Μέσο Απρίλιος 2012(Μερίδιο) Απρίλιος 2011 Ποσοστά
Τηλεόραση 34,823,060 (34.60%) 49,877,413(34.74%) -30.18%
Περιοδικά 35,804,810 ( 35.58% ) 56,370,329(39.26% ) -36.48%
Εφημερίδες 24,963,696 (24.81%) 29,135,923 (20.29% ) -14.32%
Ραδιόφωνο 5,045,675 (5.01% ) 8,185,864 (5.70%) -38.36%
Σύνολο 100,637,241 143,569,529 -29.90%
Χωρίς τέλος η διαφημιστική πτώση στα ΜΜΕ. Ξεπέρασε και τα πιο δυσοίωνα σενάρια τον περασμένο Απρίλιο καταγράφοντας πτώση κατά σχεδόν 30% για το σύνολο των ΜΜΕ, κατά 30,1% στην τηλεόραση. Το 4μηνο η πτώση καταγράφεται στο 27,02% και σε ποσοστό 16,48% για την τηλεόραση. Για να γίνουν οι συγκρίσεις το πρώτο 4μηνο του 2011 η πτώση ήταν της τάξης του 18,8% και το 2010 6,8%. Προοπτικές ανάκαμψης δεν προβλέπονται τους επόμενους μήνες, γεγονός που δυσχεραίνει περισσότερο τους οποιοσδήποτε σχεδιασμούς των ανθρώπων της τηλεόρασης.
Τηλεόραση 34,823,060 (34.60%) 49,877,413(34.74%) -30.18%
Περιοδικά 35,804,810 ( 35.58% ) 56,370,329(39.26% ) -36.48%
Εφημερίδες 24,963,696 (24.81%) 29,135,923 (20.29% ) -14.32%
Ραδιόφωνο 5,045,675 (5.01% ) 8,185,864 (5.70%) -38.36%
Σύνολο 100,637,241 143,569,529 -29.90%
Χωρίς τέλος η διαφημιστική πτώση στα ΜΜΕ. Ξεπέρασε και τα πιο δυσοίωνα σενάρια τον περασμένο Απρίλιο καταγράφοντας πτώση κατά σχεδόν 30% για το σύνολο των ΜΜΕ, κατά 30,1% στην τηλεόραση. Το 4μηνο η πτώση καταγράφεται στο 27,02% και σε ποσοστό 16,48% για την τηλεόραση. Για να γίνουν οι συγκρίσεις το πρώτο 4μηνο του 2011 η πτώση ήταν της τάξης του 18,8% και το 2010 6,8%. Προοπτικές ανάκαμψης δεν προβλέπονται τους επόμενους μήνες, γεγονός που δυσχεραίνει περισσότερο τους οποιοσδήποτε σχεδιασμούς των ανθρώπων της τηλεόρασης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου