Πανικός στην τηλεοπτική αγορά, αν κοπούν οι διαφημίσεις των τραπεζών
Σε αναζήτηση ρευστότητας, για τους επόμενους μήνες, βρίσκονται οι τηλεοπτικοί σταθµοί. Την ίδια στιγµή, η κυβέρνηση δεν παρεμβαίνει, όπως της ζητείται, ώστε να αρθούν οι υποχρεώσεις των καναλιών σε φόρους για το 2011 και το 2012. Και σαν να μην έφταναν αυτά, προέκυψε ο κίνδυνος να διακοπούν τα διαφημιστικά προγράµµατα από τον τραπεζικό τοµέα! Σύµφωνα µε πληροφορίες, τις τελευταίες μέρες, στα επιτελεία των σταθμών, τα κορυφαία στελέχη αναφέρονται σε άτυπο non paper από το κλιμάκιο της τρόικας, προς την Τράπεζα Ελλάδας. Μ’ αυτό ζητείται να παγώσουν τα διαφημιστικά προγράμματα των τραπεζών, στην τηλεόραση.
Είναι ευνόητο ότι η είδηση προκάλεσε σοκ στην ήδη χειμαζόμενη αγορά των media. Μετά το κλείσιμο της στρόφιγγας των δανείων, πιθανή κατάργηση της διαφημιστικής δαπάνης από τις τράπεζες, θα είναι καταστροφική για την τηλεόραση. Η διαφημιστική δαπάνη του τραπεζικού κλάδου παρέμεινε, παρά την κρίση, υψηλή. Και, μαζί µε τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, συντηρεί σε ικανό ποσοστό τα ταμεία της TV. Το δεύτερο ζήτημα που προκαλεί πανικό στον κόσμο της τηλεόρασης, είναι τα νέα από τον κρατικό προϋπολογισμό. Παρά τις επαφές µε τα στελέχη του Υπουργείου Επικρατείας της κυβέρνησης Παπανδρέου, ο προϋπολογισμός, που κατατέθηκε στη Βουλή, κρύβει δυσάρεστες εκπλήξεις. Για το 2012, το οικονομικό επιτελείο υπολογίζει έσοδα 80 εκατ. ευρώ, από τον ειδικό φόρο τηλεόρασης.
Σε αναζήτηση ρευστότητας, για τους επόμενους μήνες, βρίσκονται οι τηλεοπτικοί σταθµοί. Την ίδια στιγµή, η κυβέρνηση δεν παρεμβαίνει, όπως της ζητείται, ώστε να αρθούν οι υποχρεώσεις των καναλιών σε φόρους για το 2011 και το 2012. Και σαν να μην έφταναν αυτά, προέκυψε ο κίνδυνος να διακοπούν τα διαφημιστικά προγράµµατα από τον τραπεζικό τοµέα! Σύµφωνα µε πληροφορίες, τις τελευταίες μέρες, στα επιτελεία των σταθμών, τα κορυφαία στελέχη αναφέρονται σε άτυπο non paper από το κλιμάκιο της τρόικας, προς την Τράπεζα Ελλάδας. Μ’ αυτό ζητείται να παγώσουν τα διαφημιστικά προγράμματα των τραπεζών, στην τηλεόραση.
Είναι ευνόητο ότι η είδηση προκάλεσε σοκ στην ήδη χειμαζόμενη αγορά των media. Μετά το κλείσιμο της στρόφιγγας των δανείων, πιθανή κατάργηση της διαφημιστικής δαπάνης από τις τράπεζες, θα είναι καταστροφική για την τηλεόραση. Η διαφημιστική δαπάνη του τραπεζικού κλάδου παρέμεινε, παρά την κρίση, υψηλή. Και, μαζί µε τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, συντηρεί σε ικανό ποσοστό τα ταμεία της TV. Το δεύτερο ζήτημα που προκαλεί πανικό στον κόσμο της τηλεόρασης, είναι τα νέα από τον κρατικό προϋπολογισμό. Παρά τις επαφές µε τα στελέχη του Υπουργείου Επικρατείας της κυβέρνησης Παπανδρέου, ο προϋπολογισμός, που κατατέθηκε στη Βουλή, κρύβει δυσάρεστες εκπλήξεις. Για το 2012, το οικονομικό επιτελείο υπολογίζει έσοδα 80 εκατ. ευρώ, από τον ειδικό φόρο τηλεόρασης.