Ψάχνουν νέο μοντέλο
(αναδημοσίευση από το
http://www.themediaproject.gr/mediatheme.php?id=3392)
Η "διαβούλευση" μεταξύ των ξεχωριστών κλάδων άρχισε. Τηλεοπτικοί σταθμοί, διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες δημοσκόπησης και διαφημιζόμενοι προχωρούν σε έρευνα των σχεδιασμών τους με στόχο τον συντονισμό των επόμενων ενεργειών τους. Το αδιέξοδο είναι φανερό. Υποστηρίζουν τις πολιτικές Μνημονίου και αντιμετωπίζουν την πλήρη καθίζηση της αγοράς. Οι διαφημίσεις πέφτουν, η στάση πληρωμών αρχίζει να γίνεται καθεστώς.
Την ίδια ώρα τα τηλεοπτικά κανάλια βρίσκονται μεταξύ τους σε επαφή για τη χάραξη κοινής τακτικής έναντι των εργαζομένων τους.
Στο εν λόγω συνέδριο με θέμα "Επικοινωνία: η επόμενη μέρα", που έχει ανακοινωθεί για τις 23 Μαρτίου, προφανώς και δεν εκλήθη η πλευρά των εργαζομένων, τα θεσμοθετημένα όργανα τους. Αυτοί αντιμετωπίζονται ήδη ως "εχθροί".
(αναδημοσίευση από το
http://www.themediaproject.gr/mediatheme.php?id=3392)
Η "διαβούλευση" μεταξύ των ξεχωριστών κλάδων άρχισε. Τηλεοπτικοί σταθμοί, διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες δημοσκόπησης και διαφημιζόμενοι προχωρούν σε έρευνα των σχεδιασμών τους με στόχο τον συντονισμό των επόμενων ενεργειών τους. Το αδιέξοδο είναι φανερό. Υποστηρίζουν τις πολιτικές Μνημονίου και αντιμετωπίζουν την πλήρη καθίζηση της αγοράς. Οι διαφημίσεις πέφτουν, η στάση πληρωμών αρχίζει να γίνεται καθεστώς.
Την ίδια ώρα τα τηλεοπτικά κανάλια βρίσκονται μεταξύ τους σε επαφή για τη χάραξη κοινής τακτικής έναντι των εργαζομένων τους.
Στο εν λόγω συνέδριο με θέμα "Επικοινωνία: η επόμενη μέρα", που έχει ανακοινωθεί για τις 23 Μαρτίου, προφανώς και δεν εκλήθη η πλευρά των εργαζομένων, τα θεσμοθετημένα όργανα τους. Αυτοί αντιμετωπίζονται ήδη ως "εχθροί".