Αναλυτικά στοιχεία για την πραγματική οικονομική και εργασιακή κατάσταση των εταιρειών-μελών της από τις διοικήσεις, οικονομικές διευθύνσεις και τμήματα HR ζητεί η ΕΔΕΕ έως τις 25 Φεβρουαρίου.
(αναδημοσίευση από το advertising)
Πιο συγκεκριμένα η Ενωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) ζητεί στοιχεία προκειμένου να επικαιροποιήσει την τέταρτη έκδοση Census 2013, άλλως «Η Διαφήμιση – Επικοινωνία σε αριθμούς», η οποία γίνεται ανά διετία και στόχο έχει να καταγράφει τη στιγμιαία εικόνα και τις μεταβολές στον αριθμό και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του ανθρώπινου δυναμικού στις εταιρείες – Μέλη της ΕΔΕΕ.
Παράλληλα για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια, το Δ.Σ. αποφάσισε να προβεί σε μια οργανωμένη καταγραφή των αποδοχών στελεχών για τις θέσεις εργασίας (εκτός της Διοίκησης) των εταιρειών – Μελών, δεδομένων των μεταβολών που έχουν προκύψει τα τρία τελευταία χρόνια. Για τον σκοπό αυτό έχει καταγράψει αναλυτικά σχεδόν όλες τις πιθανές θέσεις εργασίας, ανεξάρτητα από Τομέα και μέγεθος εταιρείας και ζητεί από τα μέλη να συμπληρώσουν τις θέσεις που έχουν στην εταιρεία, με τον πλησιέστερο σχετικό τίτλο/ επίπεδο,
Σημειωτέον ότι η ΕΔΕΕ αριθμεί 105 εταιρείες - Μέλη (στοιχεία Ιουνίου 2011) τα οποία απαρτίζουν τέσσερις Τομείς και ένα Συμβούλιο Συνεργαζομένων Μελών: Διαφήμισης (50 μέλη), Δημοσίων Σχέσεων (20 μέλη), Media Specialists (13 μέλη), Promotional και 1-1 Marketing (12 μέλη) και Συμβούλιο Συνεργαζομένων Μελών Branding & Design (10 μέλη).
Η τρέχουσα έκδοση (2011) αντικατοπτρίζει την εικόνα του κλάδου στην πρώτη διετία της κρίσης στην Ελλάδα (2008-2010). Στο βαθμό που οι εταιρείες επικοινωνίας είναι 100% εντάσεως εργασίας, η πτώση του κύκλου εργασιών και των μικτών εσόδων οδήγησε αναπόφευκτα στην απώλεια θέσεων απασχόλησης: 514 στελέχη έχασαν την εργασία τους στη βάση υπολογισμού της προηγούμενης διετίας (λόγω της αύξησης των Μελών της Ένωσης, ο απόλυτος αριθμός απώλειας θέσεων εργασίας διαμορφώνεται σε 334 καθώς από 3.583 άτομα το 2008 έπεσαν στα 3.249 το 2010).
Στον κλάδο της διαφήμισης, πιο συγκεκριμένα, το 2006 απασχολούνταν 1.977 άτομα ενώ το 2008 εκτοξεύθηκαν στα 2.143 για να πέσουν το 2010 στα 1.784. στον τομέα δημοσίων σχέσεων απασχολούνταν προ διετίας 308 άτομα και στα media specialsts 487. Εννοείται βέβαια ότι από τις επικείμενες έρευνες θα προκύψουν συρρικνωμένοι αριθμοί. «Η μείωση είναι εξαιρετικά δυσάρεστη και θα έπρεπε να απασχολεί σοβαρά την Πολιτεία» αναφέρεται στην έρευνα που χρησιμοποιείται ήδη. «Εξ ορισμού πρόκειται για στελέχη σε παραγωγική ηλικία, με ταλέντο, εκπαίδευση και κατάρτιση. Η απώλεια εργασίας για τέτοιο ανθρώπινο δυναμικό, πέραν της υποβάθμισης του εγχώρια παραγόμενου επικοινωνιακού προϊόντος, έχει σοβαρές αρνητικές συνέπειες σε φορολογικό έσοδο για το κράτος και σε εισφορές Κοινωνικής Ασφάλισης».
(αναδημοσίευση από το advertising)
Πιο συγκεκριμένα η Ενωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) ζητεί στοιχεία προκειμένου να επικαιροποιήσει την τέταρτη έκδοση Census 2013, άλλως «Η Διαφήμιση – Επικοινωνία σε αριθμούς», η οποία γίνεται ανά διετία και στόχο έχει να καταγράφει τη στιγμιαία εικόνα και τις μεταβολές στον αριθμό και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του ανθρώπινου δυναμικού στις εταιρείες – Μέλη της ΕΔΕΕ.
Παράλληλα για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια, το Δ.Σ. αποφάσισε να προβεί σε μια οργανωμένη καταγραφή των αποδοχών στελεχών για τις θέσεις εργασίας (εκτός της Διοίκησης) των εταιρειών – Μελών, δεδομένων των μεταβολών που έχουν προκύψει τα τρία τελευταία χρόνια. Για τον σκοπό αυτό έχει καταγράψει αναλυτικά σχεδόν όλες τις πιθανές θέσεις εργασίας, ανεξάρτητα από Τομέα και μέγεθος εταιρείας και ζητεί από τα μέλη να συμπληρώσουν τις θέσεις που έχουν στην εταιρεία, με τον πλησιέστερο σχετικό τίτλο/ επίπεδο,
Σημειωτέον ότι η ΕΔΕΕ αριθμεί 105 εταιρείες - Μέλη (στοιχεία Ιουνίου 2011) τα οποία απαρτίζουν τέσσερις Τομείς και ένα Συμβούλιο Συνεργαζομένων Μελών: Διαφήμισης (50 μέλη), Δημοσίων Σχέσεων (20 μέλη), Media Specialists (13 μέλη), Promotional και 1-1 Marketing (12 μέλη) και Συμβούλιο Συνεργαζομένων Μελών Branding & Design (10 μέλη).
Η τρέχουσα έκδοση (2011) αντικατοπτρίζει την εικόνα του κλάδου στην πρώτη διετία της κρίσης στην Ελλάδα (2008-2010). Στο βαθμό που οι εταιρείες επικοινωνίας είναι 100% εντάσεως εργασίας, η πτώση του κύκλου εργασιών και των μικτών εσόδων οδήγησε αναπόφευκτα στην απώλεια θέσεων απασχόλησης: 514 στελέχη έχασαν την εργασία τους στη βάση υπολογισμού της προηγούμενης διετίας (λόγω της αύξησης των Μελών της Ένωσης, ο απόλυτος αριθμός απώλειας θέσεων εργασίας διαμορφώνεται σε 334 καθώς από 3.583 άτομα το 2008 έπεσαν στα 3.249 το 2010).
Στον κλάδο της διαφήμισης, πιο συγκεκριμένα, το 2006 απασχολούνταν 1.977 άτομα ενώ το 2008 εκτοξεύθηκαν στα 2.143 για να πέσουν το 2010 στα 1.784. στον τομέα δημοσίων σχέσεων απασχολούνταν προ διετίας 308 άτομα και στα media specialsts 487. Εννοείται βέβαια ότι από τις επικείμενες έρευνες θα προκύψουν συρρικνωμένοι αριθμοί. «Η μείωση είναι εξαιρετικά δυσάρεστη και θα έπρεπε να απασχολεί σοβαρά την Πολιτεία» αναφέρεται στην έρευνα που χρησιμοποιείται ήδη. «Εξ ορισμού πρόκειται για στελέχη σε παραγωγική ηλικία, με ταλέντο, εκπαίδευση και κατάρτιση. Η απώλεια εργασίας για τέτοιο ανθρώπινο δυναμικό, πέραν της υποβάθμισης του εγχώρια παραγόμενου επικοινωνιακού προϊόντος, έχει σοβαρές αρνητικές συνέπειες σε φορολογικό έσοδο για το κράτος και σε εισφορές Κοινωνικής Ασφάλισης».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου