mediatvnews.gr

mediatvnews.gr
Μας βρίσκετε πλέον εδώ στο mediatvnews.gr

Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

Φοβούνται τα "φιέσια" στη διαφήμιση

Θα ελέγχονται οι εταιρείες που θέλουν να διαφημιστούν στην TV μετά την έγκριση της ΕΔΕΕ στη συνεργασία της με τη Focus για τη διαπίστωση "οικονομικού κινδύνου" σε ιδιωτικές εταιρείες της αγοράς. Την ίδια ώρα η Αλέκα Παπαρήγα από το βήμα της Βουλής απαντώντας για τις απολύσεις στην "Τυποεκδοτική" είπε πως το τυπογραφείο έχασε δουλειές από εκδοτικές εταιρείες κάνοντας λόγο επίσης για "φέσια"...
Για το θέμα διαβάζουμε στην "Ισοτιμία" του Σαββάτου:

Έλεγχος κινδύνου σε διαφημιζόμενους της ΤV

Οι διαφημιστικές εταιρείες θα ελέγχουν την πιστοληπτική ικανότητα των διαφημιζόμενων που σκοπεύουν να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στην τηλεόραση. Σύμφωνα με αποκαλυπτικές πληροφορίες μας η Ένωση Διαφημιστικών Εαιρειών ενημέρωσε ήδη τα μέλη της πως έκλεισε συμφωνία με την ICAP Credit Risk & Credit Watch για δωρεάν παροχή της υπηρεσίας ελέγχου.



Στην ουσία οι διαφημιστικές εταιρείες θα μπορούν εφεξής να παρακολουθούν το πιστοληπτικό προφίλ 400 διαφημιζομένων με άμεση ειδοποίηση για πιθανούς κινδύνους από την αγορά. Η λίστα των 400 υπό παρακολούθηση διαφημιζομένων προέρχεται από την ευρύτερη αγορά εκτός ευρύτερου δημοσίου και χρηματοπιστωτικού τομέα και περιλαμβάνει εταιρείες που διαφημίστηκαν το 2009 στην τηλεόραση. Η εξέλιξη αυτή είναι απόρροια των συζητήσεων που έγιναν ήδη από τις αρχές του έτους στο επίπεδο της ΕΔΕΕενώ ανάλογη συζήτηση είχε γίνει και με τους τηλεοπτικούς σταθμούς.

Σημειώνουμε ότι ήδη κανάλια όπως το Mega και το Alter έχουν ανακοινώσει ότι ελέγχουν για την πιστοληπτική τους ικανότητα τις διαφημιστικές εταιρείες. Οι συμφωνίες διαφημιστικών πακέτων ανέρχονται σε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ και ο κίνδυνος υπό τις παρούσες συνθήκες κρίσης θεωρείται ιδιαίτερα υψηλός.

Δεν υπάρχουν σχόλια: