mediatvnews.gr

mediatvnews.gr
Μας βρίσκετε πλέον εδώ στο mediatvnews.gr

Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

Άνοδο διαφήμισης παγκοσμίως

ΤΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ στοιχεία της διαφημιστικής δαπάνης για το 2010 επιβεβαίωσαν τους χειρότερους φόβους στα media. Η πτώση για το 2010 οριστικοποιήθηκε στο 14,7% για όλα τα ΜΜΕ. Τα Μέσα απορρόφησαν 1,88 δισ. ευρώ έναντι 2,21 το 2009. Και οι εκτιμήσεις για το 2011 παραμένουν δυσοίωνες. Την αντίστροφη ακριβώς πορεία ακολουθεί η παγκόσμια διαφημιστική αγορά. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ZetithOptimedia το 2010 κλείνει με αύξηση της δαπάνης κατά 4,8% παγκοσμίως, ενώ ει δικά για την Ευρώπη το ποσοστό αύξησης καταγράφεται στο 9,9%. Εξίσου αισιόδοξη είναι και η εκτίμηση για το 2011, καθώς αναμένεται περαιτέρω αύξηση της δαπάνης κατά 4,6%.


Εκτίμηση μεριδίου της διαφήμισης παγκοσμίως ανά ΜΜΕ (%)

 Μέσο            2010  2011   2012
Εφημερίδες 21,3  20,2  19
Περιοδικά  9,7     9,2    8,7
Τηλεόραση 40,7  41,3  41,6
Ραδιόφωνο 7,2     7      6,9
Κινηματογράφος 0,5 0,5 0,5
Out door     6,7     6,8     6,8
Internet      13,9   15,1     16,5

Πηγή: ZetithOptimedia

(αναδημοσίευση από Ισοτιμία, Σάββατο 15 Ιανουαρίου)

Δεν υπάρχουν σχόλια: