mediatvnews.gr

mediatvnews.gr
Μας βρίσκετε πλέον εδώ στο mediatvnews.gr

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Εδώ η καλή κρατική διαφήμιση...

Το δρόμο προς τις εκλογές στρώνει η ...κρατική διαφήμιση

Καταιγισμός κρατικής διαφήμισης προέκυψε ξαφνικά. Ενώ κατά τη διάρκεια του 2011 είχε μπει μαχαίρι στην έγκριση διαφημιστικών προγραμμάτων από τους φορείς του στενού δημόσιου τομέα, ξαφνικά τα υπουργεία αναγγέλλουν διαγωνισμούς εκατομμυρίων ευρώ για διαφημιστικές εκστρατείες. Η ξαφνική αυτή αλλαγή ρότας όπως αποδεικνύεται και από τις αλλεπάλληλες αποφάσεις εγκρίσεων που υπογράφει ο αρμόδιος υπουργός Επικρατείας Παντελής Καψής τον τελευταίο ενάμιση μήνα, έχει την πολιτική εξήγηση. Τις εξελίξεις στο πολιτικό σκηνικό και τις έντονες διεργασίες για την προκήρυξη βουλευτικών εκλογών τους επόμενους μήνες. Εκτός από τα μεγάλα διαφημιστικά προγράμματα των ελεγχόμενων, από το δημόσιο, φορέων όπως του ΟΠΑΠ και της ΔΕΗ με προϋπολογισμούς 10 και 12 εκατομμυρίων αντίστοιχα, ανακοινώθηκαν διαφημιστικές εκστρατείες από τα υπουργεία Αγροτικής ανάπτυξης στο ποσό των 4 εκατομμυρίων ευρώ και Περιβάλλοντος με 2 εκατομμύρια ευρώ.

Η επιτάχυνση στις διαφημιστικές εκστρατείες αναμένεται να ωφελήσει άμεσα τα ΜΜΕ, όσα τουλάχιστον αντέξουν τους επόμενους μήνες. Αξίζει να επισημανθεί πως τους τελευταίους μήνες, μετά το Φθινόπωρο του 2011 τα έσοδα από τη διαφήμιση για την τηλεόραση παραμένουν σε σταθερή πορεία ενώ καταγράφεται μεγάλη αύξηση στη διαφήμιση προς το Διαδίκτυο. Και αυτή, όπως εκτιμούν παράγοντες της αγοράς, θα είναι μια νέα παράμετρος στη διανομή των νέων διαφημιστικών κονδυλίων. Μεγάλο μέρος τους θα κατευθυνθεί προς το Διαδίκτυο. Είναι ενδεικτικό πως σύμφωνα με την καταγραφή που έκανε το ΙΑΒ Hellas για την περασμένη χρονιά, η διαφήμιση στο Internet παρουσιάζει αύξηση κατά 25% και το 9μηνο του 2011 είχε φθάσει τα 57 εκατ. ευρώ. Ωστόσο μερίδιο στην κρατική διαφήμιση που πήρε πράσινο φως αυτό το διάστημα αναμένουν και οι εφημερίδες, πανελλήνιας κυκλοφορίας και περιφερειακές.

 
(αναδημοσίευση από Παρασκευή &13)

Δεν υπάρχουν σχόλια: