mediatvnews.gr

mediatvnews.gr
Μας βρίσκετε πλέον εδώ στο mediatvnews.gr

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Ένα καυτό Hot Doc για τον Βενιζέλο

Στο νέο, 20ο τεύχος του HOT DOC κυριαρχεί ο Ευάγγελος Βενιζέλος.
<<Ο Βενιζέλος δεν είπε ποτέ ότι είναι το κράτος, έχει πει όμως ότι είναι όλα τα «εγώ» που συνθέτουν το κράτος. Το να εντοπίσεις τη λέξη «εγώ» στις φράσεις του Ευάγγελου Βενιζέλου είναι σαν να ρίχνεις έναν κουβά στη θάλασσα ψάχνοντας για νερό. Διαβάστε στο HOT-DOC που κυκλοφορεί πόσα «εγώ» έχει μία συνηθισμένη ομιλία του προέδρου του ΠΑΣΟΚ.
-Πόσα «εγώ» χωράνε σε μία πρόταση;
-Πόσα «εγώ» μπορεί να έχει ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ;
-Πως ταυτίζεται ο Ευάγ. Βενιζέλος με τον Λουδοβίκο ΙΔ’;>>
Ο Κώστας Βαξεβάνης εξηγεί γιατί μηνύει τους Βενιζέλο, Παπακωνσταντίνου
Η λίστα Λαγκάρντ και τα μυστικά της αποκρυπτογραφούνται επίσης στα αποκαλυπτικά ρεπορτάζ του περιοδικού.
Στο Χρονολόγιο του Δημήτρη Μαρούλη ο Γενάρης του '60, του '74, του ΄86.
Στα media πως το κράτος κλέβει τους πολίτες και μέσα από την ΕΡΤ
Στα διεθνή η θυσία του Άαρον Σβαρτς, η αποστολή στην Ινδία, η συνέντευξη με τον καθηγητή Didier Georgakakis.
Στα ρεπορτάζ τα προικιά της Τράπεζας Πειραιώς, το κράτος του έκπτωτου δημάρχου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: