George Condo |
(Η έκδοση της εβδομάδας)
**Η αίτηση υπαγωγής του Alter στο άρθρο 99 του πτωχευτικού Κώδικα θα εκδικαστεί στις 15 Ιουνίου. Ήδη, όμως, άνοιξε, ασκός αλυσιδωτών αντιδράσεων. Κατά πληροφορίες, οι τράπεζες σφράγισαν επιταγές των διαφημιστικών εταιρειών που εμπλέκονται στην υπόθεση Alter, τα στελέχη του Argo επιχειρούν να διασώσουν τη «συχνότητα» του καναλιού και οι εργαζόμενοι απαιτούν τα δεδουλευμένα τους.
**Στην αίτηση του καναλιού, στο μεταξύ, περιλαμβάνεται το σχέδιο «διάσωσης», το οποίο εκτιμάται ότι θα γίνει δύσκολα αποδεκτό από τις εμπλεκόμενες πλευρές. Το σύνολο των χρεών και η διασπορά τους σε πολλές εταιρείες, ταμεία και κράτος, δυσκολεύει ακόμη περισσότερο τα πράγματα για συμφωνία τουλάχιστον των 50% των πιστωτών.
** Τα στοιχεία του Υπουργείου Οικονομικών για τις 16 ΔΕΚΟ το πρώτο 3μηνο του 2011 περιλαμβάνουν και τον απολογισμό της κρατικής τηλεόρασης, από τον οποίο προκύπτει ότι η κερδοφορία συνεχίζεται. Κέρδη 11,5 εκατ. ευρώ αναφέρει η λίστα, έναντι ζημιών 21,2 το 2010. Το σύνολο των εργαζομένων, μόνιμοι και συμβασιούχοι, ανέρχεται σε 3.392 άτομα.
**Στις δραματικές εξελίξεις του κλάδου των ΜΜΕ κομβική σημασία έχουν φέτος οι εκλογές για την ανάδειξη του νέου Δ.Σ. της Ένωσης Συντακτών στις 25 και 26 Μαΐου. Και ενώ στις κυρίαρχες παρατάξεις συνεχίζονται οι επαφές για τη συγκρότηση ψηφοδελτίων, καταγράφονται κινήσεις διάσπασης, και ακούγεται ένα σενάριο ότι οι εκλογές μπορεί να αναβληθούν για τυπικούς λόγους! (νεότερη εξέλιξη: μετά την ακύρωσης της ποινής πειθαρχικού συμβουλίου στην πρόεδρο της εφορευτικής επιτροπής το σενάριο αυτό απομακρύνεται…)
** Απέσυρε το ενδιαφέρον της για τις μετρήσεις ακροαματικότητας της ΑΕΜΑΡ το Οικονομικό Πανεπιστήμιο, οπότε η επιτροπή των ραδιοφωνικών σταθμών καλείται να επιλέξει ανάμεσα σε δύο πρόσφορες: της κοινοπραξίας Focus/MRB και της GfK Hellas. Σημασία, βέβαια, έχει η μέθοδος που θα προταθεί για τις μετρήσεις ραδιοφώνου.
**Προσφυγή κατά της ΔΕΚΟ-ποίησης του ΑΠΕ θα καταθέσουν οι συντάκτες του πρακτορείου.
** Περιφερειακές εφημερίδες άρχισαν ήδη να εφαρμόζουν τη νέα τακτική για προσέλκυση διαφημίσεων, βγάζοντας εκτός της διαφημιστικές εταιρείες. Συνασπίζονται μεταξύ τους μέσω των Ενώσεών τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο ΣΙΕΠΤ, Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Εβδομαδιαίου Περιφερειακού Τύπου, που στη νέα του ιστοσελίδα το βάρος πέφτει στο διαφημιστικό τμήμα.
**Πάγωσε το πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου τεχνικών από την «Καθημερινή».