mediatvnews.gr

mediatvnews.gr
Μας βρίσκετε πλέον εδώ στο mediatvnews.gr

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Σε TV και Internet αυξάνεται η διαφήμιση

Διαφημιστική δαπάνη   

 Μέσο  Ιανουάριος 2011 Ποσοστά %   Ιανουάριος 2012 Ποσοστά %  Μεταβολή %
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ  29.812.077  27,19%      31.501.228           37,34%              5,67%
ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ   48.473.195    44,21%      33.260.801         39,43%             -31,38%
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ   25.671.306  23,41%    15.463.134        18,33%              -39,76%
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ     5.690.806     5,19%      4.138.508           4,91%               -27,28%
ΣΥΝΟΛΟ         109.647.384    100%         84.363.671        100%                 -23,06%

Πηγή: Media Service

Για πρώτη φορά αποτυπώνεται στη μέτρηση της διαφημιστικής δαπάνης από τη Media Services η σοβαρή ανακατανομή στα διαφημιστικά κονδύλια. Για τον Ιανουάριο, ενώ όλα τα ΜΜΕ εμφανίζουν σοβαρή πτώση των ονομαστικών τους εσόδων, η τηλεόραση εμφανίζει αύξηση κατά σχεδόν 6%. Παράλληλα, τα στοιχεία μιλάνε για σοβαρή αύξηση της διαφήμισης στο Διαδίκτυο. Κατά εκτιμήσεις της αγοράς, η ανακατανομή οφείλεται στην επιλογή από τους διαφημιζόμενους του Μέσου με τη μεγαλύτερη διείσδυση, ενώ η πτώση των κυκλοφοριών στον Τύπο λειτουργεί αρνητικά για την απορρόφηση της δαπάνης από τις εφημερίδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: