Από τη στήλη ΑποΤΥΠΟματα στο Hoc Doc
Τρία χρόνια ύφεσης κλείνουν τα ΜΜΕ, τρία χρόνια στη διάρκεια των οποίων ιδιοκτήτες, εκδότες και μεγαλοδημοσιογράφοι πέρασαν το αναγνωστικό κοινό και τους εργαζομένους τους από όλες τις φάσεις της αγοραίας προπαγάνδας. Εν αρχή ην η αλαζονεία της βεβαιότητας για την πανίσχυρη εξουσία τους. Επέβαλαν τη σιωπή για οποιαδήποτε κοινωνική αντίδραση στην έλευση του ΔΝΤ ελέω κρίσης. Ενδοεταιρικά η επιχείρηση των διαπλεκόμενων εκδοτών έναντι της κοινωνίας συνοδεύτηκε από το πρώτο κύμα απολύσεων-μειώσεων μισθών. Εξωεταιρικά οι media-άρχες είχαν συνεχή πρόσβαση στο ζεστό χρήμα, δάνεια, εισροή κεφαλαίων από νέους μετόχους ή αμέτοχους υποστηρικτές.
Τότε εμφανίστηκε ως μέγας σωτήρας των ΜΜΕ ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης, μοιράζοντας σαν τον Άη Βασίλη χρήμα σε εταιρικά μερίδια ή σε μαύρες τσάντες. Εμφανίστηκε με ποσοστά ή εξολοκλήρου σε Πήγασο, ΣΚΑΙ, Ελευθεροτυπία, Flash, Espresso, Ισοτιμία.
Ανάμεσα σε πρώτο και δεύτερο μνημόνιο, ΜΜΕ και εκδότες αγρίεψαν. Έκαναν εχθρό την κοινωνία που αντιδρούσε και διαδήλωνε, εχθρό και τους εργαζόμενους δημοσιογράφους, κυρίως αυτούς που φώναζαν περισσότερο. Δεύτερο κύμα απολύσεων και μειώσεων μισθών. Συν ο πρώτος κύκλος περικοπών στις αμοιβές golden και silver στελεχών που είχαν επωμιστεί τον ειδικό ρόλο στη χειραγώγηση των πολιτών.
Τρία χρόνια ύφεσης κλείνουν τα ΜΜΕ, τρία χρόνια στη διάρκεια των οποίων ιδιοκτήτες, εκδότες και μεγαλοδημοσιογράφοι πέρασαν το αναγνωστικό κοινό και τους εργαζομένους τους από όλες τις φάσεις της αγοραίας προπαγάνδας. Εν αρχή ην η αλαζονεία της βεβαιότητας για την πανίσχυρη εξουσία τους. Επέβαλαν τη σιωπή για οποιαδήποτε κοινωνική αντίδραση στην έλευση του ΔΝΤ ελέω κρίσης. Ενδοεταιρικά η επιχείρηση των διαπλεκόμενων εκδοτών έναντι της κοινωνίας συνοδεύτηκε από το πρώτο κύμα απολύσεων-μειώσεων μισθών. Εξωεταιρικά οι media-άρχες είχαν συνεχή πρόσβαση στο ζεστό χρήμα, δάνεια, εισροή κεφαλαίων από νέους μετόχους ή αμέτοχους υποστηρικτές.
Τότε εμφανίστηκε ως μέγας σωτήρας των ΜΜΕ ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης, μοιράζοντας σαν τον Άη Βασίλη χρήμα σε εταιρικά μερίδια ή σε μαύρες τσάντες. Εμφανίστηκε με ποσοστά ή εξολοκλήρου σε Πήγασο, ΣΚΑΙ, Ελευθεροτυπία, Flash, Espresso, Ισοτιμία.
Ανάμεσα σε πρώτο και δεύτερο μνημόνιο, ΜΜΕ και εκδότες αγρίεψαν. Έκαναν εχθρό την κοινωνία που αντιδρούσε και διαδήλωνε, εχθρό και τους εργαζόμενους δημοσιογράφους, κυρίως αυτούς που φώναζαν περισσότερο. Δεύτερο κύμα απολύσεων και μειώσεων μισθών. Συν ο πρώτος κύκλος περικοπών στις αμοιβές golden και silver στελεχών που είχαν επωμιστεί τον ειδικό ρόλο στη χειραγώγηση των πολιτών.