ΤΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ στοιχεία της διαφημιστικής δαπάνης για το 2010 επιβεβαίωσαν τους χειρότερους φόβους στα media. Η πτώση για το 2010 οριστικοποιήθηκε στο 14,7% για όλα τα ΜΜΕ. Τα Μέσα απορρόφησαν 1,88 δισ. ευρώ έναντι 2,21 το 2009. Και οι εκτιμήσεις για το 2011 παραμένουν δυσοίωνες. Την αντίστροφη ακριβώς πορεία ακολουθεί η παγκόσμια διαφημιστική αγορά. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ZetithOptimedia το 2010 κλείνει με αύξηση της δαπάνης κατά 4,8% παγκοσμίως, ενώ ει δικά για την Ευρώπη το ποσοστό αύξησης καταγράφεται στο 9,9%. Εξίσου αισιόδοξη είναι και η εκτίμηση για το 2011, καθώς αναμένεται περαιτέρω αύξηση της δαπάνης κατά 4,6%.
Εκτίμηση μεριδίου της διαφήμισης παγκοσμίως ανά ΜΜΕ (%)
Μέσο 2010 2011 2012
Εφημερίδες 21,3 20,2 19
Περιοδικά 9,7 9,2 8,7
Τηλεόραση 40,7 41,3 41,6
Ραδιόφωνο 7,2 7 6,9
Κινηματογράφος 0,5 0,5 0,5
Out door 6,7 6,8 6,8
Internet 13,9 15,1 16,5
Πηγή: ZetithOptimedia
(αναδημοσίευση από Ισοτιμία, Σάββατο 15 Ιανουαρίου)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου