Beatriz Cruz |
Το ερώτημα πλέον είναι αν θα ακολουθήσουν κι άλλες εταιρείες σε ένα μοναδικό φαινόμενο domino στο χώρο των media. Για το θέμα έγραψε η "Ισοτιμία" το Σάββατο, δημοσιεύοντας παράλληλα την πληροφορία πως υπάρχουν σκέψεις από τις διαφημιστικές πολυεθνικές να δραστηριοποιηθούν απευθείας στην ελληνική αγορά. Την ίδια στιγμή τα ΜΜΕ προσπαθούν να διαπραγματεύονται απευθείας με τους πελάτες τις διαφημίσεις, και όπως όλα δείχνουν σε αυτή την κατεύθυνση κινούνται και μεγάλοι διαφημιζόμενοι. Ήδη δημοσιεύθηκαν πληροφορίες για την Εθνική Τράπεζα...
Ντόμινο αιτήσεων για υπαγωγή στο άρθρο 99 προκαλεί η «φούσκα» του Alter
(αναδημοσίευση από Ισοτιμία)
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ του ντόμινο, ως επόμενο της κατάρρευσης του τηλεοπτικού σταθμού Alter, αρχίζει να εκδηλώνεται στην αγορά με δραματικό πλέον τρόπο. Τις τελευταίες μέρες οργιάζουν οι φήμες, ότι ορισμένες διαφημιστικές εταιρείες, από τις μεγαλύτερες στο χώρο, πρόκειται να καταφύγουν στο άρθρο 99 του νόμου 3588/2007, σε μια προσπάθεια να ενταχθούν στις προστατευτικές διατάξεις του πτωχευτικού κώδικα έναντι των προμηθευτών τους.