Το αποκρουστικό πρόσωπο της (παρα)δημοσιογραφίας
Γράφει: Χρήστος Παναγιωτόπουλος
(αναδημοσίευση από aixmi.gr)
Πόση χυδαιότητα μπορεί να κουβαλάει ένας δημοσιογράφος όταν πανηγυρίζει επειδή κάηκε (κυριολεκτικά) το σπίτι συναδέλφων του, οι οποίοι καταχρεώθηκαν με νέα τραπεζικά δάνεια για να το αποκαταστήσουν;
Πόσους τόνους σκατά μπορεί να έχει στο κεφάλι του, όταν αντιλαμβάνεται ως αντικείμενο της εργασίας του την ιδιωτική ζωή των άλλων; Και, μάλιστα, εκείνων που όχι μόνο δεν επιδίωξαν αλλά και δεν επέτρεψαν ποτέ, να γίνει λαϊκό ανάγνωσμα η προσωπική τους ζωή;
Που δεν κάλεσαν στο γάμο τους ή στη βάφτιση του παιδιού τους κάμερες και φωτογράφους και ουδέποτε συναγελάστηκαν με τους γνωστούς κοσμικούς στη Μύκονο, την Αράχωβα και στα ιν στέκια του Κολωνακίου, της Κηφισιάς και της Βουλιαγμένης;
Πόσα τετραγωνικά αθλιότητας μπορεί να περιλαμβάνει το (μικρό, έτσι κι αλλιώς) οικοπεδάκι του μυαλού του για να πιστεύει ότι μπορεί, χωρίς κόστος, να κάνει όσα δεν θα ήθελε ποτέ να του κάνουν;
Η περίπτωση του Ν. Ν είναι από τις αποκρουστικότερες στο χώρο της (παρα)δημοσιογραφίας.
Γράφει: Χρήστος Παναγιωτόπουλος
(αναδημοσίευση από aixmi.gr)
Πόση χυδαιότητα μπορεί να κουβαλάει ένας δημοσιογράφος όταν πανηγυρίζει επειδή κάηκε (κυριολεκτικά) το σπίτι συναδέλφων του, οι οποίοι καταχρεώθηκαν με νέα τραπεζικά δάνεια για να το αποκαταστήσουν;
Πόσους τόνους σκατά μπορεί να έχει στο κεφάλι του, όταν αντιλαμβάνεται ως αντικείμενο της εργασίας του την ιδιωτική ζωή των άλλων; Και, μάλιστα, εκείνων που όχι μόνο δεν επιδίωξαν αλλά και δεν επέτρεψαν ποτέ, να γίνει λαϊκό ανάγνωσμα η προσωπική τους ζωή;
Που δεν κάλεσαν στο γάμο τους ή στη βάφτιση του παιδιού τους κάμερες και φωτογράφους και ουδέποτε συναγελάστηκαν με τους γνωστούς κοσμικούς στη Μύκονο, την Αράχωβα και στα ιν στέκια του Κολωνακίου, της Κηφισιάς και της Βουλιαγμένης;
Πόσα τετραγωνικά αθλιότητας μπορεί να περιλαμβάνει το (μικρό, έτσι κι αλλιώς) οικοπεδάκι του μυαλού του για να πιστεύει ότι μπορεί, χωρίς κόστος, να κάνει όσα δεν θα ήθελε ποτέ να του κάνουν;
Η περίπτωση του Ν. Ν είναι από τις αποκρουστικότερες στο χώρο της (παρα)δημοσιογραφίας.