mediatvnews.gr

mediatvnews.gr
Μας βρίσκετε πλέον εδώ στο mediatvnews.gr

Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

Αυτός είναι ο "9,84" που θέλουν στο δήμο; Φιμωμένος, αρεστός

Χωρίς άλλα σχόλια, τα γεγονότα όπως τα περιγράφει η Λαμπρινή Θωμά στο ιστολόγιο της 
"Τα γεγονότα: Ο κ. Καμπύλης, μετά την απόρριψη στις 16/10 από το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ αιτήματος να εξαιρεθεί ο “Αθήνα 9,84” από την απεργία της επομένης, ώστε να παρουσιάσει κοινό αφιέρωμα με το Protagon.gr και την “Αthens Voice” για την “Παγκόσμια ημέρα κατά της φτώχειας”, εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία ανέφερε ότι η ΕΣΗΕΑ “φιμώνει” τον “Αθήνα 9,84”, (όπου ως “φίμωση” νοείται η μη εξαίρεση από την απεργία όλων των ΜΜΕ της χώρας).
Η ανακοίνωση αυτή τοποθετήθηκε ως πρώτη είδηση στα δελτία ειδήσεων του σταθμού, χωρίς να αποδίδεται ρητά στη διοίκηση, και οι δημοσιογράφοι-εκφωνητές βρέθηκαν υποχρεωμένοι να εκφωνούν την “καταγγελία” κατά του ίδιου τους του σωματείου. Επιπλέον και οι ακροατές του σταθμού παραπλανήθηκαν, εφόσον δεν τηρήθηκε η στοιχειώδης κατά τη δημοσιογραφική δεοντολογία διάκριση μεταξύ είδησης (“η διοίκηση του Αθήνα καταγγέλλει ότι…”) και σχολίου (“η ΕΣΗΕΑ φιμώνει τον 9,84”).
Η αξιοπρέπειά μου δεν μου επιτρέπει να αποδεχθώ ούτε την παραπλάνηση των ακροατών ούτε την καθύβριση του σωματείου και τον ευτελισμό του απεργιακού μου δικαιώματος. Ετσι λοιπόν, στo πλαίσιo της εκπομπής μου, που άρχισε μετά το δελτίο ειδήσεων, διευκρίνισα το αυτονόητο, ότι, δηλαδή, το κείμενο που παραπλανητικά διαβάστηκε ως είδηση, δεν αποτελεί ούτε είδηση ούτε θέση των δημοσιογράφων των σταθμού, αλλά ανακοίνωση της διοίκησης.
Μόλις τελείωσε η εκπομπή, μου ανακοινώθηκε, από το διευθυντή προγράμματος, ότι η εκπομπή κόβεται επί τόπου με απόφαση του γενικού διευθυντή
 
Τάκη Καμπύλη (με το αιτιολογικό ότι “δεν επιτρέπεται ο σχολιασμός ειδήσεων του δελτίου”), και ότι οφείλω να μετακινηθώ στον ιστότοπο του σταθμού “στη βραδυνή βάρδια”. Υπενθύμισα ότι είμαι επικεφαλής μονογονεϊκής οικογένειας και ότι η βραδυνή βάρδια σήμαινε όχι μόνο ότι δε θα βλέπω το παιδί μου αλλά δε θα μπορώ και να του συμπαρασταθώ, να το μεταφέρω στα μαθήματά του… Το θέμα παραπέμφθηκε στην επαύριο".

Για τη συνέχεια στο site 
Για την υπόθεση γράφει και το e-tetradio με τον κατατοπιστικό τίτλο "Αποφασίζομεν και διατάσσομεν". 

Δεν υπάρχουν σχόλια: