Συμμαχία Βρετανών εκδοτών
Της Αγγέλας Νταρζάνου
(αναδημοσίευση από τον Κόσμο του Επενδυτή)
Ενώνουν τις δυνάμεις τους οι εκδότες των βρετανικών εφημερίδων, σε μια πρωτόγνωρη κίνηση του τύπου «η ισχύς εν τη ενώσει», προκειμένου να ενισχύσουν τα έσοδά τους από διαφημιστικούς πόρους. Οι βρετανοί εκδότες για πρώτη φορά, συνασπισμένοι παρουσίασαν από κοινού στη διαφημιστική αγορά ένα κοινό διαφημιστικό πακέτο, προκειμένου να προσελκύσουν περισσότερη διαφήμιση για τις εφημερίδες τους, εν όψει του τουρνουά τένις Wimbledon, που πραγματοποιείται τον Ιούνιο.
Η πρωτοβουλία ανήκει στην Newspaper Marketing Agency, έναν οργανισμό για την προβολή της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης στον Τύπο, στην οποία ανταποκρίθηκαν όλες οι μεγάλες εθνικής κυκλοφορίας εφημερίδες και μεταξύ τους ανταγωνίστριες: Guardian, Times, Daily Telegraph, Independent, Sun, Daily Mail και Daily Mirror, αποδεικνύοντας ότι μπορούν να συνεργάζονται για να πετυχαίνουν καλύτερα αποτελέσματα. Η προσφορά περιλαμβάνει πακέτο όλες τις εφημερίδες, προβολή σε περισσότερες από 700 σελίδες με ειδήσεις, ανταποκρίσεις και σχόλια, στην έντυπη όσο και στον online έκδοση, για χρονικό διάστημα δύο εβδομάδων, όσο διαρκεί το τουρνουά, του οποίου τα δικαιώματα μετάδοσης έχει αποκλειστικά για τη Μ. Βρετανία το BBC. Όπως σημειώνει μάλιστα σε δημοσίευμά της η Guardian, εάν το εγχείρημα κριθεί επιτυχημένο, είναι πιθανό ένα ανάλογο πακέτο να παρουσιαστεί από τους βρετανούς εκδότες και για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2012 στο Λονδίνο.
Οι βρετανοί εκδότες, όπως ο Ρ. Μέρντοχ, φαίνονται πολύ λιγότερο περήφανοι από τους Έλληνες ομολόγους τους και πολύ περισσότερο ευέλικτοι....
Της Αγγέλας Νταρζάνου
(αναδημοσίευση από τον Κόσμο του Επενδυτή)
Ενώνουν τις δυνάμεις τους οι εκδότες των βρετανικών εφημερίδων, σε μια πρωτόγνωρη κίνηση του τύπου «η ισχύς εν τη ενώσει», προκειμένου να ενισχύσουν τα έσοδά τους από διαφημιστικούς πόρους. Οι βρετανοί εκδότες για πρώτη φορά, συνασπισμένοι παρουσίασαν από κοινού στη διαφημιστική αγορά ένα κοινό διαφημιστικό πακέτο, προκειμένου να προσελκύσουν περισσότερη διαφήμιση για τις εφημερίδες τους, εν όψει του τουρνουά τένις Wimbledon, που πραγματοποιείται τον Ιούνιο.
Η πρωτοβουλία ανήκει στην Newspaper Marketing Agency, έναν οργανισμό για την προβολή της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης στον Τύπο, στην οποία ανταποκρίθηκαν όλες οι μεγάλες εθνικής κυκλοφορίας εφημερίδες και μεταξύ τους ανταγωνίστριες: Guardian, Times, Daily Telegraph, Independent, Sun, Daily Mail και Daily Mirror, αποδεικνύοντας ότι μπορούν να συνεργάζονται για να πετυχαίνουν καλύτερα αποτελέσματα. Η προσφορά περιλαμβάνει πακέτο όλες τις εφημερίδες, προβολή σε περισσότερες από 700 σελίδες με ειδήσεις, ανταποκρίσεις και σχόλια, στην έντυπη όσο και στον online έκδοση, για χρονικό διάστημα δύο εβδομάδων, όσο διαρκεί το τουρνουά, του οποίου τα δικαιώματα μετάδοσης έχει αποκλειστικά για τη Μ. Βρετανία το BBC. Όπως σημειώνει μάλιστα σε δημοσίευμά της η Guardian, εάν το εγχείρημα κριθεί επιτυχημένο, είναι πιθανό ένα ανάλογο πακέτο να παρουσιαστεί από τους βρετανούς εκδότες και για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2012 στο Λονδίνο.
Οι βρετανοί εκδότες, όπως ο Ρ. Μέρντοχ, φαίνονται πολύ λιγότερο περήφανοι από τους Έλληνες ομολόγους τους και πολύ περισσότερο ευέλικτοι....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου