Τις αναθέσεις διαφημίσεων στη Βουλγαρία «ξεσκονίζει» η OLAF
(αναδημοσίευση από το DigitalTVinfo)
Η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία για την Καταπολέμηση της Απάτης (OLAF) ξεκινά έρευνα στη Βουλγαρία όπου υπάρχουν καταγγελίες ότι δόθηκαν 50,000€ από τη χρηματοδότηση αγροτικής ανάπτυξης για το άνοιγμα σελίδας Facebook και ενός λογαριασμού twitter, σύμφωνα με πληροφορίες της EurActiv.
Αξιωματούχοι της OLAF είπαν ότι η έρευνα σχετίζεται με «καταγγελίες που αφορούν σε πιθανές παρατυπίες στο πλαίσιο ευρωπαϊκών επιδοτήσεων του προγράμματος αγροτικής ανάπτυξης στη Βουλγαρία, που στηρίζεται από το Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Αγροτικής Ανάπτυξης». «Η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη ωστόσο σε αυτό το στάδιο, δεν έχουμε κάποιο συμπέρασμα», είπε ο εκπρόσωπος της OLAF, Pavel Borkovec.
Το αίτημα στην OLAF έγινε ύστερα από δημοσιεύματα στον βουλγαρικό Τύπο ότι ο υπουργός γεωργίας Miroslav Naydenov είχε την ευθύνη επίβλεψης του προγράμματος. Η OLAF είπε ότι ο Naydenov δεν υπάγεται στην έρευνα, ωστόσο επιβεβαίωσε ότι τα προγράμματα ήταν υπό την εποπτεία του.
Τον Αύγουστο του 2012, η βουλγαρική εφημερίδα Sega αποκάλυψε τις γενναιόδωρες συμβάσεις με δύο πρώην στελέχη του Οργανισμού Τροφίμων, που αποτελεί μέρος του Υπουργείου Γεωργίας. Η έρευνα της Sega διαπίστωσε ότι και οι 3 εταιρείες που είχαν καταθέσει αίτηση στο διαγωνισμό, ιδρύθηκαν την ίδια μέρα! Η νικήτρια εταιρεία K.M.Com, ανήκει στις Kristina Spasova, 25, και Lora Dimitrova, 24, που μέχρι τότε ήταν υπεύθυνες δημοσίων σχέσεων του Οργανισμού Τροφίμων.
Παραμένει ασαφές πώς η σύμβαση ανατέθηκε στην εταιρεία, που ιδρύθηκε μόλις πριν τη δημοσίευση του διαγωνισμού και χωρίς προηγούμενη δραστηριότητα. Ο διαγωνισμός απαιτούσε τουλάχιστον 3 χρόνια εμπειρία στη διαφήμιση και έναν κύκλο εργασιών παρόμοιων συμβάσεων ύψους 75,000 €.
Η K.M.Com πήρε 24,300 € για το άνοιγμα σελίδας Facebook για το Πρόγραμμα Ανάπτυξης Αγροτικών Περιοχών του Υπουργείου Γεωργίας, όπως επίσης και έναν λογαριασμό Twitter. Η σελίδα του Facebook και ο λογαριασμός του Twitter δημοσιεύουν δελτία τύπου του υπουργείου, ενώ χαρακτηριστικό είναι ότι το Twitter έχει 78 εγγραφές.
Το υπουργείο γεωργίας δημοσίευσε δεύτερο διαγωνισμό για τη συντήρηση της σελίδας Facebook και του λογαριασμού Twitter ύψος 25,560€. Η δεύτερη σύμβαση είχε ως στόχο να αυξήσει τη συμμετοχή στις εν λόγω σελίδες σε Facebook και Twitter.
Ερωτηθείς να κάνει ένα σχόλιο για την έρευνα της OLAF, ο βούλγαρος υπουργός γεωργίας είπε την Τρίτη ότι δεν τον αφορά προσωπικά. Στο ερώτημα ποιος υπέγραψε για τις συμβάσεις χρηματοδότησης, είπε ότι δεν ήταν αυτός αλλά «πιθανώς» ο αναπληρωτής υπουργός.
Η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία για την Καταπολέμηση της Απάτης (OLAF) ξεκινά έρευνα στη Βουλγαρία όπου υπάρχουν καταγγελίες ότι δόθηκαν 50,000€ από τη χρηματοδότηση αγροτικής ανάπτυξης για το άνοιγμα σελίδας Facebook και ενός λογαριασμού twitter, σύμφωνα με πληροφορίες της EurActiv.
Αξιωματούχοι της OLAF είπαν ότι η έρευνα σχετίζεται με «καταγγελίες που αφορούν σε πιθανές παρατυπίες στο πλαίσιο ευρωπαϊκών επιδοτήσεων του προγράμματος αγροτικής ανάπτυξης στη Βουλγαρία, που στηρίζεται από το Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Αγροτικής Ανάπτυξης». «Η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη ωστόσο σε αυτό το στάδιο, δεν έχουμε κάποιο συμπέρασμα», είπε ο εκπρόσωπος της OLAF, Pavel Borkovec.
Το αίτημα στην OLAF έγινε ύστερα από δημοσιεύματα στον βουλγαρικό Τύπο ότι ο υπουργός γεωργίας Miroslav Naydenov είχε την ευθύνη επίβλεψης του προγράμματος. Η OLAF είπε ότι ο Naydenov δεν υπάγεται στην έρευνα, ωστόσο επιβεβαίωσε ότι τα προγράμματα ήταν υπό την εποπτεία του.
Τον Αύγουστο του 2012, η βουλγαρική εφημερίδα Sega αποκάλυψε τις γενναιόδωρες συμβάσεις με δύο πρώην στελέχη του Οργανισμού Τροφίμων, που αποτελεί μέρος του Υπουργείου Γεωργίας. Η έρευνα της Sega διαπίστωσε ότι και οι 3 εταιρείες που είχαν καταθέσει αίτηση στο διαγωνισμό, ιδρύθηκαν την ίδια μέρα! Η νικήτρια εταιρεία K.M.Com, ανήκει στις Kristina Spasova, 25, και Lora Dimitrova, 24, που μέχρι τότε ήταν υπεύθυνες δημοσίων σχέσεων του Οργανισμού Τροφίμων.
Παραμένει ασαφές πώς η σύμβαση ανατέθηκε στην εταιρεία, που ιδρύθηκε μόλις πριν τη δημοσίευση του διαγωνισμού και χωρίς προηγούμενη δραστηριότητα. Ο διαγωνισμός απαιτούσε τουλάχιστον 3 χρόνια εμπειρία στη διαφήμιση και έναν κύκλο εργασιών παρόμοιων συμβάσεων ύψους 75,000 €.
Η K.M.Com πήρε 24,300 € για το άνοιγμα σελίδας Facebook για το Πρόγραμμα Ανάπτυξης Αγροτικών Περιοχών του Υπουργείου Γεωργίας, όπως επίσης και έναν λογαριασμό Twitter. Η σελίδα του Facebook και ο λογαριασμός του Twitter δημοσιεύουν δελτία τύπου του υπουργείου, ενώ χαρακτηριστικό είναι ότι το Twitter έχει 78 εγγραφές.
Το υπουργείο γεωργίας δημοσίευσε δεύτερο διαγωνισμό για τη συντήρηση της σελίδας Facebook και του λογαριασμού Twitter ύψος 25,560€. Η δεύτερη σύμβαση είχε ως στόχο να αυξήσει τη συμμετοχή στις εν λόγω σελίδες σε Facebook και Twitter.
Ερωτηθείς να κάνει ένα σχόλιο για την έρευνα της OLAF, ο βούλγαρος υπουργός γεωργίας είπε την Τρίτη ότι δεν τον αφορά προσωπικά. Στο ερώτημα ποιος υπέγραψε για τις συμβάσεις χρηματοδότησης, είπε ότι δεν ήταν αυτός αλλά «πιθανώς» ο αναπληρωτής υπουργός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου