς ότι τα ΜΜΕ ήταν μια φούσκα που έσπασε και τώρα ο χώρος αυτός, που είναι σημαντικός για τη δημοκρατική λειτουργία, επιχειρεί να ανασυγκροτηθεί, πολλές φορές επί των ερειπίων. Αυτή η άποψη έχει κάποια βάση, δεν αποδίδει όμως τη σύνθετη πραγματικότητα. Ασφαλώς τα μέσα ενημέρωσης, συνολικά ως θεσμός, είχαν στοιχεία φούσκας. Το πρόβλημα αυτό όμως θα μπορούσε να επιλυθεί μέσα από μια διαδικασία εκλογίκευσης, η οποία όμως δεν γίνεται με σοβαρότητα και αξιοπιστία. Το μείζον πρόβλημα είναι ότι τα ΜΜΕ, ως διαμορφωτές της κοινής γνώμης, πληρώνουν τη βαθιά κρίση πολιτικής εκπροσώπισης ως μέρος του πολιτικού συστήματος, το οποίο τα ίδια εξέθρεψαν, στήριξαν και στηρίζουν. Η βαθιά κρίση αξιοπιστίας του πολιτικού συστήματος επεκτάθηκε και στα μίντια, όχι μόνο τα ισχυρά και κυρίαρχα, αν και όχι στον ίδιο βαθμό, ενώ η μείωση της διαφήμισης πυροδότησε την οικονομική κρίση ενός χώρου, του οποίου σημαντικό τμήμα είχε μάθει να ζει πλουσιοπάροχα, ενώ τώρα συνεχίζει να λειτουργεί χάρη στις "χορηγίες" των τραπεζών.

Υπηρεσία καμαρεμέν από αστυνομία μοιράζει "ρεπορτάζ" στα κανάλια

Με καμεραμέν τους …αστυνομικούς γράφει το "Παρόν" για την επιχείρηση της αστυνομίας στο Πολυτεχνείο στις 21 Αυγούστου. Το ενδιαφέρον για τα media στοιχείο είναι πως το βίντεο με άριστη επαγγελματική ικανότητα, γυρίστηκε και διανεμήθηκε προς προβολή σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς από "αστυνομικούς". Οι δημοσιογράφοι, διαμαρτυρήθηκαν μέσω των σελίδων τους στο face book και το twitter για τον αποκλεισμό τους από την εισβολή των αστυνομικών μέσα στο ΕΜΠ. Εικόνες και ήχος προσφέρεται πλέον μόνο από την ειδική τηλεοπτική υπηρεσία της αστυνομίας. Στην ιστοσελίδα της
http://www.youtube.com/user/EllinikiAstynomia?feature=watch αναρτώνται όλα τα βίντεο της υπηρεσίας τα οποία και προβάλλονται ως "ενημέρωση" από τα τηλεοπτικά κανάλια. Το μόνο που προσθέτουν όπως διαπιστώνουμε στο ρεπορτάζ του Mega http://www.megatv.com/megagegonota/summary.asp?catid=27383#toppage είναι οι δηλώσεις των υπουργών και το δελτίο Τύπου της αστυνομίας με "ρεπορτάζ" της συντάκτριας.

Το "Παρόν" γράφει για το θέμα:

Δευτέρα, 26 Αυγούστου 2013

Στον Στουρνάρα η διαχείριση περιουσίας της ΕΡΤ με Ειδικό Λογαριασμό

Το προμελετημένο έγκλημα λουκέτου στην ΕΡΤ συνεχίζεται στο υπουργείο Οικονομικών. Με απόφαση των υπηρεσών στις 8 Αυγούστου ανοίχθηκε Ειδικός Λογαριασμός εκτός κρατικού προϋπολογισμού στην Τράπεζα της Ελλάδας με τον οποίο θα γίνεται η διαχείριση της εκκαθάρισης της περιουσίας της ΕΡΤ αλλά και της λειτουργίας της Δ.Τ σήμερα, μέχρι και τη λειτουργία του νέου φορέα της ΝΕΡΙΤ. ‘Οπως προκύπτει από την απόφαση ο ειδικός λογαριασμός έχει τον τίτλο «παρακολούθηση και διαχείριση του συνόλου των στοιχείων του ενεργητικού και παθητικού της ΕΡΤ Α.Ε και των θυγατρικών της». 

Η τρόϊκα βάζει stop στη Δ.Τ

Δεν αναγνωρίζει τις 1453 συμβάσεις

Μικρή περίοδο ζωής έχει το τηλεοπτικό σήμα της Δ.Τ που βγήκε στον αέρα με ενημερωτικό πρόγραμμα χθες Τετάρτη από στούντιο της Κατεχάκη. Στη θέση της θα πρέπει να βγει όσο γίνεται πιο σύντομα το σήμα της ΝΕΡΙΤ. Αιτία για αυτό οι αντιδράσεις της τρόϊκας που δεν κατάφερε η κυβερνητική πλευρά να κάμψει, για τις «προσλήψεις» των 1453 συμβασιούχων που υποσχέθηκε ο Π.Καψής με τη δεύτερη προκήρυξη για να κάμψει τη σθεναρή αντίσταση των εργαζομένων της ΕΡΤ του ραδιομεγάρου της Αγίας Παρασκευής.
Σύμφωνα με εξακριβωμένες πληροφορίες της στήλης η δεύτερη προκήρυξη μπαίνει οριστικά στα συρτάρια του υπουργείου Οικονομικών καθώς το κυβερνητικό επιτελείο δεν έπεισε τους εκπροσώπους της τρόϊκας ότι είναι αναγκαίες οι προσλήψεις νέων συμβασιούχων για την εκπομπή της Δ.Τ. Η μόνη λύση που βρέθηκε είναι να επισπευστεί η δημιουργία της ΝΕΡΙΤ για την οποία οι τροϊκανοί φέρονται να έχουν συμφωνήσει για προσλήψεις περίπου 600 τακτικών υπαλλήλων! 

Στην TV η μάχη της πολιτικής-επιχειρηματικής επιρροής

Καπαρώνουν κανάλια εν όψει εκλογών
Γράφει ο Τηλεοπτικός στην "Αυγή της Κυριακής"

Μάχη για την «πολιτική» πίτα δίνουν παλαιοί και νέοι καναλάρχες εν όψει εκλογών

Ριζικές αλλαγές δρομολογούνται στο χρεωκοπημένο τηλεοπτικό τοπίο και με δεδομένο πως η χώρα από τον Σεπτέμβριο μπαίνει σε παρατεταμένη προεκλογική περίοδο, οι καναλάρχες -παλαιοί αλλά και νέοι- ετοιμάζονται πυρετωδώς για την έναρξη της σεζόν. Παλαιά κανάλια ρίχνονται στη μάχη με νέα μορφή και νέα εμφανίζονται από το πουθενά με αποκλειστικό σκοπό την εξόφληση πολιτικών γραμματίων. Αυτή τη φορά το διακύβευμα για το επιχειρηματικό-τηλεοπτικό κατεστημένο δεν είναι τα μερίδια της έτσι κι αλλιώς φτωχής διαφημιστικής πίτας, αλλά η «πολιτική» διείσδυση στο εκλογικό σώμα και η εξυπηρέτηση συμφερόντων. Οι επιχειρηματικές δυνάμεις ανασυντάσσονται εν όψει εκλογών και πολιτικών εξελίξεων, γνωρίζοντας τη δέσμευση του ΣΥΡΙΖΑ, πως μια κυβέρνηση της Αριστεράς θα εξετάσει από μηδενική βάση τις τηλεοπτικές άδειες.

Κυριακή, 25 Αυγούστου 2013

Οι τηλεοπτικές άδειες το κλειδί για τις ψηφιακές εξελίξεις

Στον άγνωστο παρονομαστή της ψηφιακής μετάβασης παραμένει το θέμα των τηλεοπτικών αδειών σε πάροχους περιεχομένου. Το πόσα τηλεοπτικά κανάλια θα αδειοδοτηθούν και με ποιους όρους, είναι και το μεγάλο ζητούμενο για τους παρόχους δικτύου που δυνητικά θα ενδιαφέρονταν για την επένδυση σε ψηφιακό δίκτυο. Ο αριθμός όμως των αδειών πανελλαδικής και περιφερειακής εμβέλειας παραμένει άγνωστος, όπως επίσης και οι όροι αδειοδότησης. Μετά τις δηλώσεις Σίμου Κεδίκογλου πριν από δυο τουλάχιστον μήνες, πως η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να δώσει τις άδειες σε καθεστώς διαφάνειας και την καταγγελία του Γ. Σούρλα πως όλο το τηλεοπτικό σκηνικό είναι στημένο σε καθεστώς αδιαφάνειας, έπεσε σιγή ασυρμάτου. 

Τα κόκκινα δάνεια των media και ο ψηφιακός τραγέλαφος**

news on media

** Τις επόμενες μέρες ολοκληρώνεται η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στο Mega. Και παρά τα όσα λέγονται και γράφονται, φαίνεται πως όλοι οι μέτοχοι θα βγάλουν τα χρήματα που αναλογεί στα μετοχικά τους μερίδια. Ναι, και ο ΔΟΛ βρήκε τα χρήματα για το Mega.

** Παραιτήθηκε από το ΔΣ του καναλιού ο Γιώργος Β. Βαρδινογιάννη και τη θέση του στη διοίκηση εκ μέρους του ομίλου, έλαβε ο Αντώνης Θεοχάρης.
** Διαβάζω στο μεταξύ –στο οικονομικό πάντα ρεπορτάζ- πως οι τροϊκανοί έχουν πατήσει πόδι για τα «κόκκινα δάνεια» των εκδοτικών συγκροτημάτων. Και ζητάνε, λέει, για την αναχρηματοδότηση των δανείων «ανάλογες εμπράγματες εγγυήσεις». Ωραία, τα συγκροτήματα θα εγγυηθούν με τις ...πένες των σχολιαστών τους που υποστηρίζουν και προωθούν την πολιτική των μνημονιών. Που θα βρει η τρόϊκα καλύτερες εγγυήσεις;
** Τα δάνεια στο μεταξύ έχουν φθάσει πράγματι στο κόκκινο. Μια μόνο παράθεση των χρωστούμενων εκατομμυρίων ζαλίζει:

Αντί για Mega στην Καβάλα, το τούρκικο TRT

Μια διακοπή σήματος του Mega -προφανώς λόγω τεχνικού προβλήματος- έφερε στις οθόνες των τηλεθεατών στην Καβάλα το τούρκικο TRT! Το γεγονός επισημάνθηκε από το τοπικό site kavalapress.gr. Στην αναδημοσίευση του ρεπορτάζ από το sdtv.gr δόθηκαν οι απαντήσεις για τις αιτίες του ....φαινομένου.
Στην Καβάλα το Mega έγινε... τουρκικό!

Μπορεί να ακούγεται παράδοξο αλλά είναι πραγματικότητα. Από χτες το βράδυ (σύμφωνα με πληροφορίες) μέχρι και λίγο πριν τις 2 το μεσημέρι όσοι Καβαλιώτες θέλησαν να συντονίσουν τους τηλεοπτικούς τους δέκτες στο MEGA CHANNEL αντίκρισαν, στην θέση του, το…τουρκικό τηλεοπτικό κανάλι TRT 1! Η αλήθεια είναι ότι τουρκικά τηλεοπτικά κανάλια και ραδιοφωνικοί σταθμοί έχουν εμβέλεια ακόμα και σε ελληνικό έδαφος, και ιδίως σε ακριτικές περιοχές όπως η Θράκη, τα νησιά του ΒΑ Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα. Αυτό από μόνο του δεν είναι παράδοξο (από τεχνολογικής άποψης). Ωστόσο μέχρι τώρα αφενός δεν είχε εντοπιστεί κάποια δραστηριότητα τουρκικού τηλεοπτικού μέσου στην περιοχή της Καβάλας, αφετέρου ακόμα και αν γινόταν κάτι τέτοιο ουδείς θα περίμενε την…αντικατάσταση του σήματος ενός ελληνικού τηλεοπτικού σταθμού από έναν τουρκικό.

Σάββατο, 24 Αυγούστου 2013

Σενάρια ψηφιακής μετάβασης πριν τον διαγωνισμό συχνοτήτων


Το ρίσκο να προχωρήσει η ψηφιακή μετάβαση χωρίς τη συμμετοχή δημόσιου ραδιοτηλεπτικού φορέα, δεν είναι το μόνο πρόβλημα στο γρίφο της ψηφιακής τηλεόρασης. Μείζον ζήτημα παραμένουν οι σοβαρές ενστάσεις που κατέθεσε η πλειονότητα των φορέων στην πρόσφατη διαβούλευση της ΕΕΤΤ. Η σημαντικότερη εξ΄ αυτών, πως δεν μπορεί να προβλεφθεί ασφαλής επένδυση για τον οιονδήποτε ενδιαφερόμενο πάροχο δικτύου, εάν προηγουμένως δεν είναι γνωστό πόσοι «πελάτες», πόσα τηλεοπτικά κανάλια θα αδειοδοτηθούν. Αξίζει να σημειωθεί πως η τήρηση του χρονοδιαγράμματος που έδωσε η ΕΕΤΤ συνεπάγεται μια σημαντική επένδυση της τάξης των 25 εκατ. ευρώ, ενώ η επένδυση θα πρέπει να γίνει σε διάστημα ενός έτους. 

Πρέπει να αποκηρύξουν τα δικαιώματα τους για μια θέση στη Δ.Τ

ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΔΙΜΗΝΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΣΤΗ ΔΤ: «ΑΠΟΚΗΡΥΣΣΩ ΜΕΤΑ ΒΔΕΛΥΓΜΙΑΣ … ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ»

του Νίκου Μιχαλίτση, «μεταρρυθμισμένου» Τεχνικού Διευθυντή της ΕΡΤ

Θεμελιώδες δικαίωμα κάθε εργαζομένου που απολύεται με παράνομο τρόπο είναι να διεκδικήσει δικαστικά τη δικαίωσή του, αποδεικνύοντας το «παράνομο» και «άκυρο» της απόλυσής του. Τα (σημαντικά) οφέλη μετά από μια θετική έκβαση, είναι  η καταβολή των  μισθών υπερημερίας από τον εργοδότη, αλλά και η επαναπρόσληψη (με το ίδιο είδος σύμβασης) στον διάδοχο φορέα, εφόσον έχει υπάρξει τέτοιος.
Στην περίπτωση των εργαζομένων αορίστου χρόνου της ΕΡΤ, που κατά την κυβέρνηση απολύθηκαν (μαζικά) στις 11/06/2013, όλοι οι καθηγητές εργατικού δικαίου, οι νομικοί και οι εργατολόγοι, συμφωνούν ότι οι απολύσεις είναι παράνομες, για πολλούς λόγους που δεν είναι της παρούσης να αναφέρουμε. Συμφωνούν -επίσης όλοι- ότι θα πρέπει οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ να ασκήσουν αγωγές έως τις 11/09/2013. Η συντριπτική πλειονότητα πρόκειται να ασκήσει το δικαίωμα αυτό.
Μια «διαμάχη» που υπήρξε αρχικώς μεταξύ των εργατολόγων που ανέλαβαν τις αγωγές, αλλά γρήγορα μεταφέρθηκε και στους κόλπους των εργαζομένων της ΕΡΤ, ήταν ως προς το αν η υπογραφή της δίμηνης σύμβασης στο μεταβατικό στάδιο  εξασθενεί ή όχι τα επιχειρήματα των εργαζομένων στις αγωγές τους και βεβαίως αν σημαίνει αποδοχή της βλαπτικής μεταβολής της σύμβασής τους από αορίστου χρόνου σε δίμηνης διάρκειας.
Αρκετοί συνάδελφοι έκαναν αίτηση δηλώνοντας ότι θα περιμένουν να δουν το κείμενο της σύμβασης για να αποφασίσουν.

Εν τω μεταξύ κυκλοφόρησε (ανεπισήμως) το κείμενο της δίμηνης σύμβασης  (επισυνάπτεται) που προτείνεται από τον ειδικό διαχειριστή να υπογράψουν οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ που έχουν υποβάλει αίτηση για το ενδιάμεσο στάδιο.

Τα κυριότερα  σημεία της σύμβασης αυτής είναι:

Τρέιλλερ στον 902 TV του ΚΚΕ καλεί να αλλάξουμε ...κανάλι

To διαφημιστικό τρέϊλλερ τιτλοφορείται "Αν θέλεις να αλλάξεις τον κόσμο, άλλαξε κανάλι". Με το λογότυπο του 902 TV που ως ιστορικό σήμα παραμένει στην ιδιοκτησία του ΚΚΕ. Θλίψη... 
Όπως φαίνεται σε διαφημιστικό trailer διάρκειας 20 περίπου δευτερολέπτων, που εμφανίζεται στο πρόγραμμα του 902 ΤV, το κανάλι που θα αντικαταστήσει τον τηλεοπτικό σταθμό του ΚΚΕ θα ονομάζεται E Channel. εδώ το τρέϊλλερ 

Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2013

Λαβύρινθος με ρίσκα η ψηφιακή μετάβαση

Αναδημοσίευση από το περιοδικό Digital TV info-στήλη Transmitter

Ο γόρδιος δεσμός της ψηφιακής μετάβασης μπήκε σε λαβύρινθο. Μετά το λουκέτο στο δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό φορέα της ΕΡΤ και τις σοβαρές καταγγελίες για το ρόλο της Digea που συνέπεσαν με τις σοβαρές ενστάσεις επί της διαβούλευσης για την παραχώρηση των ψηφιακών συχνοτήτων σε έναν μόνο πάροχο δικτύου με ονοματεπώνυμο, η διαδικασία χορήγησης πάγωσε.
Η πολιτική ηγεσία για μια ακόμη φορά αποδείχθηκε ανακόλουθη με τις δεσμεύσεις της. Η αναγγελία ότι στις 30 Ιουνίου θα δινόταν η προκήρυξη του ψηφιακού φάσματος σκόνταψε και σε άλλα εμπόδια. Στην απόσχιση του υπουργείου Μεταφορών και δικτύων από το υπουργείο Ανάπτυξης υπό τον Μιχάλη Χρυσοχοϊδη. Λογική ενέργεια για κάποιους, πως ο νέος υπουργός πρέπει να ενημερωθεί και να χαράξει αυτός την ψηφιακή στρατηγική.
Και ενώ βγήκαν οι αποφάσεις για τη μεταφορά της γενικής γραμματείας Υποδομών στο νέο υπουργείο και αποδόθηκαν με απόφαση του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά οι αρμοδιότητες σε υπουργό και υφυπουργό, για το θέμα της ψηφιακής μετάβασης-παρά τις συναντήσεις και επαφές- κυκλοφορούν μόνο σενάρια. Ανεπιβεβαίωτα.

Θα παρακολουθεί τη διοίκηση Mega o όμλος Βαρδινογιάννη

Αποχώρηση από το Mega ίσον αποστασιοποίηση

Η αποχώρηση του Γ. Β.Βαρδινογιάννη από το ΔΣ του Mega συμπληρώνει τις καλοκαιρινές εξελίξεις στο κυρίαρχο κανάλι των εκδοτικών συγκροτημάτων. Η έξοδος του από τη διοίκηση δεν είναι κεραυνός εν αιθρία, πιστοποιεί ωστόσο τις αλλαγές που συμφωνήθηκαν σε ανύποπτο χρόνο ανάμεσα σε όλους τους μετόχους λίγο πριν την ανακοίνωση της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου κατά 15 εκατ. ευρώ. Όλοι οι μέτοχοι, δηλαδή τα συγκροτήματα Μπόμπολα, ΔΟΛ-Στ. Ψυχάρη, Βαρδινογιάννη έχουν δηλώσει πως θα λάβουν μέρος στην αύξηση ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται η συμμετοχή των έτερων μετόχων, δηλαδή του εφοπλιστή Β. Ρέστη που κατέχει ποσοστό 5,5% του Τηλέτυπου και του επιχιερηματία Δ. Κοπελούζου. 

Σενάρια ψηφιακής διαπλοκής στο νέο τεύχος του Digital TV info

Στα περίπτερα βρίσκεται το νέο τεύχος του περιοδικού Digital Tv info με πλούσιο ρεπορτάζ για τα αθλητικά πακέτα σε όλες τις πλατφόρμες, επίγειες και δορυφορικές, ελεύθερες και συνδρομητικές.
Στο ρεπορτάζ για την επίγεια ψηφιακή τηλεόραση αποκαλύπτονται οι παλινωδίες της κυβερνητικής πολιτικής και τα σενάρια για τη χορήγηση των ψηφιακών συχνοτήτων, τις οποίες και οι διαπλεκόμενοι απαιτούν να πάρουν χωρίς χρήματα.
Στα άλλα θέματα του περιοδικού: αφιέρωμα για τα SmartPhones, η πώληση του 902 TV, κ.ά


Το Digital TV στα περίπτερα

Πλήρως ενημερωμένο με όλες τις τελευταίες εξελίξεις, ενόψει του αναλογικού switch off της Καλαμάτας, κυκλοφορεί το νέο τεύχος Σεπτεμβρίου, του Digital TV info.
Το πρωτάθλημα αρχίζει, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε όλη την Ευρώπη, οι μεγάλες ποδοσφαιρικές διοργανώσεις έχουν ξεκινήσει και τα συνδρομητικά πακέτα έχουν πλέον αποφασίσει ποιές από αυτές θα μεταδώσουν. Όπως κάθε χρόνο το Digital TV σαρώνει τα κυριότερα δορυφορικά πακέτα και μέσα από τον Αθλητικό Χάρτη 2013/2014 σας παρουσιάζει όλες τις μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις που θα προβληθούν φέτος. Διαβάστε το άρθρο ώστε να γνωρίζετε εκ των προτέρων που θα δείτε όλες τις μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις της χρονιάς, από τα κλασικά ποδόσφαιρο, μπάσκετ, βόλεϊ, μέχρι και τα πιο εξειδικευμένα extreme sports, NFL, SuperBowl και πολλά ακόμη.

Πέμπτη, 22 Αυγούστου 2013

Κανάλι με άρωμα Βενιζέλου και με τα λεφτά του ΟΠΑΠ

Αναδημοσίευση από το koutipandoras.gr

Ως και καναλάρχης μπορείς να γίνεις σε αυτήν τη χώρα, αν είσαι στενός φίλος του Ευάγγελου Βενιζέλου και μπορείς να εξασφαλίζεις συμβάσεις με οργανισμούς-ογκόλιθους όπως ο ΟΠΑΠ. Το αποδεικνύει, άλλωστε, η περίπτωση του τηλεοπτικού παραγωγού και σκηνοθέτη Διονύση Παναγιωτάκη, ο οποίος ετοιμάζει θεαματική είσοδο από το Σεπτέμβριο στην τηλεοπτική αρένα με το σταθμό Action24.
Ο κ. Παναγιωτάκης, ο οποίος είναι και σύζυγος της Ελένης Κούρκουλα, πρώην υφυπουργού Παιδείας και προσωπικής φίλης του κ. Βενιζέλου, είναι πλέον ιδιοκτήτης (ύστερα από αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου) της συχνότητας που αρχικά ανήκε στο Σωκράτη Κόκκαλη (Magic TV) κι από το 2009 στον προφυλακισμένο Λαυρέντη Λαυρεντιάδη μαζί με τον καταζητούμενο Πέτρο Κυριακίδη. Οι τηλεοπτικοί σταθμοί που προϋπήρξαν σε αυτή τη συχνότητα είναι γνωστό στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ ότι δεν τρέλαναν ποτέ τα μηχανάκια της AGB με την τηλεθέαση που σημείωναν…

Η media-κή διαπλοκή σε νέες περιπέτειες

MEGA - STAR - ΝΕΟΣ «902» ΚΑΙ Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΣΕ ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ

Του Μανώλη Χρονά από την iskra.gr

Εισερχόμαστε σε ένα φθινόπωρο που φέρνει, σχεδόν, μετά βεβαιότητας, πυκνές, ριζικές και ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις.
Τίποτα, ίσως, δεν συνηγορεί υπέρ μιας τέτοιας προοπτικής από τις μεγάλες ανακατατάξεις, που σημειώνονται στο χώρο των μίντια, τα νέα μπλοκ που διαμορφώνονται και τους νέους ανταγωνισμούς που προμηνύουν.
Είναι πολύ χαρακτηριστική σε αυτήν την κατεύθυνση η παραίτηση του Γιώργου Βαρδινογιάννη από τοΔιοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας «ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ ΑΕ», η οποία έχει υπό τον έλεγχο της το MEGA.
Η παραίτηση αυτή, μάλλον, σηματοδοτεί την αποστασιοποίηση του ομίλου Βαρδινογιάννη από την «μεγάλη συμμαχία» του MEGA και τη δέσμευσή του στο τηλεοπτικό κανάλι STAR, το οποίο εσχάτωςανακαινίζεται, αναβαθμίζεται και αναπροσανατολίζεται πολιτικά σε μια νέα κατεύθυνση, η οποία, όπως λένε κάποιοι κύκλοι, δεν είναι και τόσο φανατικά φιλομνημονιακή-τροϊκανή, ενώ θα τείνειχείρα φιλίας περισσότερο προς την πλευρά των ΗΠΑ, σε σχέση με τη Γερμανία.

Θέλουν τα ιδιωτικά κανάλια μια κρατική TV; Κι όμως τη θέλουν

Η εύκολη απάντηση θα ήταν πως όχι, οι ιδιώτες δεν θέλουν μια δημόσια ραδιοτηλεόραση. Δεν τη θέλουν ισχυρή, ανταγωνιστική ως προς τη δική τους τηλεοπτική πραγματικότητα. Δεν τη θέλουν να κερδίζει εμπορικά αθλητικά γεγονότα, όπως το Champions League, ούτε φυσικά να επενδύει σε σήμα υψηλής ευκρίνειας( HDTV), να προχωρήσει σε λειτουργία θεματικών ειδικών καναλιών, να αναπτύξει web TV και ιντερνετικών υπηρεσιών περιεχομένου. Ούτε προφανώς να μεταδίδει ενημερωτικές ερευνητικές εκπομπές με τους δημοσιογράφους πιο ελεύθερους από τη λογοκρισία των ιδιωτικών συμφερόντων. Και φυσικά να επενδύει σε ελληνικές παραγωγές, δίνοντας δουλειά, αξιοπρεπείς μισθούς και αμοιβές στον κόσμο της τηλεοπτικής παραγωγής. Αφού τα ιδιωτικά έχουν ήδη πτωχεύει σε πρόγραμμα, προσωπικό και τεχνικά μέσα, η ΕΡΤ έπρεπε να εξαφανιστεί από τον χάρτη της αγοράς τους. Και εξαφανίστηκε.

Το σωστό όμως είναι πως οι ιδιώτες προφανώς και θέλουν μια κρατική τηλεοπτική υπηρεσία. Τη χρειάζονται για να κάνει τη «βρόμικη» και ακριβή δουλειά που αυτά δεν θέλουν να κάνουν. 

EBU: Πλάνη ή παραπλάνηση;

Του Νίκου Μιχαλίτση, «μεταρρυθμισμένου» Τεχνικού Διευθυντή της ΕΡΤ

Είναι γνωστό ότι η τελευταία Γενική Συνέλευση της EBU, που έγινε στη Μάλτα μετά το λουκέτο της ΕΡΤ, ξεκίνησε προς τιμήν της ΕΡΤ, με το «Πότε θα κάνει ξαστεριά» και όλους τους συνέδρους να επευφημούν συγκινημένοι την ομιλία του εκπρόσωπου της ΕΡΤ. Κατέληξε με ένα θερμό ψήφισμα υποστήριξης των εργαζομένων της ΕΡΤ που έσωζαν τη χαμένη τιμή της δημοκρατίας κρατώντας ζωντανά τα προγράμματα της ελληνικής ελεύθερης δημόσιας ραδιοτηλεόρασης.
Τι άλλαξε από τότε και φθάσαμε στη διακοπή της δορυφορικής και διαδικτυακής μετάδοσης των προγραμμάτων της ΕΡΤ στις 21 Αυγούστου από τη διοίκηση της EBU; Λίγοι μπορούν να γνωρίζουν τι έγινε πριν 20 ημέρες περίπου στη συνάντηση του κ. Καψή και του κ. Μάναλη με τη διοίκηση της EBU, παρούσης μάλιστα της νομικής συμβούλου της τελευταίας.
Πάντως, στις πολλές (απολογητικές) ανακοινώσεις της διοίκησης της EBU, ένας προσεκτικός αναγνώστης θα σταχυολογήσει περίεργες διαπιστώσεις και ανακολουθίες:
1. «Το ελληνικό Κοινοβούλιο υιοθέτησε ένα νέο νόμο για τη δημιουργία ενός ανεξάρτητου δημόσιου φορέα ραδιοτηλεόρασης (ΝΕΡΙΤ)». Πόσο ανεξάρτητος, όμως, από την κυβέρνηση, μπορεί να είναι ένας ραδιοτηλεοπτικός φορέας, όταν το Υπουργικό Συμβούλιο μιας Κυβέρνησης εξασφαλίζει τον έλεγχο της διοίκησης του φορέα αυτού για τα επόμενα εννέα έτη (άρθρο 16), διάστημα στο οποίο θα έχουν γίνει δύο τουλάχιστον εκλογικές αναμετρήσεις; Πρόκειται για πλάνη από πλημμελή μελέτη του νομοσχεδίου που τους δόθηκε τότε ή για παραπλάνηση (π.χ. έλειπε το επίμαχο άρθρο);

Τετάρτη, 21 Αυγούστου 2013

Άνδρες "αγνώστων στοιχείων" μπήκαν μαζί με ΟΤΕτζήδες στο Πήλιο...


Μια βδομάδα χωρίς σήμα
Από τον Γιάννη Χατζηγιάννη
Μέλος του ΕΕΚ
http://eekmag.blogspot.gr/

Σχεδόν μια βδομάδα πέρασε, από τη περασμένη Παρασκευή 9 Αυγούστου, όταν το σήμα της ΕΡΤ έπεσε από τους τηλεοπτικούς μας δέκτες και στη θέση του εμφανίστηκε το αγνώστου ταυτότητας σήμα μιας ΔΤ που έχει εξάψει τη φαντασία πολλών για την ερμηνεία του αρτικόλεξού της. Έτσι επιστρέψαμε ξανά στο αρχικό τρόπο παρακολούθησης μέσω internet στο site www.ertopen.com αλλά και σε πολλά άλλα εθελοντικά siteς που προβάλλουν το πρόγραμμα της ΕΡΤ.
Λίγοι όμως ξέρουν, καθώς η σχετική είδηση δεν προβλήθηκε όπως θα έπρεπε, τα γεγονότα.
Στον δεκαόροφο πύργο του ΟΤΕ στη θέση Πλιασίδι του Πηλίου, στον 8ο και 9ο όροφο, στεγάζεται όλος ο εξοπλισμός της ΕΡΤ, πομποί δέκτες, ηλεκτρονικός εξοπλισμός. Στον περιβάλλοντα χώρο του πύργου η πρόσβαση είναι ελεύθερη. Η κεντρική είσοδος του κτιρίου είναι τριπλοκλειδωμένη, ενώ οι χώροι στους διάφορους ορόφους είναι επίσης κλειδωμένοι, δεδομένου ότι δυνατότητα πρόσβασης μέχρι την περασμένη Παρασκευή είχαν το εξουσιοδοτημένο προσωπικό των τεχνικών υπηρεσιών του τοπικού ΟΤΕ και το αντίστοιχο τοπικά τεχνικό προσωπικό της ΕΡΤ. Εργαζόμενοι του ΟΤΕ και της ΕΡΤ είχε ο καθένας δικά του κλειδιά για τους αντίστοιχους χώρους πρόσβασης ανά χώρο σε κάθε όροφο.

Διευκρινίσεις από την EBU για το "εθνικό θέμα" της ΕΡΤ


EBU: Το κοινό της Ελλάδας θα κρίνει ένα θέμα που είναι πλέον καθαρά εθνικό
Την ίδια στιγμή οι υπογραφές στην ψηφοφορία  http://www.avaaz.org/en/petition/ERT_is_the_Greek_Public_Radio_Television_The_interim_DT_is_a_legal_ghost/?ajBAdbb
για να συνεχιστεί η μετάδοση του σήματος της ΕΡΤ αυξάνονται, ως αυτή την ώρα ξεπέρασαν τις 6.600... 


Τους λόγους για τους οποίους, προχώρησε στην απόφασή της να διακόψει την τεχνική στήριξη στην ΕΡΤ που πρόσφερε από τις 12 Ιουνίου, εξηγεί σε νεότερη ανακοίνωσή της η EBU με τίτλο «Η EBU κοιτάει μπροστά και όχι πίσω». Η EBU δεσμεύθηκε για την παροχή δορυφορικού σήματος και για την αναπαραγωγή του σήματος της πρώην ΕΡΤ μέχρι να υπάρξει επίγειο σήμα από την πλευρά της δημόσιας τηλεόρασης που επρόκειτο να συσταθεί. Αυτή η συμφωνία τηρήθηκε τονίζεται στην ανακοίνωση συμπληρώνοντας ότι «ένας ενδιάμεσος φορέας έχει συσταθεί και το Ελληνικό Κοινοβούλιο έχει ψηφίσει νέο νόμο για τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα που θα οδηγήσει στη δημιουργία ανεξάρτητης ραδιοτηλεόρασης». Για το ζήτημα πάντως, όπως διευκρινίζει, «είναι το κοινό της Ελλάδας που θα κρίνει ένα θέμα πλέον καθαρά εθνικό». 

Να ελέγξει η EBU τους όρους ανεξάρτητης μετάδοσης δημόσιου φορέα

H ΠΟΣΠΕΡΤ και οι Δημοσιογράφοι του Ραδιομεγάρου για τις 70 μέρες μετάδοσης της ΕΡΤ από την EBU

Η EBU σταματάει την παροχή του live streaming στην ΕΡΤ. Tο ραδιοφωνικό και τηλεοπτικό πρόγραμμα μας θα εξακολουθήσουν να το ακούν και να το βλέπουν εκατομμύρια άνθρωποι στην Ελλάδα και στον κόσμο.
Από το βράδυ της 11ης Ιουνίου που η κυβέρνηση αποφάσισε με αυταρχικό τρόπο να κλείσει την ΕΡΤ κόβοντας την ψηφιακή μετάδοση του σήματος μας, οι εργαζόμενοι συνεχίσαμε να μεταδίδουμε πλήρες ραδιοτηλεοπτικό πρόγραμμα μέσω του διαδικτύου. Η EBU έπαιρνε το διαδικτυακό σήμα και το αναμετέδιδε μέσω δορυφόρου στα κέντρα αναλογικής εκπομπής. Με καταδρομικές επιχειρήσεις, ιδιώτες τεχνικοί με τη συνδρομή εισαγγελικών αρχών και της αστυνομίας άρχισαν να ρίχνουν τον ένα μετά τον άλλον τους αναλογικούς πομπούς.

Δεν κατάφεραν όμως να μας φιμώσουν. Μπορεί να περιόρισαν τις ακροάσεις και τις θεάσεις σε ραδιόφωνα και τηλεοράσεις, τις εκτόξευσαν όμως στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Σύμφωνα με τα στοιχεία της EBU, από τις 12 Ιουνίου μέχρι σήμερα η EBU διένειμε 8.5 εκατομμύρια live streams για συνολικά 4.4 εκατομμύρια ώρες θέασης σε 2.5 εκατομμύρια μοναδικούς θεατές. Στο ίδιο χρονικό διάστημα στην Ελλάδα, μόνο το The Press Project, καταγράφει αυτούς τους δύο μήνες 2,6 εκατομμύρια απόλυτα μοναδικούς επισκέπτες, και 7,5 εκατομμύρια συνολικές συνδέσεις. Εκατομμύρια ακροατές και τηλεθεατές, και όχι ποσοστά θέασης και ακρόασης επί ανοικτών δεκτών, που δεν προσεγγίζουν σε απόλυτους αριθμούς όλοι μαζί οι ραδιοφωνικοί και τηλεοπτικοί σταθμοί στην Ελλάδα!

Για την ιστορία: Οι απεργοσπάστες υπήρχαν πάντα και στην ΕΡΤ...

<<Το 1988 ο Σωτήρης Κωστόπουλος  στέλνει το ρεπορτάζ της άφιξης του πρωθυπουργού Ανδρέα Παπανδρέου από το Λονδίνο στην Ελλάδα, άφιξη που θα γινόταν την επόμενη μέρα! Οι δημοσιογράφοι αρνούνται να το εκφωνήσουν (Γιώργος Δουατζής, Κώστας Τσιβιλίκας). Μερικούς μήνες αργότερα απολύονται. Τότε έγινε η πρώτη μεγάλη απεργία ενάντια στις πολιτικές παρεμβάσεις στις ειδήσεις της ΕΡΤ. Η αποφασισμένη κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ αντί για διαπραγματεύσεις για την ελευθερία λόγου στην κρατική τηλεόραση, κοινοποιεί τις απολύσεις στους απεργούς δημοσιογράφους, μεταξύ άλλων την Έλλη Σταη, τη Σεμίνα Διγενή, τον Γιώργο Παπαδάκη, το Νάσο Αθανασίου. Τις κυβερνητικές ειδήσεις ανέλαβαν να εκφωνούν οι Μιχάλης Ανδρουλιδάκης, Μαίρη Χατζάρα και Σπύρος Χατζάρας>>.  (Πηγή: Hot Doc) 
Η κατάληψη των τριών αναφερόμενων 25 χρόνια μετά είναι γνωστή...
Το 2013 βγαίνει στον αέρα του ανυπόστατου εταιρικού κυβερνητικού σχήματος της ΔΤ που ανήκει σε μια διεύθυνση του υπουργείου Οικονομικών επί Γ.Στουρνάρα, η πρώτη πρωινή ενημερωτική εκπομπή με τους Οντίν Λιναρδάτου, Γιάννη Τρουπή,  κ.λ.π. 
Η εκπομπή περνάει στην ιστορία της ελληνικής ραδιοτηλεόρασης...

Για Δ.Τ ας πάει στο διάτανο και η Διαύγεια!

Δημόσια Τηλεόραση: Για το γινάτι, ρε γαμώτο
Του Δημήτρη Γαλάνη από το vima.gr
Η μεταβατική Δημόσια Τηλεόραση προσπαθεί μετά βασάνων και κόπων να παρουσιάσει ένα υποτυπώδες τηλεοπτικό πρόγραμμα. Στην προσπάθεια αυτή αποφάσισε να μεταδώσει τη Θεία Λειτουργία από τον Ιερό Ναό της Ευαγγελιστρίας στην Τήνο τον Δεκαπενταύγουστο. Καθώς δεν διαθέτει ούτε υποδομές, αλλά ούτε και προσωπικό ακόμη, αποφάσισε να απευθυνθεί σε περιφερειακό κανάλι του νησιού που ανέλαβε να διεκπεραιώσει τη μετάδοση, η οποία δεν θύμιζε σε τίποτε τις παλιές μεταδόσεις της ΕΡΤ, που έστελνε κάθε χρόνο συνεργείο στο νησί.
Είναι άγνωστο μέχρι στιγμής το πόσο ακριβώς πλήρωσε η Δημόσια Τηλεόραση για τη μετάδοση της Θείας Λειτουργίας. Από το γραφείο του αρμόδιου υφυπουργού κ. Παντελή Καψή μάς πληροφόρησαν ότι δεν γνωρίζουν το πόσο κόστισε η μετάδοση, δεδομένου ότι υπεύθυνος για τα ζητήματα αυτά είναι ο ειδικός διαχειριστής κ. Γκίκας Μάναλης και η ομάδα του. Από το περιβάλλον του κ. Μάναλη τονίζεται ότι «δεν έχει γίνει ακόμη εκκαθάριση» και ότι «όταν γίνει θα αναρτηθεί στη Διαύγεια».

Τρίτη, 20 Αυγούστου 2013

Η ΕΤ3 αποκαλύπτει τις "παρατυπίες" της προκήρυξης για τη ΔΤ

Δείτε το ρεπορτάζ στο δελτίο ειδήσεων 20.00 19-08-2013 στο
www.youtube.com/watch?v=8DLFsEMN2w0

«ΟΙ ΕΝΝΙΑ ΤΡΥΠΕΣ» ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗ Δ.Τ.

Η έωλη και διάτρητη προκήρυξη για το λεγόμενο μεταβατικό φορέα της Δ.Τ. παρουσιάστηκε και τεκμηριώθηκε με στοιχεία στη διάρκεια του βραδινού δελτίου ειδήσεων των ΟΡΘΙΩΝ εργαζομένων της ΕΡΤ3. Ακολουθούν οι εννιά τρύπες της προκήρυξης που συγκροτούν τους λόγους ΑΚΥΡΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ συγκεκριμένης ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ:
1. Αλλαγή του όρου για την υποχρεωτικότητα γνώσης πέντε τομέων πληροφορικής(E.C.D.L.), στη διάρκεια της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων.
2. Αλλαγή του όρου για τη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας (από το σύνολο της προϋπηρεσίας αρχικά, μόνο 5 χρόνια στη συνέχεια ), στη διάρκεια της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων
3. Απουσία ενιαίας λίστας επιτυχόντων-επιλαχόντων, με σειρά κατάταξης .
4. Απουσία δικαιώματος ένστασης.

Καταγγελία για την "παράνομη" ΔΤ στην Επιθεώρηση Εργασίας

Μια μέρα πριν την εκπομπή αθλητικού προγράμματος, των αγώνων του Τσάμπιονς Λίγκ από το μόρφωμα της ΔΤ, μια παράτυπη τηλεόραση που δεν έχει φορέα αλλά λειτουργεί με αποφάσεις μιας γενικής διεύθυνσης του υπουργείου Γ. Στουρνάρα, η ΠΟΣΠΕΡΤ κατέφυγε στην Επιθεώρηση Εργασίας ζητώντας έλεγχο των υπηρεσιών που παρέχονται στη γενική γραμματεία. Παράλληλα η ΕΣΗΕΑ με την επιστολή της στον υπουργό Εργασίας κατήγγειλε πως παρέχεται μαύρη κα ανασφάλιση εργασία. 

Η επιστολή της ΠΟΣΠΕΡΤ

Σας γνωρίζουμε ότι λειτουργεί εκτός νόμου Τηλεοπτικό Κανάλι με την επωνυμία ΔΤ, απασχολώντας προσωπικό στα κτήρια της Γενικής Γραμματείας Τύπου οδός Αλεξάνδρου Πάντου 9, και στις εγκαταστάσεις ΕΡΤ στην Λεωφόρο Μεσογείων 136, καθώς και στην οδό Μουρούζη και Ρηγίλλης.

Η τρόϊκα ακούει; Στη ΔΤ εργάζονται "μαύροι" και "ανασφάλιστοι" εργαζόμενοι

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ απέστειλε σήμερα την ακόλουθη καταγγελία προς τον Ειδικό Γραμματέα του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας κ. Μιχάλη Κανδαράκη, κοινοποιούμενη και προς τον Υπουργό Εργασίας & Κοινωνικών Ασφαλίσεων, κ. Γιάννη Βρούτση, την Πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Σ. του ΕΤΑΠ-ΜΜΕ, τον Διοικητή του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ κ.Ροβέρτο Σπυρόπουλο και τον Πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Σ. του ΕΔΟΕΑΠ:

«Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ε.Σ.Η.Ε.Α. καταγγέλλει το γεγονός ότι ορισμένοι συνάδελφοι παρέχουν τις υπηρεσίες τους στο τηλεοπτικό κανάλι με την επωνυμία Δ.Τ. (Δημόσια Τηλεόραση), απασχολούμενοι στα κτίρια της Γενικής Γραμματείας Τύπου (οδός Αλεξάνδρου Πάντου αρ. 9) και στις εγκαταστάσεις της Ελληνικής Ραδιοφωνίας Τηλεόρασης (Λεωφόρος Μεσογείων αρ. 136), καθώς και στην οδό Μουρούζη και Ρηγίλλης, δίχως να έχουν υπογράψει συμβάσεις εργασίας ούτε όμως και να τηρείται η εργατική και ασφαλιστική νομοθεσία.
Ειδικότερα, παρά τις δηλώσεις του Υπουργού Εργασίας, Γιάννη Βρούτση, περί πάταξης της αδήλωτης εργασίας, η Κυβέρνηση, λειτουργώντας πειρατικά το προαναφερόμενο τηλεοπτικό κανάλι, απασχολεί συναδέλφους χωρίς τις απαιτούμενες εκ του νόμου διατυπώσεις.

Σενάρια πλήρους παράδοσης στους καναλάρχες!

Δυο μέρες πριν τον 15ντάυγουστο η κυβέρνηση ανακοίνωσε τις 577 προσλήψεις 2μηνιτών όλων των ειδικοτήτων για τη Δ.Τ αλλά και τις ψηφιακές συχνότητες που παραχωρούνται χωρίς αντάλλαγμα στη ΝΕΡΙΤ. Από αύριο, το αργότερο την ερχόμενη Δευτέρα ο αρμόδιος υφυπουργός Παντελής Καψής δηλώνει πως θα βγουν τα πρώτα δελτία ειδήσεων στο ανυπόστατο κανάλι της Δ.Τ, κίνηση με την οποία ελπίζει πως θα πέσει «μαύρο» στην εικόνα του ραδιομεγάρου της ΕΡΤ από την EBU. Η Ένωση ευρωπαϊκών δημόσιων ραδιοτηλεοπτικών σταθμών συνεχίζει να εκπέμπει το πρόγραμμα των εργαζομένων έχοντας θέσει ως προϋπόθεση τη μετάδοση ενημερωτικών εκπομπών και ειδήσεων για να «αναγνωρίσει» ως μεταβατικό στάδιο του νέου δημόσιου φορέα, τη Δ.Τ.
Και ενώ όλα αυτά γίνονται στο προσκήνιο, στα παρασκήνια οργιάζει η σεναρολογία για την παράδοση του δικτύου εκπομπής στους ιδιώτες καναλάρχες. Το σενάριο στηρίζεται στην παραδοχή ότι ο νέος φορέας της ΝΕΡΙΤ δεν θα μπορέσει να καλύψει με ψηφιακό σήμα όλη την επικράτεια, όπως απαιτείται σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της  ψηφιακής μετάβασης. Ως εκ τούτου η διοίκηση της θα αναγκαστεί στην προκήρυξη διαγωνισμού, αναζητώντας εταιρεία δικτύου πομπών προκειμένου το σήμα του δημόσιου φορέα να φθάσει σε όλη τη χώρα. Και όπως είναι γνωστό το μόνο επαρκές δίκτυο πομπών στην Ελλάδα είναι αυτό της  Digea με μετόχους τα ιδιωτικά κανάλια Mega, ΑΝΤ1, Star, Alpha και ΣΚΑΙ τα οποία είναι παράλληλα και «πελάτες» της εταιρείας τους.

Yπογραφές για να συνεχίσει η EBU να μεταδίδει την ΕΡΤ


Σήμερα 19/8/2013, στις 8.30 μ.μ. με το που πληροφορηθήκαμε από το επίσημο siteτης ΕBU, ότι επίκειται η διακοπή της μετάδοσης του σήματος της ERTαπό τους δορυφόρους της EBU, προχωρήσαμε στη συλλογή υπογραφών μέσω του διαδικτυακού ιστότοπου www.avaaz.org με το παρακάτω κείμενο σε αγγλικά και ελληνικά. Παρακαλούμε να συνυπογράψετε και να κοινοποιήσετε την πρωτοβουλία μας αυτή.

Εργαζόμενες/οι και αλληλέγγυοι/ες στην ΕΡΤ

http://www.avaaz.org/en/petition/ERT_is_the_Greek_Public_Radio_Television_The_interim_DT_is_a_legal_ghost/

Εμείς, ως υπεύθυνοι πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (αλλά και ολόκληρου του κόσμου) είμαστε βαθειά σοκαρισμένοι και απογοητευμένοι από την σημερινή ανακοίνωση της ΕΒU μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της, 

Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2013

Η ΕΡΤ στο thepressproject

Μετά την ανακοίνωση για τη διακοπή του σήματος της ΕΡΤ από την EBU, το www.thepressproject.gr αποφάσισε να συνεχίσει τη μετάδοση του προγράμματος με δικά του μέσα, όπως είχε κάνει ήδη από τo βράδυ της 11ης Ιουνίου 2013. Οι 2.500.000 χρήστες του διαδικτύου που μέχρι σήμερα είχαν πρόσβαση στο πρόγραμμα της ΕΡΤ, της ΕΤ3 και της ΕΡΑ μέσω τουwww.thepressproject.grθα συνεχίσουν να λαμβάνουν απρόσκοπτα το σήμα και μετά την Τετάρτη 21 Αυγούστου, ημερομηνία που, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της EBU, θα σταματήσει τη μετάδοση της ΕΡΤ τόσο μέσω δορυφόρου, όσο και μέσωinternet.
Παράλληλα το www.thepressproject.gr δίνει τη δυνατότητα σε όποιο site ή blog ενδιαφέρεται να μεταδίδει το σήμα της ΕΡΤ να ενσωματώσει ελεύθερα τον κώδικα του player στις σελίδες του. Οι τηλεοπτικοί και οι ραδιοφωνικοί σταθμοί που επιθυμούν να μεταδίδουν το σήμα των ΕΡΤ και ΕΡΑ σε υψηλή ανάλυση, μπορούν για περισσότερες πληροφορίες να επικοινωνούν στο e-mail:info@thepressproject.gr

Η δύσκολη εξίσωση της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου στο Mega

 Τα χτυπήματα στο Mega δεν προέρχονται μόνο από τον ανταγωνισμό και το κλέψιμο τηλεοπτικών αστέρων από τους αντιπάλους της τηλεοπτικής σκηνής. Το μείζον ζήτημα για το κανάλι των εκδοτικών συγκροτημάτων είναι τα οικονομικά του. Τις επόμενες μέρες  αναμένεται να ολοκληρωθεί η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με την εισροή 15 εκατ. ευρώ στην εταιρεία του «Τηλέτυπου». Από τα πόσα χρήματα θα βάλουν οι μέτοχοι της εταιρείας θα κριθεί και η επόμενη μέρα των ευαίσθητων ισορροπιών στο κανάλι. Στο ενημερωτικό σημείωμα για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου γίνεται η παραδοχή πως το κανάλι θα χρειαστεί περί τα 18 εκατ. ευρώ για να «αναπνεύσει» την επόμενη χρονιά, άρα ακόμη και τα 15 εκατ. που θα μπουν δεν φθάνουν για να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις του.

Δεν εκπληρώνει του όρους!
Το γεγονός παραδέχεται η ίδια η εταιρεία η οποία ενημέρωσε την Alpha η οποία είναι εγγυήτρια του δανείου πως δεν μπορεί να πετύχει τους χρηματοοικονομικούς δείκτες που απαιτεί η δανειακή σύμβαση. Πιο συγκεκριμένα τον όρο της επάρκειας ρευστότητας και τη σχέση ανάμεσα στα ιδία κεφάλαια και το ύψος δανεισμού. Η  Alpha μετά από επικοινωνία με τις άλλες τράπεζες την Πειραιώς, Eurobank, Εθνική και Εμπορική, Τράπεζα Κύπρου και Millennium ενημέρωσε την «Τηλέτυπος» πως παραδοχή αυτή δεν δημιουργεί πρόβλημα. Οι τράπεζες δηλαδή έδωσαν περίοδο χάριτος στο κανάλι των εκδοτών, αποδεχόμενες τις ...δυσκολίες που αντιμετωπίζει το  Mega. Το σύνολο των δανείων του Mega  ανέρχεται σε 129 εκατ. ευρώ και το ερώτημα που προκύπτει για το μέλλον του έρχεται από το ...παρελθόν. Αν το Mega  πήρε δάνειο 98 εκατ.  ευρώ επειδή δεν μπορούσε πέρυσι να πληρώσει τις δόσεις του προηγούμενου δανείου των 50 εκατ ευρώ, πως θα τα καταφέρει να ανταποκριθεί στις φετινές του υποχρεώσεις;

Φτάχνεται το κλίμα για την παράδοση των ψηφιακών συχνοτήτων

**  Λέγαμε για την προσπάθεια των ιδιωτικών καναλιών, μετόχων και πελατών ταυτόχρονα της Digea να πάρει δωρεάν ή με ελάχιστο τίμημα τις ψηφιακές συχνότητες, όταν με το καλό αυτές βγουν στο διαγωνισμό πλειστηριασμού.
** Προς επίρρωση του αιτήματος-απαίτησης τους άρχισαν να στοχευμένα δημοσιεύματα φίλων και ελεγχόμενων στηλών για το πόσο χάλια πηγαίνουν τα έσοδα των ιδιωτικών καναλιών και πόσο κινδυνεύει η Ελλάδα να μείνει χωρίς τηλεοπτικούς σταθμούς, επειδή θα τιμολογηθεί το ραδιοτηλεοπτικό φάσμα.

Ο δικηγόρος της off shore του 902 TV απαντά σε "κακόβουλα" δημοσιεύματα

Με ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε στο site του 902.gr η εταιρεία «A-ORIZON MEDIA LTD" απαντά από τη Λεμεσός σε εφημερίδες, δηλώνοντας πως δεν καταλαβαίνει την "εχθρική" διάθεση σε καιρούς κρίσης για την ελληνική οικονομία. Και θα προσκομίσει, δηλώνει, όλα τα νόμιμα στοιχεία στο ΕΣΡ, όπως επίσης θα κάνει και ανακοινώσεις... Ας τη διαβάσουμε: 

<<Κύριοι,

Με έκπληξη και απορία παρακολουθούμε τις τελευταίες ημέρες δημοσιεύματα σε ελληνικές εφημερίδες, μεταξύ των οποίων και σε αυτήν που διευθύνετε, αναφορικά με την αγορά, από την εταιρεία μας "A-ORIZON MEDIA LTD", της ελληνικής "Ραδιοτηλεοπτική Α.Ε.", ιδιοκτήτριας του τηλεοπτικού σταθμού "902 Τηλεόραση" και του ραδιοφωνικού σταθμού "902 Αριστερά στα fm".

Διαμαρτυρία κάτω από Πανσέληνο στο ραδιομέγαρο της ΕΡΤ

Πρόγραμμα Ραδιομεγάρου ΕΡΤ για αύριο Τρίτη 20 Αυγούστου 

Η Αγγελική Παπανδρέου με την παλιά παρέα του ΄Αλεκτον του Κ. Καρτελιά και τους καινούριους φίλους της σε μία παράσταση «του έρωτα και της διαμαρτυρίας".
«Μποέμ, καλλιτέχνες, εμείς, μουσικοί αλλά ταυτόχρονα εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές και φοιτητές, θα είμαστε εκεί. Στη δική μας πλατεία Ταξίμ, την δική μας πλατεία Αυτοοργάνωσης για να καταγγείλουμε με την μουσική και το τραγούδι μας την Μαύρη Σιγή της ΕΡΤ, της δικιάς μας ελληνικής φωνής, της πολιτιστικής ιστορίας μας για 75 ολόκληρα χρόνια.
Θα είμαστε εκεί, όλοι μαζί, ιδιωτικός και δημόσιος τομέας κάθε ηλικίας, όχι μόνο για να ακουστεί η φωνή και η αγωνία μας, αλλά για να απαιτήσουμε να σταματήσει η πρωτοφανής ισοπέδωση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και της διαμαρτυρίας. 
Θα είμαστε εκεί να θυμηθούμε την αρετή της αντίστασης, το θάρρος της ανυπακοής ,το όφελος της αλληλεγγύης, το χρέος μας προς την ιστορίας μας.
Θα είμαστε εκεί για να δηλώσουμε αποφασισμένοι να σταματήσουμε την εκποίηση κάθε δημόσιου αγαθού και την παραχώρησή του σε ιδιωτικά συμφέροντα, ξένα και εχθρικά προς τα συμφέροντα του λαού μας.
Ας σταματήσουμε τα πακέτα βοήθειας, τα μνημόνια και τα ανεξήγητα χρέη, που μας κατάντησαν ζητιάνους σε στάση ικεσίας και απάθειας. Ας σταματήσουμε τα like στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, την αδικαιολόγητη παθητικότητα κι ας σμίξουμε τις φωνές και τις ψυχές μας κάτω από την Αυγουστιάτικη πανσέληνο.
Και τραγουδώντας τις αγωνίες και τα μεράκια μας ας στείλουμε ένα μήνυμα στους ισχυρούς του πλανήτη μέσα και έξω από τα σύνορα της “ όμορφης και παράξενης πατρίδας μας”
Πως η Ελλάδα του Σεφέρη, του Ελύτη και του Βάρναλη, του Μίκη Θεοδωράκη και του Μάνου Χατζιδάκη, αλλά και του Μάνου Λοΐζου και του Νίκου Παπάζογλου και τόσων ακόμα αμέτρητων ογκόλιθων της πολιτιστικής μας κληρονομιάς είναι ζωντανή στις ψυχές μας.»

Σάββατο, 17 Αυγούστου 2013

Οι off shore του 902 ΤV προκαλούν αναταράξεις

Πηγή: "Το Ποντίκι"

Πόλεμο με επιχειρηματικές προεκτάσεις προκαλεί η μεταβίβαση του κόκκινου 902 Τν στην off shore εταιρεία «A-Orizon Media LTD» με έδρα την Κύπρο. Η παραδοχή από την πλευρά του ΚΚΕ ότι μεταβίβασε τη Ραδιοτηλεοπτική Α. Ε. στην παραπάνω εταιρεία προκάλεσε τη σφοδρή (!) αντίδραση του συγκροτήματος του ΔΟΛ, γεγονός που δημιουργεί ερωτήματα για τους στόχους της επίθεσης εναντίον αυτής της συγκεκριμένης πώλησης.
Τα «Νέα», που δεν συνηθίζουν να κάνουν πρώτο θέμα ένα τηλεοπτικό γεγονός, εκτός αν υπάρχει εύλογο πολιτικό ή επιχειρηματικό ενδιαφέρον, ηγείται της επίθεσης του ΔΟΛ εναντίον της «κόκκινης μεταβίβασης».
Το ΚΚΕ κατέθεσε την περασμένη Δεύτερα τα στοιχεία του φακέλου μεταβίβασης στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. Όπως προκύπτει, το τίμημα της εξαγοράς ανέρχεται σε 3,7 εκατ. ευρώ. Στα έγγραφα προς το ΕΣΡ, ωστόσο, δεν φαίνονται τα φυσικά πρόσωπα στα οποία μεταβιβάζεται η επιχείρηση του ΚΚΕ.

Ο ψηφιακός λογαριασμός της TV στους δήμους, δλδ στους πολίτες



Ποιος λέει πως δεν πληρώνουμε την ιδιωτική τηλεόραση. Μια αθέατη πλευρά φωτίζει ο Νίκος Μιχαλίτσης σε συνέντευξη του στο site aftodioikisi.gr. Ο Ν.Μιχαλίτσης υπολογίζει το κόστος περί στα 45 εκατ. ευρώ για την πλήρη κάλυψη της περιφέρειας με πομπούς και αναμεταδότες που το κράτος μετακυλύει στους δήμους, "ελαφρύνοντας" τους ιδιώτες από την υποχρέωση να καλύψουν επαρκώς όλη τη χώρα, γεωγραφικά. Όπως σημειώνει στο κείμενο της Δημόσιας Διαβούλευσης των προδιαγραφών του διαγωνισμού για την αδειοδότηση των παρόχων δικτύου για τη μετάβαση στη ψηφιακή τηλεόραση, ο "ανάδοχος" θα έχει υποχρέωση να καλύψει το κόστος για 156 από τα 600 σημεία εκπομπής. 

Η συνέντευξη του κ. Ν. Μιχαλίτση στην aftodioikisi.gr 

Παρασκευή, 16 Αυγούστου 2013

Οι εκβιασμοί που ασκούν για τη ΔΤ δεν μπορούν να κρυφτούν με καθημερινές δηλώσεις

Ο αρμόδιος της ΔΤ Π.Καψής βγαίνει και δηλώνει πως δεν έγιναν "μαγειρέματα" στους 577 επιτυχόντες της Δ.Τ. Και οι εργαζόμενοι, ΠΟΣΠΕΡΤ και Δημοσιογράφοι της ΕΡΤ τον καρφώνουν, όπως και τα στελέχη της ΔΤ που βρίσκονται δίπλα του και θέλουν να βγάλουν πρόγραμμα αλλά δεν τους ...βγαίνει, πως τηλεφωνούν σε εργαζόμενους και τους πιέζουν να εργαστούν χωρίς σύμβαση! Γελάει ο κόσμος...

Η ανακοίνωση της ΠΟΣΠΕΡΤ και των Δημοσιογράφων της ΕΡΤ
Οι επαναλαμβανόμενες ομολογίες-απολογίες του υφυπουργού Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης κ. Παντελή Καψή για τις επίμαχες αδιαφανείς διαδικασίες πρόσληψης στον δήθεν δημόσιο μεταβατικό φορέα φανερώνουν το μέγεθος της αναξιοπιστίας της κατ΄ ευφημισμόν αντικειμενικής αξιολόγησης, αλλά και της σύγχυσης στην οποία έχουν περιέλθει ο ίδιος, οι συγκυβερνώντες και οι μυστικοσύμβουλοί τους, μετά από τις αποκαλύψεις και τα επικριτικά σχόλια των μέσων ενημέρωσης.
Τα «μαγειρέματα», τα «βολέματα» ημετέρων, οι «διαβεβαιώσεις» του τύπου «μην ανησυχείς θα ξαναδούμε την περίπτωσή σου» σε διαμαρτυρίες για αποκλεισμούς από τη λίστα, αλλά και οι εκβιασμοί που άσκησαν και ασκούν, δεν μπορούν να κρυφτούν.
Δεν μπορεί να μείνει κρυφό ότι στελέχη της ΔΤ τηλεφωνούν σε συναδέλφους που δεν έχουν καν υποβάλλει αίτηση η δεν περιλαμβάνονται στη λίστα των 577 και τους πιέζουν να ξεκινήσουν να εργάζονται χωρίς σύμβαση. Ο ελληνικός λαός θα μάθει όλη την αλήθεια
Ο κ. Καψής , ο κ. Στουρνάρας, ο κ. Κεδίκογλου, ο κ. Μάναλης, οι εταίροι της δικομματικής κυβέρνησης και όσοι συνοδοιπορούν με αυτούς , όσο είναι ακόμη σχετικά νωρίς, να εγκαταλείψουν τις μεθοδεύσεις που μόνο στόχο έχουν τη συγκάλυψη των πραγματικών τους προθέσεων για την δημόσια ραδιοτηλεόραση δηλαδή την μετατροπή της σε όργανο προπαγάνδας.

Με mail καλούνται οι δηλωσίες "να διορθώσουν" τις παραλείψεις!

Η παρωδία είναι μικρός χαρακτηρισμός για αυτά που γίνονται στην περίφημη στελέχωση της Δ.Τ. Όπως διαβάζουμε στις typologies.gr ο Γκίκας Μάναλης καλεί εκ των υστέρων όσους έχουν κάνει λάθη στις δηλώσεις τους να τις διορθώσουν. Αυτοί που έχουν να λάθη καλούνται με mail(!) να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους σε έναν υποτίθεται διαγωνισμό που έχει ολοκληρωθεί. Ο έλεγχος όμως ακόμη δεν έγινε και ο Π.Καψής δήλωσε με στόμφο που θα γίνει ενδελεχής έλεγχος στις αιτήσεις. Ίσως για αυτό ο ειδικός εκκαθαριστής (ο κύριος δεν ήρθα στην ΕΡΤ για να βάλω λουκέτο) Γκίκας Μάναλης σπεύδει να τους ενημερώσει πως έχουν δυο μόλις μέρες στη διάθεση τους, στις 20 και 21 Αυγούστου να συμπληρώσουν(!) ή να διορθώσουν τις δηλώσεις τους. Να υποθέσουμε πως οι εισαγγελείς είναι διακοπές; Για τις συνδικαλιστιές παρατάξεις του ΔΣ στην ΕΣΗΕΑ, με ανεξάρτητο, επαγγελματικό, δημοσιογραφικό και γενικά αγωνιστικό αέρα, δεν μιλάμε. Προφανώς και συμμετείχαν στην ποσόστωση της συμμετοχής στο νέο εργασιακό μεσαίωνα της ΔΤ, ΝΕΡΙΤ....

Η ανακοίνωση του εκκαθαριστή τα λέει όλα:

Πέμπτη, 15 Αυγούστου 2013

Ο ξεπεσμός των "παραδοσιακών" ΜΜΕ και η επανάσταση του ηλεκτρονικού Τύπου

Αναδημοσίευση από http://www.inveria.gr/

Θεωρητικά, τα περιφερειακά - τοπικά ΜΜΕ, λειτουργούν ως αντίβαρο στην διαπλοκή με την κεντρική εξουσία των πανελλαδικής εμβέλειας - κυκλοφορίας ΜΜΕ, καθώς δραστηριοποιούνται σε μικρές κοινωνίες, που όλοι μεταξύ τους... γνωρίζονται. Θεωρητικά πάντα. Πρακτικά, αυτό απέχει κατά πολύ από την πραγματικότητα.
Για να μην μιλάμε γενικά και αόριστα, ας πάρουμε για παράδειγμα την Ημαθία.
Μέχρι την "εκτίναξη" και καθιέρωση του διαδικτυακού Τύπου, την ενημέρωση του νομού την κρατούσαν στα χέρια τους λίγοι (κάτι σαν... μονοπώλιο), με αποτέλεσμα να έχουν ισχυρό λόγο και επιρροή στην διαμόρφωση της κοινής γνώμης.
Εφημερίδες (καθημερινές και εβδομαδιαίες) και ραδιόφωνα (τηλεόραση δεν... στέριωσε στο νομό) αποτελούσαν τον "πυρήνα" της ενημέρωσης, που άλλες φορές δρούσαν ως φορέας ενημέρωσης και άλλα φορές ως όργανο προπαγάνδας διαφόρων συμφερόντων (επιχειρηματικών, πολιτικών κ.α.).

Ψηφιακή μετάβαση με ...χιόνια

ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ
Ψηφιακή τηλεόραση με... παρατράγουδα
Από: Γιάννης Λυβιάκης

Αναδημοσίευση από τα "Χανιώτικα Νέα"

Το σύνολο πλέον των καναλιών εθνικής ή τοπικής εμβέλειας αναμεταδίδεται ψηφιακά από το κέντρο εκπομπής της Μαλάξας Χανίων καθώς σε αυτά προστέθηκε προ ημερών και το χανιώτικο 'Κρήτη 1' στον δίαυλο 57, που ήταν το μοναδικό το οποίο συνέχιζε την αναλογική αναμετάδοσή του.
Ωστόσο, πέραν από τις περιοχές που όντως έχουν λήψη με πεντακάθαρη εικόνα, χάρη στην ψηφιακή τεχνολογία, υπάρχουν σημεία τα οποία δεν καλύπτονται ούτε ψηφιακά ούτε αναλογικά με αποτέλεσμα οι κάτοικοι ξαφνικά να μην μπορούν να δουν ούτε ένα κανάλι.
Αυτό συμβαίνει για παράδειγμα στην Αση - Γωνιά καθώς ο τοπικός υποσταθμός αναμετέδιδε στο χωριό με αναλογικό τρόπο, μέσω Μαλάξας, τα κανάλια που διέκοψαν το αναλογικό σήμα. Ετσι, επείγει η ψηφιοποίηση του υποσταθμού.
Επίσης, σε κάποιες άλλες περιοχές, όπως στα Περιβόλια, υπάρχουν αναφορές τηλεθεατών για μη καθαρή λήψη όλων των καναλιών.
Ωστόσο, στην πλειοψηφία των περιοχών που καλύπτει η Μαλάξα είναι εξαιρετική η ποιότητα λήψης.
Σε άλλες περιοχές του Νομού (Ιναχώριο, Παλαιόχωρα κ.α.) συνεχίζεται η αναλογική λήψη από τοπικά Κέντρα Εκπομπής.

ΚΕΝΕΣ ΟΙ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΡΤ
Οι μόνες ψηφιακές συχνότητες που παραμένουν κενές είναι αυτές στις οποίες προβλεπόταν να εκπέμψουν τα τηλεοπτικά κανάλια και τα ραδιοφωνικά προγράμματα της ΕΡΤ που, ως γνωστόν, έκλεισαν με κυβερνητική απόφαση, ενώ η λεγόμενη Δ.Τ. εκπέμπει από τη Μαλάξα στον δίαυλο 39 μαζί με το Γαλλικό TV-5 και τα δύο συνδρομητικά της NOVA.

Η ΕΡΤ που πρέπει να στηριχτεί....

ΠΟΣΠΕΡΤ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΕΡΤ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Υπολογίζουν πολύ στη συναίνεση των εργαζομένων της ΕΡΤ. Έχουν μεγάλη ανάγκη για συνενόχους. Για ανθρώπους πρόθυμους να νομιμοποιήσουν το «μαύρο». Για κομιστές της προπαγάνδας τους.
Όποιος έτυχε να παρακολουθήσει το πρόγραμμα ΕΡΤ ή να ακούσει αυτό της ΕΡΑ, ιδίως το τελευταίο διάστημα, καταλαβαίνει αμέσως τι δουλειά γίνεται εδώ. Εδώ που χτυπάει η καρδιά της πραγματικής Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης.
Έκτακτα δελτία για φωτιές και σεισμούς, μαραθώνια κάλυψη επίσκεψης Σαμαρά σε Ομπάμα. Είμαστε το μοναδικό κανάλι που συνεχίζει να έχει ενημερωτική ζώνη τα Σαββατοκύριακα. Ένα από τα λίγα ραδιόφωνα που συνεχίζει να έχει, εν μέσω θέρους, 24ωρο ζωντανό πρόγραμμα. Και αυτά παρά τις άπειρες δυσκολίες που έχουμε καθημερινά να αντιμετωπίσουμε.
Αυτή είναι η ΕΡΤ που πρέπει να στηριχτεί. Αυτή είναι η πραγματική Δημόσια Ραδιοτηλεόραση. Η ΕΡΤ που έχει αγκαλιάσει ολόκληρη η κοινωνία. Η ΕΡΤ των 10 εκατομμυρίων μοναδικών τηλεθεάσεων και 1,7 εκατομμυρίων μοναδικών ακροάσων μέσω ίντερνετ σε 63 ημέρες. Αυτή η ΕΡΤ θα πρέπει να είναι η ΕΡΤ όλων.
Καλούμε τους συναδέλφους που υπέβαλαν αίτηση για το μόρφωμα της Δ.Τ να ενωθούμε και πάλι όλοι μαζί. Να μη βρεθούμε απέναντι αλλά δίπλα, δίπλα, για να συνεχίσουμε να παράγουμε καθημερινό ενημερωτικό πρόγραμμα.
Να σκεφτούν διπλά τι σημαίνει αυτή η υπογραφή για το μέλλον το δικό τους, της ΕΡΤ και των υπολοίπων εργαζομένων.
Εφιστούμε επίσης την προσοχή σε όσους έχουν επιλέξει να στελεχώσουν την Δ.Τ να είναι πολύ προσεκτικοί με τη σύμβαση που θα κληθούν να υπογράψουν και τους ενημερώνουμε ότι είναι παράνομο να εργαστούν χωρίς να έχουν συνάψει κάποια σχέση εργασίας.

Οι ..αξιοκρατικές προσλήψεις Καψή-Κεδίκογλου στη ΔΤ!

Τα παραδείγματα επισημαίνονται από τους εργαζόμενους στο ραδιομέγαρο που επιμένουν στην εκπομπή του μόνου δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού σήματος, αυτού της ΕΡΤ. Η ανακοίνωση Στουρνάρα-Μάναλη-Κεδίκογλου-Καψή πως τα δηλωθέντα στοιχεία των 577 προσλήψεων για τη ΔΤ ΘΑ ελεγχούν από ειδική επιτροπή που ΘΑ συσταθεί, προκαλεί γέλια μέχρι δακρύων. Πότε ακριβώς θα ελεγχούν οι δηλώσεις-βεβαιώσεις; Όταν λήξουν οι 2μηνες συμβάσεις τους;
Ας δούμε τα παραδείγματα των προσληφέντων:
>Τρεις οικονομικοί συντάκτες, ισάριθμοι παρουσιαστές και αρκετοί ρεπόρτερ εργάζονται ήδη σε άλλο μέσο.
>Συνεργάτης του υπουργού, Σίμου Κεδίκογλου επιλέχθηκε «αξιοκρατικά» για το πολιτικό ρεπορτάζ.

Τετάρτη, 14 Αυγούστου 2013

Ο Καψής απειλεί, στο ραδιομέγαρο γιορτάζουν τον 15ντάυγουστο

Στην ώρα του υφυπουργού, την καθιερωμένη συνέντευξη του Παντελή Καψή στα ιδιωτικά κανάλια (σήμερα ήταν πάλι η σειρά του Mega), ανακοινώθηκε έμμεσα η "απειλή" για εκκένωση του ραδιομεγάρου της Αγίας Παρασκευής. "Ασπίδα" στη συγκεκαλυμμένη απειλή ήταν βέβαια οι "προσληφθέντες" στη Δ.Τ και οι μελλοντικοί 2μηνιτες που αποδέχθηκαν τους στυγνούς εκβιασμούς της κυβερνητικής παρέας.
Οι εργαζόμενοι του ραδιομεγάρου απάντησαν με το δικό τους τρόπο. Με την εκπομπή πλήρους τηλεοπτικού προγράμματος στον αέρα και πολιτισμό εκτός του κτηρίου. Και καλούν όλους όσους βρίσκονται στην Αθήνα να γιορτάσουν τον 15νταύγουστο στο ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής.

Το κάλεσμα: 


Καταλύουν τη δημοκρατία, τρομοκρατούν, απειλούν, ισοπεδώνουν όλοι την κοινωνία! Στερούν την ανθρωπιά, τη δουλειά, την αξιοπρέπεια, την υγεία, την παιδεία, την τροφή, τον πολιτισμό, την ενημέρωση, βασικά αγαθά επιβίωσης.
Είναι η ώρα που διαλέγεις με ποιόν θα πας και ποιόν θα αφήσεις !
Κάποιοι διάλεξαν  στρατόπεδο  σε ένα πόλεμο ανοικτό.
Διάλεξαν :

Η κυβέρνηση είναι "ένοχη", θα μιλήσει η ΕΕΤΤ, το ΕΣΡ, οι θεσμοί;


Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΛΕΣΒΟΥ ΑΓΝΟΟΥΣΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Με συνδρομή υποδίκου μαύρο στην ΕΡΤ Β. Αιγαίου

Του ΣΤΡΑΤΗ ΜΠΑΛΑΣΚΑ από την "Ελευθεροτυπία"

Το «ρίξιμο» των πομπών στο Κέντρο Εκπομπής Βορείου Αιγαίου, στο όρος Ολυμπος της Αγιάσου, το μεσημέρι της περασμένης Παρασκευής από ιδιοκτήτη ραδιοφωνικού σταθμού υπόδικο σε βαθμό κακουργήματος για εκβίαση σε βάρος του πρώην προέδρου της ΝΟΔΕ της Νέας Δημοκρατίας (!), καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι στην ΕΡΑ Αιγαίου.

Οι εργαζόμενοι της ΕΡΑ καταγγέλλουν παρακρατικές μεθόδουςΜάλιστα, η υπόθεση, η οποία εκκρεμεί ακόμα σε πρωτόδικο επίπεδο από το 2006, έχει προσδιοριστεί για πολλοστή φορά να δικαστεί τον επόμενο Σεπτέμβριο. Οπως είχε γίνει τότε γνωστό, ο παραπάνω ιδιοκτήτης τηλεοπτικού σταθμού είχε συλληφθεί επ' αυτοφώρω την ώρα που είχε παραλάβει 10.000 ευρώ από τον επιχειρηματία και τότε πρόεδρο της ΝΟΔΕ Λέσβου της Νέας Δημοκρατίας, για να σταματήσει να συκοφαντεί με δημοσιογραφικές εκπομπές τον ίδιο, τη σύζυγό του και την επιχείρησή του.
Εκ των βασικών μαρτύρων κατηγορίας εναντίον του μάλιστα είναι ο τότε νομάρχης και σήμερα βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Παύλος Βογιατζής και η σύζυγός του.

«Πήρε τα κλειδιά»

Η ...δήθεν επαναλειτουργία του Alter

Ανακοίνωση εργαζομένων αιτούντων πτώχευσης του ALTER, για τα δημοσιεύματα περί «επαναλειτουργίας του σταθμού»

Τη δική τους θέση αποσαφηνίζουν οι περίπου 170 εργαζόμενοι του ALTER, που έχουν αιτηθεί την πτώχευση του σταθμού. Με το ενημερωτικό κείμενο που λάβαμε και δημοσιεύουμε, απαντούν στα δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για επικείμενη επαναλειτουργία του Τ/Σ ALTER, μετά την προβολή...
...κάρτας στην αναλογική συχνότητα (κανάλι 62), η οποία αναγράφει: ALTER - "Σύντομα ξανά κοντά σας". Αναλυτικά από τον pressarismeno

Προς επαγγελματίες και μη τηλεοπτικούς συντάκτες:

Το ότι στην αναλογική (άρα και μη... υπαρκτή πλέον) τηλεόραση "ανέβηκε" μια κάρτα που γράφει "ALTER Σύντομα ξανά κοντά σας", δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Εκφράζει απλώς τους ευσεβείς πόθους του ιδιοκτήτη του καναλιού, ο οποίος κάνει ό,τι μπορεί για να αποφύγει τις συνέπειες που θα του προκαλέσει ένα ενδεχόμενο οριστικό "λουκέτο".
Στην προσπάθειά του αυτή, έχει καταθέσει μια έγγραφη πρόταση αποπληρωμής των οφειλόμενων στους εργαζόμενους γεμάτη "θα", "αν", "όταν" και άλλα συναφή, που ικανοποίησαν μόνο μια μερίδα 140 ανθρώπων οι οποίοι πείστηκαν από τους εκπροσώπους τους ότι "θα", "αν", "όταν" σημαίνει... χρήμα!

Τρίτη, 13 Αυγούστου 2013

Το έγκλημα στα ΜΜΕ είναι προμελετημένο

Λουκέτο στα ράδιο και τις TV των κομμάτων σχεδιάζει το Μαξίμου
Αναδημοσίευση από το tvxs.gr

Νoμοσχέδιο που θα ανακαλεί τις άδειες για τους ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς των κομμάτων σχεδιάζει να καταθέσει στην Βουλή η ακροδεξιά ομάδα που κινεί τα νήματα στο Μέγαρο Μαξίμου,σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Tvxs.gr. Η νομοθετική πρωτοβουλία θα γίνει με πρόσχημα την πώληση του 902, αλλά στην πραγματικότητα έχει ως βασικό στόχο τον ραδιοσταθμό “Στο Κόκκινο”, τον επίσημο σταθμό του ΣΥΡΙΖΑ καθώς και τα ραδιοτηλεοπτικά σχέδια της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Με βάση την ισχύουσα νομοθεσία, που διευκολύνει την παραχώρηση συχνοτήτων σε πολιτικά κόμματα, λειτουργούσαν μέχρι σήμερα τρία αθηναϊκά κομματικά ραδιόφωνα. Το «Ράδιο Αστυ 90,6» του ΛΑΟΣ, ο «105,5 Στο Κόκκινο» του ΣΥΡΙΖΑ και ο «902 Αριστερά Στα FM» του ΚΚΕ. Ομως το «Ράδιο Αστυ 90,6» υπολειτουργεί και ο 902 του ΚΚΕ πουλήθηκε στις αρχές της εβδομάδας, σε ιδιοκτήτη που παραμένει μέχρι στιγμής άγνωστος. Με αφορμή τον όλο θόρυβο και την μυστικότητα που επικράτησε στην υπόθεση του 902, η ίδια περί τον Α.Σαμαρά ομάδα που αποφάσισε το λουκέτο στην ΕΡΤ σχεδιάζει νέα νομοθετική πρωτοβουλία με την οποία θα ανακληθούν οι άδειες σε κομματικούς σταθμούς, βάζοντας δηλαδή λουκέτο στον «105,5 Στο Κόκκινο».

Το δημοσίευμα της "Αλήθειας" για τις off shore ιδιοκτήτριες πλέον του 902 TV


Το ΚΚΕ πώλησε τον «902» σε offshore εταιρεία!

Της Κατερίνας Ηλιάδη στην "Αλήθεια" Κύπρου

Υπεράκτια (offshore) εταιρεία φαίνεται να βρίσκεται πίσω από την αγορά του ραδιοτηλεοπτικού σταθμού του ΚΚΕ, «902». Σύμφωνα με έρευνα της «Αλήθειας» στον Έφορο Εταιρειών, η κυπριακή ιδιωτική εταιρεία «A-ORIZON MEDIA LTD» που αγόρασε τον «902» είχε εγγραφεί στις 19 Μαΐου 2010, από το Δικηγορικό Γραφείο Πανίκου Α. Λεωνίδου (στη Λεμεσό), με σκοπό «διαφημιστικές εργασίες και άλλα». Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στην κατοχή της η εφημερίδα, το ονομαστικό κεφάλαιο της εταιρείας είναι 2000 ευρώ διαιρεμένο σε 2000 μετοχές αξίας ενός (1) ευρώ η κάθε μία. Και στις 19/5/2010, αλλά και στις 19/7/2013, ως μέτοχος της εταιρείας -και κάτοχος όλων των μετοχών- εμφανίζεται η εταιρεία NALOTIA VENTURES με διεύθυνση Road Town, TRIDENT CHAMBERS, Tortola, British Virgin Islands. Διευθύντρια της «A-ORIZON MEDIA LTD» φέρεται η Χρυσάνθη Γεωργίου, ιδιωτικός υπάλληλος, με διεύθυνση τη διεύθυνση του εν λόγω δικηγορικού γραφείου και γραμματέας, η LE.KO COMPANY SERVICES LIMITED με διεύθυνση και πάλι ίδια με αυτή του δικηγορικού γραφείου του κ. Λεωνίδου (συνήθης πρακτική εγγραφής υπεράκτιων εταιρειών).

Ψηφιακό μέρισμα, το νέο ανέκδοτο

Μετά από δυο αναβολές η κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά βεβαιώνει και δεσμεύεται στην τρόικα και την Κομισιόν, πως ο διαγωνισμός για το ψηφιακό μέρισμα, δηλαδή της τηλεοπτικές συχνότητες από την 60η ως και την 67η στα UHF θα γίνει εντός του 2014. Ο διαγωνισμός το Β΄ τρίμηνο του 2014 και η εκχώρηση στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών για την ανάπτυξη εμπορικών ευρυζωνικών υπηρεσιών, το Γ’ 3μηνο του έτους. Η δέσμευση, μετά τις ανάβολες για το 2012 και το Β΄ εξάμηνο του 2013, επαναλαμβάνεται εις διπλούν. Στον κατάλογο του ΤΑΙΠΕΔ στους φορείς-περιουσία του δημοσίου προς εκποίηση και στην έκθεση της Κομισιόν για όσα δεν έγιναν από την κυβέρνηση.
Η παραχώρηση του ψηφιακού μερίσματος βεβαίως προϋποθέτει το ξακαθάρισμα της τηλεοπτικής μπάντας, δηλαδή την πλήρη ψηφιακή μετάβαση της τηλεόρασης, κρατικής (που δεν υπάρχει πια) και ιδιωτικής, ελεύθερης και συνδρομητικής. Προϋποθέτει επίσης την μετακίνηση της μπάντας για τις επικοινωνίες των ενόπλων δυνάμεων. Και κάπου εδώ αρχίζουν τα αστεία έως και τραγελαφικά. 

To AL JAZEERA εκπέμπει στις ΗΠΑ

Στις 20 Αυγούστου ξεκινά τις εκπομπές του το Al Jazeera America με επικεφαλής τον Ehab Al Shihabi, ο οποίος επέβλεψε την εξάπλωση του αραβόφωνου δικτύου σε όλο τον κόσμο και έπαιξε ρόλο στην έναρξη του ο οποίος επέβλεψε τα γραφεία του δικτύου σε όλο τον κόσμο και έχει του Al-Jazeera’s Balkans αλλά και των Τουρκικών καναλιών . Το Al-Jazeera  έχει ήδη ανακοινώσει τα σχέδια του να λειτουργήσει ανταποκριτικά γραφεία σε δεκάδες πόλεις των Ηνωμένων Πολιτειών, συμπεριλαμβανομένων του Ντιτρόιτ και του Σικάγο. Στην έδρα του νέου καναλιού στη Νέα Υόρκη τα στελέχη του προερχόμενα από τα μεγαλύτερα δίκτυα της Δύσης όπως το ABC και το  CNN, έβαλαν στοίχημα πως θα αποδείξουν ότι η ποιοτική και ερευνητική δημοσιογραφία μπορεί να παραμείνει ζωντανή και στις ΗΠΑ! 

Δευτέρα, 12 Αυγούστου 2013

H διαφήμιση σε ΜΜΕ Ιούλιο και 7μηνο 2013



ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ
 ΙΟΥΛΙΟΣ 2013
ΜΕΣΟ  ΙΟΥΛΙΟΣ 2012  ΠΟΣΟΣΤΑ  ΙΟΥΛΙΟΣ 2013 ΠΟΣΟΣΤΑ ΜΕΤΑΒΟΛΗ
( % ) ( % ) ( % )
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 34,768,125 37.24% 46,496,938 47.53% 33.73%
ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ 30,114,068 32.26% 24,431,310 24.97% -18.87%
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ 22,785,797 24.41% 20,863,615 21.33% -8.44%
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 5,687,115 6.09% 6,036,113 6.17% 6.14%
ΣΥΝΟΛΟ 93,355,105 100.00% 97,827,975 100.00% 4.79%
ΜΕΣΟ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 ΠΟΣΟΣΤΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2013 ΠΟΣΟΣΤΑ ΜΕΤΑΒΟΛΗ
 ΙΟΥΛΙΟΣ 2012  ΙΟΥΛΙΟΣ 2013
( % ) ( % ) ( % )
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 274,561,766 40.39% 337,187,918 49.09% 22.81%
ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ 218,085,699 32.08% 167,068,309 24.32% -23.39%
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ 149,711,956 22.02% 147,204,526 21.43% -1.67%
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 37,483,869 5.51% 35,483,498 5.17% -5.34%
ΣΥΝΟΛΟ 679,843,290 100.00% 686,944,251 100.00% 1.04%

Πηγή:  Media Services