Από την υπόθεση της Leo Burnett και τον χειρισμό της πτώση της από τους εργαζόμενους, εξάγονται εξόχως χρήσιμα συμπεράσματα για το χώρο των ΜΜΕ. Είναι για παράδειγμα άξιο επισήμανσης πως οι (απολυμένοι) εργαζόμενοι της διαφημιστικής μπλόκαραν με τη νίκη τους στα ασφαλιστικά μέτρα, τις κινήσεις της πολυεθνικής να "ξελασπώσει" χωρίς να τους πληρώσει τις αποζημιώσεις τους. Είναι επίσης αξιοσημείωτο πως η πολυεθνική ήθελε να κρατήσει τους πελάτες της, κάνοντας συμφωνία hair cut μόνο για τα χρέη της στα τηλεοπτικά κανάλια.
(αναδημοσίευση από το advesting.gr)
Πληροφορίες θέλουν την διοίκηση της Leo Burnett, μετά από συζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν το βράδυ της Πέμπτης με τα κεντρικά του Publicis Groupe, να ετοιμάζεται να καταθέσει αίτηση πτώχευσης για την εταιρεία ακόμη και μέσα στις επόμενες ώρες.
Αυλαία φαίνεται να πέφτει για την πορεία της Leo Burnett στην εγχώρια διαφημιστική αγορά. Πληροφορίες θέλουν την σημερινή διοίκηση της εταιρείας, επικεφαλής της οποίας είναι ο VP του Publicis Groupe, Mathias Emmerich, να σχεδιάζει να καταθέτει αίτηση πτώχευσης για την Leo Burnett Αthens, με το συγκεκριμένο γεγονός να θεωρείται πιθανόν να συμβεί ακόμη και σήμερα. Όπως φαίνεται, πρόκειται για ειλημμένη απόφαση του Publicis Groupe και, σύμφωνα με πληροφορίες του advertising.gr, ανακοινώθηκε και επίσημα στα αρμοδία στελέχη της εταιρείας και του δικτύου χθες το βράδυ.
Όπως όλα δείχνουν, η εταιρεία δεν μπόρεσε να αντιμετωπίσει το επιπλέον «άνοιγμα» (ύψους περίπου 21 εκατ. ευρώ) που εκτιμάται πως έχει δημιουργήσει στη Leo Burnett η αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99 ενώ ακόμη πιο δύσκολη φαίνεται πως έκαναν την κατάσταση α) η πρόσφατη αίτηση πτώχευσης που κατέθεσαν για την εταιρεία οι πρώην εργαζόμενοι της, η οποία σήμανε την δέσμευση της περιουσίας της και β) η κίνηση της Alpha Βank να ξεκινήσει κατασχέσεις οφειλών εις χείρας τρίτων για απαιτήσεις της από τη Leo Burnett, οι οποίες εκτιμάται πως αγγίζουν τα 1,3 εκατ ευρώ. Όλα αυτά «πλήγωσαν» βαθιά την ρευστότητα της Leo Burnett και δεν επέτρεψαν την εκ μέρους της καταβολή στα media της πρώτης δόσης, όπως προέβλεπε η περιβόητη συμφωνία για το haircut, οξύνοντας ακόμη περισσότερο το πρόβλημα.
Aυτή την στιγμή πληροφορίες θέλουν τους ανθρώπους της Leo Βurnett Αthens και του Publicis Groupe να βρίσκονται σε συζητήσεις με τους πολυεθνικούς πελάτες του δικτύου προκειμένου να τους διαβεβαιώσουν πως πρόθεση του Ομίλου είναι να εξυπηρετήσει τις ανάγκες τους στην ελληνική αγορά με τις Starlink και Black Pencil. Όπως φαίνεται, βέβαια, πέρα από κάποιες αρχικές συζητήσεις, οι πελάτες αυτοί δεν φαίνεται να έχουν αποφασίσει πως θα κινηθούν και, μάλλον, θα πρέπει να θωρούνται πιθανές και κάποιες απώλειες για το Publicis Groupe.
Πηγή: http://www.advertising.gr/Article/2473/Aulaia-gia-tin-Leo-Vurnett-/
(αναδημοσίευση από το advesting.gr)
Πληροφορίες θέλουν την διοίκηση της Leo Burnett, μετά από συζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν το βράδυ της Πέμπτης με τα κεντρικά του Publicis Groupe, να ετοιμάζεται να καταθέσει αίτηση πτώχευσης για την εταιρεία ακόμη και μέσα στις επόμενες ώρες.
Αυλαία φαίνεται να πέφτει για την πορεία της Leo Burnett στην εγχώρια διαφημιστική αγορά. Πληροφορίες θέλουν την σημερινή διοίκηση της εταιρείας, επικεφαλής της οποίας είναι ο VP του Publicis Groupe, Mathias Emmerich, να σχεδιάζει να καταθέτει αίτηση πτώχευσης για την Leo Burnett Αthens, με το συγκεκριμένο γεγονός να θεωρείται πιθανόν να συμβεί ακόμη και σήμερα. Όπως φαίνεται, πρόκειται για ειλημμένη απόφαση του Publicis Groupe και, σύμφωνα με πληροφορίες του advertising.gr, ανακοινώθηκε και επίσημα στα αρμοδία στελέχη της εταιρείας και του δικτύου χθες το βράδυ.
Όπως όλα δείχνουν, η εταιρεία δεν μπόρεσε να αντιμετωπίσει το επιπλέον «άνοιγμα» (ύψους περίπου 21 εκατ. ευρώ) που εκτιμάται πως έχει δημιουργήσει στη Leo Burnett η αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99 ενώ ακόμη πιο δύσκολη φαίνεται πως έκαναν την κατάσταση α) η πρόσφατη αίτηση πτώχευσης που κατέθεσαν για την εταιρεία οι πρώην εργαζόμενοι της, η οποία σήμανε την δέσμευση της περιουσίας της και β) η κίνηση της Alpha Βank να ξεκινήσει κατασχέσεις οφειλών εις χείρας τρίτων για απαιτήσεις της από τη Leo Burnett, οι οποίες εκτιμάται πως αγγίζουν τα 1,3 εκατ ευρώ. Όλα αυτά «πλήγωσαν» βαθιά την ρευστότητα της Leo Burnett και δεν επέτρεψαν την εκ μέρους της καταβολή στα media της πρώτης δόσης, όπως προέβλεπε η περιβόητη συμφωνία για το haircut, οξύνοντας ακόμη περισσότερο το πρόβλημα.
Aυτή την στιγμή πληροφορίες θέλουν τους ανθρώπους της Leo Βurnett Αthens και του Publicis Groupe να βρίσκονται σε συζητήσεις με τους πολυεθνικούς πελάτες του δικτύου προκειμένου να τους διαβεβαιώσουν πως πρόθεση του Ομίλου είναι να εξυπηρετήσει τις ανάγκες τους στην ελληνική αγορά με τις Starlink και Black Pencil. Όπως φαίνεται, βέβαια, πέρα από κάποιες αρχικές συζητήσεις, οι πελάτες αυτοί δεν φαίνεται να έχουν αποφασίσει πως θα κινηθούν και, μάλλον, θα πρέπει να θωρούνται πιθανές και κάποιες απώλειες για το Publicis Groupe.
Πηγή: http://www.advertising.gr/Article/2473/Aulaia-gia-tin-Leo-Vurnett-/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου