(αναδημοσίευση από το media project)
Πάμε για απεργία. Προειδοποιητική λένε τα σωματεία στα ΜΜΕ. Μετά από επαφές, συνεδριάσεις, διαφωνίες, θέσεις και αντιθέσεις, στο Διασωματειακό των ΜΜΕ η απόφαση ελήφθη.
Στις 28 Μάϊου, πρώτη επίσημη της νέας προεκλογικής περιόδου τα μολύβια κατεβαίνουν και οι κάμερες σβήνουν. Τα ΜΜΕ απεργούν. Τα σωματεία δίνουν σε αυτή την απεγία με αίτημα την υπογραφή κλαδικής συλλογικής σύμβασης εργσίας, χαρακτήρα προειδοποίησης. Ότι πρόκειται δηλαδή για το πρώτο βήμα σε έναν αγώνα διαρκείας.
Το πως όμως αυτό θα εξελιχθεί θα συζητηθεί σήμερα στη γενική συνέλευση των δημοσιογράφων. Μια κρίσιμη ακόμη συνέλευση στην οποία ο δημοσιογραφικός κλάδος κατέρχεται με ορισμένα, πολύ συγκεκριμένα δεδομένα:
- σε όλα τα ΜΜΕ-με μια(;), δυο(;) εξαιρέσεις- έχουν επιβληθεί μειώσεις αποδοχών από 10% ως και 35%
-σε πολλά ΜΜΕ έχουν σταματήσει να πληρώνουν ή δίνουν έναντι
-σε όλα τα ΜΜΕ έχουν γίνει μαζικές απολύσεις
-σε όλα τα ΜΜΕ γίνεται σοβαρότατη και διαρκής προσπάθεια να κορνιοποιηθεί ο ρόλος του δημοσιογράφου ώστε να έχει άποψη και γνώμη
-σε όλα τα ΜΜΕ θέλουν να μετατρέψουν τους δημοσιογράφους σε υπαλληλικές φωνές και γραφίδες των στενών επιχειρηματικών και ακόμη πιο στενών πολιτικών συμφερόντων
-σε όλα τα ΜΜΕ έχει εξαφανισθεί ως έννοια η υποστήριξη του κοινωνικού και δημόσιου συμφέροντος.
Υπό αυτά τα δεδομένα οι δημοσιογράφοι καλούνται να επιλέξουν.Όχι μόνο τη μορφή και τη διάρκεια του αγώνα τους αλλά και το δικαίωμα σε ανάταση, άμυνα και επίθεση για το ρόλο και την έκταση του ρόλους του, στα ΜΜΕ.
Στις 28 Μάϊου, πρώτη επίσημη της νέας προεκλογικής περιόδου τα μολύβια κατεβαίνουν και οι κάμερες σβήνουν. Τα ΜΜΕ απεργούν. Τα σωματεία δίνουν σε αυτή την απεγία με αίτημα την υπογραφή κλαδικής συλλογικής σύμβασης εργσίας, χαρακτήρα προειδοποίησης. Ότι πρόκειται δηλαδή για το πρώτο βήμα σε έναν αγώνα διαρκείας.
Το πως όμως αυτό θα εξελιχθεί θα συζητηθεί σήμερα στη γενική συνέλευση των δημοσιογράφων. Μια κρίσιμη ακόμη συνέλευση στην οποία ο δημοσιογραφικός κλάδος κατέρχεται με ορισμένα, πολύ συγκεκριμένα δεδομένα:
- σε όλα τα ΜΜΕ-με μια(;), δυο(;) εξαιρέσεις- έχουν επιβληθεί μειώσεις αποδοχών από 10% ως και 35%
-σε πολλά ΜΜΕ έχουν σταματήσει να πληρώνουν ή δίνουν έναντι
-σε όλα τα ΜΜΕ έχουν γίνει μαζικές απολύσεις
-σε όλα τα ΜΜΕ γίνεται σοβαρότατη και διαρκής προσπάθεια να κορνιοποιηθεί ο ρόλος του δημοσιογράφου ώστε να έχει άποψη και γνώμη
-σε όλα τα ΜΜΕ θέλουν να μετατρέψουν τους δημοσιογράφους σε υπαλληλικές φωνές και γραφίδες των στενών επιχειρηματικών και ακόμη πιο στενών πολιτικών συμφερόντων
-σε όλα τα ΜΜΕ έχει εξαφανισθεί ως έννοια η υποστήριξη του κοινωνικού και δημόσιου συμφέροντος.
Υπό αυτά τα δεδομένα οι δημοσιογράφοι καλούνται να επιλέξουν.Όχι μόνο τη μορφή και τη διάρκεια του αγώνα τους αλλά και το δικαίωμα σε ανάταση, άμυνα και επίθεση για το ρόλο και την έκταση του ρόλους του, στα ΜΜΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου