Ανασύνταξη της τηλεοπτικής ενημέρωσης με φόντο τις εκλογές
Της Αγγέλας Νταρζάνου στην "Αυγή της Κυριακής"
Μια απίστευτη μάχη πολιτικής επιρροής, για την ακρίβεια μια μάχη πολιτικής παρέμβασης με στόχο τους τηλεθεατές -ως εκλογικό σώμα- ετοιμάζονται να δώσουν από το φθινόπωρο όχι μόνο τα παραδοσιακά και καταχρεωμένα τηλεοπτικά δίκτυα ενημέρωσης, αλλά και νέα φερέλπιδακανάλια, που επαναλανσάρονται σε μια ερειπωμένη μιντιακή αρένα, η οποία καθόλου δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος των «επενδύσεων», με τη διαφημιστική δαπάνη κάτω από το μισό των καλών εποχών.
Το πολιτικό σκηνικό παραμένει κινούμενη άμμος σε μια παρατεταμένη προεκλογική περίοδο και φαίνεται να έχει όσο ποτέ την ανάγκη του μιντιακού συστήματος, όχι μόνο για την επικοινωνιακή διαχείριση των νέων μνημονιακών περικοπών που έρχονται -και χωρίς κούρεμα του χρέους- αλλά και για το ενδεχόμενο εκλογών, όταν γίνουν, με το δεδομένο ότι το 2014, ούτως ή άλλως, θα δοθεί η μάχη για την Ευρωβουλή και τους δήμους.
Της Αγγέλας Νταρζάνου στην "Αυγή της Κυριακής"
Μια απίστευτη μάχη πολιτικής επιρροής, για την ακρίβεια μια μάχη πολιτικής παρέμβασης με στόχο τους τηλεθεατές -ως εκλογικό σώμα- ετοιμάζονται να δώσουν από το φθινόπωρο όχι μόνο τα παραδοσιακά και καταχρεωμένα τηλεοπτικά δίκτυα ενημέρωσης, αλλά και νέα φερέλπιδακανάλια, που επαναλανσάρονται σε μια ερειπωμένη μιντιακή αρένα, η οποία καθόλου δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος των «επενδύσεων», με τη διαφημιστική δαπάνη κάτω από το μισό των καλών εποχών.
Το πολιτικό σκηνικό παραμένει κινούμενη άμμος σε μια παρατεταμένη προεκλογική περίοδο και φαίνεται να έχει όσο ποτέ την ανάγκη του μιντιακού συστήματος, όχι μόνο για την επικοινωνιακή διαχείριση των νέων μνημονιακών περικοπών που έρχονται -και χωρίς κούρεμα του χρέους- αλλά και για το ενδεχόμενο εκλογών, όταν γίνουν, με το δεδομένο ότι το 2014, ούτως ή άλλως, θα δοθεί η μάχη για την Ευρωβουλή και τους δήμους.