Τα μίντια και οι δημοσκοπήσεις στην υπηρεσία του νέου "success story"
Της Αγγέλας Νταρζάνου στην Αυγή της Κυριακής
Η «αξιοποίηση» των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης με κάθε δυνατό τρόπο, αλλά και η χρήση των δημοσκοπήσεων με σκοπό τη χειραγώγηση, αποτελούν κεντρικό κορμό στον επικοινωνιακό σχεδιασμό της κυβέρνησης, στον δρόμο προς τις κάλπες για τις αυτοδιοικητικές καιευρωβουλευτικές εκλογές. Ο πολιτικός σχεδιασμός περιλαμβάνει μια νέα αφήγηση, περί «εξόδου από την κρίση» και εξόδου στις αγορές. Στόχος, όχι μόνο να εμφανιστεί μια πλαστή εικόνα ότι τάχα «οι θυσίες πιάνουν τόπο» και με αυτό τον τρόπο να επιχειρηθεί περιθωριοποίηση του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και να αποδειχθεί με... επιστημονικό τρόπο, μέσω των δημοσκοπήσεων, ότι η κοινή γνώμη ανταποκρίνεται και δίνει υψηλά ποσοστά στα κόμματα της κυβέρνησης.
Την αναπαραγωγή της νέας αφήγησης καλούνται να αναλάβουν τα μίντια, με τον τρόπο που πολύ καλά γνωρίζουν τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Στη θέση της δημιουργίας φόβου και συλλογικής ενοχής που μέχρι τώρα καλλιεργούσαν, θα κληθούν να τοποθετήσουν το νέο παραμύθι περί εξόδου από την κρίση. Σε αυτή την κατεύθυνση, τα μίντια θα εξοπλιστούν με «αντικειμενικά» στοιχεία: δηλώσεις Ευρωπαίων αξιωματούχων, «μελέτες» ινστιτούτων, οικονομικοί δείκτες θα αξιοποιηθούν, προκειμένου να δείξουν ότι το νέο παραμύθι δεν είναι μια αυθαίρετη εκτίμηση της κυβέρνησης, αλλά ότι εδράζεται σε πραγματικά, όσο και «αντικειμενικά» στοιχεία.
Της Αγγέλας Νταρζάνου στην Αυγή της Κυριακής
Η «αξιοποίηση» των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης με κάθε δυνατό τρόπο, αλλά και η χρήση των δημοσκοπήσεων με σκοπό τη χειραγώγηση, αποτελούν κεντρικό κορμό στον επικοινωνιακό σχεδιασμό της κυβέρνησης, στον δρόμο προς τις κάλπες για τις αυτοδιοικητικές καιευρωβουλευτικές εκλογές. Ο πολιτικός σχεδιασμός περιλαμβάνει μια νέα αφήγηση, περί «εξόδου από την κρίση» και εξόδου στις αγορές. Στόχος, όχι μόνο να εμφανιστεί μια πλαστή εικόνα ότι τάχα «οι θυσίες πιάνουν τόπο» και με αυτό τον τρόπο να επιχειρηθεί περιθωριοποίηση του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και να αποδειχθεί με... επιστημονικό τρόπο, μέσω των δημοσκοπήσεων, ότι η κοινή γνώμη ανταποκρίνεται και δίνει υψηλά ποσοστά στα κόμματα της κυβέρνησης.
Την αναπαραγωγή της νέας αφήγησης καλούνται να αναλάβουν τα μίντια, με τον τρόπο που πολύ καλά γνωρίζουν τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Στη θέση της δημιουργίας φόβου και συλλογικής ενοχής που μέχρι τώρα καλλιεργούσαν, θα κληθούν να τοποθετήσουν το νέο παραμύθι περί εξόδου από την κρίση. Σε αυτή την κατεύθυνση, τα μίντια θα εξοπλιστούν με «αντικειμενικά» στοιχεία: δηλώσεις Ευρωπαίων αξιωματούχων, «μελέτες» ινστιτούτων, οικονομικοί δείκτες θα αξιοποιηθούν, προκειμένου να δείξουν ότι το νέο παραμύθι δεν είναι μια αυθαίρετη εκτίμηση της κυβέρνησης, αλλά ότι εδράζεται σε πραγματικά, όσο και «αντικειμενικά» στοιχεία.