Σήμερα το ΔΣ του ΕΔΟΕΑΠ έχει ευρεία συνάντηση με όλες τις συνδικαλιστικές Ενώσεις που τα μέλη τους είναι "μέτοχοι" του ασφαλιστικού οργανισμού υγείας, πρόνοιας και επικούρησης. Η απόφαση για τη διενέργεια δημοσκόπησης, αντιμετωπίστηκε από πολλούς συνδικαλιστές και φίλους τους με σχόλια αμηχανίας έως και ειρωνίας. Κάτι παραπάνω θα γνωρίζουν οι συνδικαλιστές για την "αντιπροσώπευση" στο όνομα των ψηφοφόρων τους για το πως διαχειρίζονται το μέλλον αυτών που τους ψήφισαν.
Ας διαβάσουμε λοιπόν, και εμείς και αυτοί, με προσοχή τη θέση της "αγοράς". Αυτής της αγοράς που όπως κάνει σαφές το περιοδικό Marketing Week στο editorial του, παλεύει εδώ και χρόνια για την κατάργηση του αγγελιόσημου. Θεωρεί πλέον πως ήρθε η ώρα, χωρίς αντίσταση και αντιδράσεις, να καταργηθεί. Βέβαια ειδικά για την "αγορά", είμαστε περίεργοι ποια θα είναι η θέση της, αν τελικά οι κυβερνώντες αντί να καταργήσουν το αγγελιόσημο, το "υφαρπάξουν" για τις τρύπες του κρατικού προϋπολογισμού.
Με όλα αυτά τα δεδομένα δημιουργεί πράγματι ειρωνικά μειδιάματα η θέση ορισμένων πως η αντιπροσωπευτική δημοκρατία είναι καλύτερη από την άμεση δημοκρατία. Γιατί στην πρώτη, οι εκλεγμένοι πράττουν στο όνομα των ψηφοφόρων τους. Εμείς, πάλι, δεν γνωρίζουμε ακριβώς για ποια ακριβώς συμφέροντα πράττουν...
Η θέση του Marketing Week
Έρχεται (επιτέλους) η ώρα του αγγελιοσήμου;
Επί πολλά χρόνια αυτή η στήλη δίνει τον αγώνα για να τερματιστεί το αίσχος του αγγελιοσήμου. Σήμερα, η αδιέξοδη επί τόσο καιρό αυτή προσπάθεια, αποκτά επιτέλους μια ρεαλιστική πιθανότητα να ευοδωθεί. Η προώθηση της κατάργησης των πόρων υπέρ τρίτων που προωθείται με βάση τους όρους του μνημονίου, φέρνει πολύ κοντά την πιθανότητα της ολοσχερούς κατάργησης του αγγελιοσήμου.
Ας διαβάσουμε λοιπόν, και εμείς και αυτοί, με προσοχή τη θέση της "αγοράς". Αυτής της αγοράς που όπως κάνει σαφές το περιοδικό Marketing Week στο editorial του, παλεύει εδώ και χρόνια για την κατάργηση του αγγελιόσημου. Θεωρεί πλέον πως ήρθε η ώρα, χωρίς αντίσταση και αντιδράσεις, να καταργηθεί. Βέβαια ειδικά για την "αγορά", είμαστε περίεργοι ποια θα είναι η θέση της, αν τελικά οι κυβερνώντες αντί να καταργήσουν το αγγελιόσημο, το "υφαρπάξουν" για τις τρύπες του κρατικού προϋπολογισμού.
Με όλα αυτά τα δεδομένα δημιουργεί πράγματι ειρωνικά μειδιάματα η θέση ορισμένων πως η αντιπροσωπευτική δημοκρατία είναι καλύτερη από την άμεση δημοκρατία. Γιατί στην πρώτη, οι εκλεγμένοι πράττουν στο όνομα των ψηφοφόρων τους. Εμείς, πάλι, δεν γνωρίζουμε ακριβώς για ποια ακριβώς συμφέροντα πράττουν...
Η θέση του Marketing Week
Έρχεται (επιτέλους) η ώρα του αγγελιοσήμου;
Επί πολλά χρόνια αυτή η στήλη δίνει τον αγώνα για να τερματιστεί το αίσχος του αγγελιοσήμου. Σήμερα, η αδιέξοδη επί τόσο καιρό αυτή προσπάθεια, αποκτά επιτέλους μια ρεαλιστική πιθανότητα να ευοδωθεί. Η προώθηση της κατάργησης των πόρων υπέρ τρίτων που προωθείται με βάση τους όρους του μνημονίου, φέρνει πολύ κοντά την πιθανότητα της ολοσχερούς κατάργησης του αγγελιοσήμου.