Η Web TV σε αναζήτηση διαφήμισης
Επιταχύνουν οι τηλεοπτικοί σταθμοί ANT1 και Mega το ρυθμό ανάπτυξης της ιντερνετικής τηλεόρασής τους, με στόχο να κερδίσουν τη διαφημιστική αγορά και να λάβουν θέση στις νέες τάσεις διανομής των κονδυλίων στα ψηφιακά Μέσα. Η πρόσφατη ανακοίνωση του ΑΝΤ1 ότι εντάσσει στη web tv του δύο βρετανικές σειρές εξαιρετικά δημοφιλείς στο ευρωπαϊκό κοινό, αποτυπώνει το άνοιγμα της ελληνικής τηλεόρασης στις νέες μορφές θέασης. Αργοπορημένο και ακολουθώντας τη διέξοδο αυτή εισέρχεται και το Mega στη νέα αγορά της ιντερνετικής τηλεόρασης με την έγκριση νέων ελληνικών παραγωγών.
Τα web serials ως μορφή υποστηρίζονται ενώπιον διαφημιστικών εταιρειών, ενώ πληθώρα μίτινγκ και σεμιναρίων γίνονται το τελευταίο διάστημα, με τα στελέχη μάρκετινγκ των καναλιών σε ρόλο κεντρικού παρουσιαστή.
Κύριο επιχείρημά τους η μεγάλη επισκεψιμότητα, τα «χτυπήματα» και οι «προβολές» στις ήδη λειτουργούσες web σελίδες τηλεοπτικών προγραμμάτων. Ο σκοπός της web TV, λένε οι μαρκετίερ των σταθμών, δεν είναι απλά η προβολή video. Είναι μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα παρακολούθησης που προσφέρει στους διαφημιζόμενους νέους και δυναμικούς τρόπους προβολής προϊόντων και υπηρεσιών. Παράλληλα, τα τηλεοπτικά κανάλια έχουν προχωρήσει στην επεξεργασία συνδυαστικών διαφημιστικών πακέτων για την παραδοσιακή TV και τη Web, όπως, επίσης, και την προβολή προγραμμάτων στα social media.
Αναδημοσίευση από Ισοτιμία
http://www.isotimia.gr/default.asp?pid=45&ct=20
Επιταχύνουν οι τηλεοπτικοί σταθμοί ANT1 και Mega το ρυθμό ανάπτυξης της ιντερνετικής τηλεόρασής τους, με στόχο να κερδίσουν τη διαφημιστική αγορά και να λάβουν θέση στις νέες τάσεις διανομής των κονδυλίων στα ψηφιακά Μέσα. Η πρόσφατη ανακοίνωση του ΑΝΤ1 ότι εντάσσει στη web tv του δύο βρετανικές σειρές εξαιρετικά δημοφιλείς στο ευρωπαϊκό κοινό, αποτυπώνει το άνοιγμα της ελληνικής τηλεόρασης στις νέες μορφές θέασης. Αργοπορημένο και ακολουθώντας τη διέξοδο αυτή εισέρχεται και το Mega στη νέα αγορά της ιντερνετικής τηλεόρασης με την έγκριση νέων ελληνικών παραγωγών.
Τα web serials ως μορφή υποστηρίζονται ενώπιον διαφημιστικών εταιρειών, ενώ πληθώρα μίτινγκ και σεμιναρίων γίνονται το τελευταίο διάστημα, με τα στελέχη μάρκετινγκ των καναλιών σε ρόλο κεντρικού παρουσιαστή.
Κύριο επιχείρημά τους η μεγάλη επισκεψιμότητα, τα «χτυπήματα» και οι «προβολές» στις ήδη λειτουργούσες web σελίδες τηλεοπτικών προγραμμάτων. Ο σκοπός της web TV, λένε οι μαρκετίερ των σταθμών, δεν είναι απλά η προβολή video. Είναι μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα παρακολούθησης που προσφέρει στους διαφημιζόμενους νέους και δυναμικούς τρόπους προβολής προϊόντων και υπηρεσιών. Παράλληλα, τα τηλεοπτικά κανάλια έχουν προχωρήσει στην επεξεργασία συνδυαστικών διαφημιστικών πακέτων για την παραδοσιακή TV και τη Web, όπως, επίσης, και την προβολή προγραμμάτων στα social media.
Αναδημοσίευση από Ισοτιμία
http://www.isotimia.gr/default.asp?pid=45&ct=20
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου