Στην ΑΤ Ιnternet ανέθεσε, σύμφωνα με πληροφορίες (του Business Today), η Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ) το μηχανισμό μετρήσεων επισκεψιμότητας στο Διαδίκτυο. Πρόκειται για την ολο- κλήρωση σχετικού διαγωνισμού, που έτρεχε το τελευταίο διάστημα η ΕΝΕΔ και στον οποίο συμμετείχαν, επίσης, οι Adobe, Gemius SA και Web Trends.
Η ΑΤ Ιnternet αναμένεται να διαδεχτεί ως προς τις μετρήσεις επισκεψιμότητας στο ελληνικό Διαδίκτυο την Nielsen, η οποία αποχωρεί από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα σε παγκόσμια κλίμακα τον Ιούνιο. Το σημαντικό είναι πως δεν θα μετράει την επισκεψιμότητα μόνο των μελών της ΕΝΕΔ,
καθώς η Ένωση έχει διατυπώσει επίσημα την πρόθεση της να δημιουργήσει ειδική κατηγορία συνεργατών, με σκοπό τη συμμετοχή τους στον κοινό μηχανισμό μετρήσεων, με μοναδική υποχρέωση απέναντι στην ΕΝ.Ε.Δ. την εφαρμογή των κανόνων δεοντολογίας και τρόπων λειτουργίας των μετρήσεων, που βασίζονται στον εκάστοτε κώδικα ορθής χρήσης του εργαλείου. Υπενθυμίζεται, πως η ΕΝΕΔ έχει αναθέσει τον μηχανισμό πιστοποίησης των μεγεθών επισκεψιμότητας των μελών της στον διεθνή εξειδικευμένο οργανισμό OJD, με έδρα την Ισπανία.
Πηγή: Business Today
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου