«Η παρούσα δυσμενής οικονομική συγκυρία έχει επιδράσει αρνητικά στην οικονομική κατάσταση όλων των εμπλεκομένων φορέων, και δη των επιχειρήσεων, που εκμεταλλεύονται τηλεοπτικούς σταθμούς, όσο και των διαφημιστών και των διαφημιζομένων».
Με αυτή τη φράση στο νομοσχέδιο για τον ενιαίο φόρο ακινήτων που τσακίζει την κοινωνία και τους πολίτες της χώρας, η κυβέρνηση δείχνει την ευγνωμοσύνη της στους πλούσιους και έχοντες εξουσία. Στους ιδιοκτήτες τηλεοπτικών σταθμών. Οι οποίοι για τρίτη φορά από το 2010, απαλλάσσονται από την πληρωμή ειδικού φόρου διαφήμισης.
Και έτσι η δαπάνη των επιχειρήσεων μπορεί ανεμπόδιστα να ρέει προς την τηλεόραση. Τα πανελλαδικά κανάλια των κυρίαρχων συγκροτημάτων media είναι τα μόνα που το 2013 αύξησα τα διαφημιστικά τους έσοδα κατά 20% σε σχέση με το 2012 (άτιμη κρίση) και εμφανίζουν ως μεικτά έσοδα 500 εκατ. ευρώ. Αυτό το ποσό μοιράζονται κατά τη Media Service