mediatvnews.gr

mediatvnews.gr
Μας βρίσκετε πλέον εδώ στο mediatvnews.gr

Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Δημοσιογράφοι κατήγγειλαν το δημοσιογράφο Μ.Νοδάρο επειδή τους κάνει κριτική!

«Ο Βαξεβάνης με υπερασπίστηκε, οι ντόπιοι δημοσιογράφοι πού ήταν»;

Του Μάκη Νοδάρου
από το koutipandoras.gr

Μια άθλια προσπάθεια λογοκρισίας, έμμεσου εκβιασμού και τρομοκρατίας , από άγνωστα σε μένα μέλη και όχι μόνο , δημοσιογράφων της ΕΣΗΕΠΗΝ στην Ηλεία, διαπράχθηκε σε βάρος μου πριν από μερικά εικοσιτετράωρα.
Αφορμή αποτέλεσε η κριτική που έκανα στο www.apokalypseis.com για ορισμένους εκ των «συναδέλφων», που κατά παράβαση κάθε έννοιας δημοσιογραφικής δεοντολογίας, καταπατούν το δικαίωμα της σωστής και ελεύθερης πληροφόρησης των πολιτών και αποκρύπτουν σημαντικές ειδήσεις που αφορούν το κοινωνικό σύνολο , ενώ αλλοιώνουν με προκλητικό τρόπο σοβαρά γεγονότα με σκοπό την συγκάλυψη και την παραμόρφωση των θεμάτων .



Οι «συνάδελφοι» λοιπόν της Ηλείας , αφού έλυσαν όλα τα προβλήματα που έχουν με τους εργοδότες τους , αφού κατήγγειλαν στην ΕΣΗΕΠΗΝ τις συμβάσεις πείνας και τους εκβιασμούς που υπόκεινται στο όνομα της οικονομικής κρίσης , αφού κατήγγειλαν τις καθυστερήσεις στους μισθούς τους , αφού καταδίκασαν και κατήγγειλαν τους απεργοσπαστικούς μηχανισμούς που βγάζουν εφημερίδες όταν η ΕΣΗΕΠΗΝ κάνει απεργία , αποφάσισαν ότι το μοναδικό τους πρόβλημά είναι η αφεντιά μου και με κατήγγειλαν επειδή :
Α) Τους κάνω κριτική και γράφω – όπως λένε – εναντίον τους. Β) Γιατί χρησιμοποιώ στα δικαστήρια που έχω την δικηγόρο της ΕΣΗΕΠΗΝ και αναρωτήθηκαν πώς είναι δυνατόν η δικηγόρος να πληρώνεται για τις δίκες μου από την Ένωση, όταν εγώ …τολμώ να κριτικάρω τους έγκριτους ρεπόρτερ της Ηλείας. Κι όλα αυτά ενώ γνωρίζουν ότι είμαι μέλος της ΕΣΗΕΑ και όχι της ΕΣΗΕΠΗΝ και έχω το κάθε δικαίωμα να χρησιμοποιώ όποιον δικηγόρο θέλω , τον οποίο φυσικά πληρώνει η ΕΣΗΕΑ ή τα ΜΜΕ με τα οποία συνεργάζομαι.

Η προσπάθειά των «αγνώστων» σε μένα, συντακτών της επιστολής προς την ΕΣΗΕΠΗΝ είναι εμφανής. Προσπαθούν να καλύψουν τις καραμπινάτες παραβάσεις τους στον κώδικα δεοντολογίας (υπάρχουν πλήθος περιστατικών και πρόσωπα που μπορούν να το βεβαιώσουν) ενώ επιχειρούν να μου προκαλέσουν και πρόβλημα στην νομική στήριξη που έχω από την δικηγόρο μου τα τελευταία χρόνια .
Δεν ξέρω ποιες αποφάσεις πήρε ή θα πάρει το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΠΗΝ για την περίπτωσή μου. Περιμένω όμως με ενδιαφέρον να δω αν την συγκεκριμένη επιστολή την στείλουν οι «συνάδελφοι» της Ηλείας και στο Πειθαρχικό της ΕΣΗΕΑ όπου και ανήκω .
Τους προκαλώ λοιπόν δημόσια να το πράξουν. Να βγάλουν τις κουκούλες της ανωνυμίας και να έλθουν να αποδείξουν την ενοχή μου για την συμπεριφορά μου απέναντί τους . Αφού πρώτα εξηγήσουν στα μέλη του Πειθαρχικού Συμβουλίου της ΕΣΗΕΑ, τους λόγους που τα τελευταία χρόνια αλλοιώνουν συστηματικά η αποκρύπτουν σοβαρές ειδήσεις που αφορούν το κοινωνικό σύνολο.
Αν δεν το πράξουν θα είναι όλοι τους κοινοί συκοφάντες.
Τους επισημαίνω επίσης ότι κανείς ποτέ δεν πρόκειται να με λογοκρίνει η να με φοβίσει με απειλές και συκοφαντικές επιστολές. Θα γράφω και θα αποκαλύπτω την αλήθεια με το όποιο κόστος.
Γιατί Δημοσιογραφία δεν είναι το κουτσομπολιό , το λιβάνισμα και η αγιοποίηση εκείνων που έχουν την εξουσία. Δημοσιογραφία είναι ο έλεγχος και η αυστηρή κριτική της εξουσίας, η γοητεία της δημοσιογραφικής έρευνας και οι αποκαλύψεις.

Σημαντική Σημείωση: H φωτό είναι από δίκη στην Αμαλιάδα που κράτησε 14 ώρες! Αθωώθηκα και κανείς εκ των «ευαίσθητων συναδέλφων» δεν πέρασε από εκεί. Σε αντίθεση με τον Κώστα Βαξεβάνη και την Αντιγόνη Μιχοπούλου που ταξίδεψαν από την Αθήνα για να με υπερασπίσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: