mediatvnews.gr

mediatvnews.gr
Μας βρίσκετε πλέον εδώ στο mediatvnews.gr

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Η TV στην Ευρώπη επενδύει στο περιεχόμενο

Αισιόδοξα είναι τα μηνύματα από την ευρωπαϊκή τηλεοπτική αγορά, όπως προκύπτει από την ετήσια έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών (ACT), η οποία δημοσιοποιήθηκε προ ημερών.
Ως μέσο, η τηλεόραση παραμένει ένα από τα δημοφιλέστερα σε ολόκληρη την Ευρώπη. Ο μέσος χρόνος ημερήσιας τηλεθέασης έχει ανέβει το 2011 κατά έξι λεπτά. Το 97% των νοικοκυριών (περίπου 310 εκατομμύρια σπίτια σε ολόκληρη την Ευρώπη) διαθέτει τηλεόραση. Συνεχίζεται με ραγδαίους ρυθμούς η μαζική μετάβαση σε δέκτες επίπεδης οθόνης. Ποσοστό μεγαλύτερο του 50% διαθέτει ήδη τηλεόραση υψηλής ευκρίνειας.

 Το μεγάλο ατού της τηλεόρασης, στην Ευρώπη, είναι η παραγωγή περιεχομένου. Το οποίο μπορεί πλέον να διαχυθεί σε νέες πλατφόρμες, όπως η web TV, τα τάμπλετ, τα κινητά τηλέφωνα. Οι αριθμοί, για την τηλεοπτική βιομηχανία, ευημερούν. Τα έσοδά της, σύμφωνα με την έκθεση της ACT, για το 2010 υπολογίζονται σε 91,7 δισ. ευρώ. Το 50% εξ αυτών επανεπενδύθηκε στην παραγωγή περιεχομένου. Στην Ιταλία η επένδυση ήταν της τάξης των 12 δισ. ευρώ, στη Βρετανία η βιομηχανία παραγωγής συνεισφέρει το 6% του ΑΕΠ.
 Στη Γαλλία, Canal+ και CANALSAT επενδύουν περισσότερα από 2 δισ. ευρώ στο περιεχόμενο. Από την καταγραφή της Ευρωπαϊκής Ένωσης απουσιάζει σχεδόν παντελώς η Ελλάδα. Ενώ παρουσιάζονται τα σχέδια των μεγάλων ιδιωτικών τηλεοπτικών οργανισμών της Ευρώπης για το μέλλον της τηλεοπτικής παραγωγής, από τη χώρα μας αναγράφονται μόνο τα στοιχεία των καναλιών Mega και ΑΝΤ1.
(αναδημοσίευση από Ισοτιμία) 

Δεν υπάρχουν σχόλια: