Αναδημοσίευση από ertopen.gr
Ποιός είναι ακριβώς ο ρόλος της εν λόγω εταιρείας, έδωσε (και πόσα) χρήματα για την παραγωγή και ποιό το ποσοστό της επί των εισιτηρίων??? και αν παιρνει ποσοστά ή πληρώνεται εφ' άπαξ, ποιά είναι η δική της συμμετοχή και πόσο βαρύνεται από τα ποσά που έδωσε με διαδοχικές αποφάσεις το ελληνικό δημόσιο για τη χθεσινή συναυλία στην Αρχαία Μεσσήνη??? δηλαδη 3.690 € για τη μίσθωση του χώρου ,30.000€ και 35.227 € για την παραγωγή (δύο ποσα αναφέρονται στη "Διαύγεια", χωρις αναλυτική αιτιολόγηση), συν τα χρήματα που χαρακτηρίζονται ως "ανεξάρτητη παροχή υπηρεσιων" της μαέστρου π.χ. (1500 ευρω) και των μουσικών που δεν έχουν μηνιαία σχέση έργου με τη ΝΕΡΙΤ.
Με λιγα λόγια όλη η παραγωγή φαινεται ν'ανήκει σε ιδιωτική εταιρεία, με άγνωστο το ποσοστό του κέρδους της, την ίδια στιγμή που το ελληνικό δημόσιο πλήρωσε (όπως όλα δείχνουν και μάλιστα εξ ολοκλήρου) για την εκδήλωση.
ΠΡΟΚΛΗΣΗ:Το κομμάτι που ερμήνευε η δακρυσμένη βιολίστρια, στην τελευταία συναυλία των Μουσικών Συνόλων της ΕΡΤ, το “encore” της νέας «Συμφωνικής» της ΝΕΡΙΤ.
Σε μια νέα πρόκληση προχώρησαν χθες βράδυ, οι νοσηροί εγκέφαλοι του νέου μουσικού μορφώματος των προσκυνημένων μουσικών της ΝΕΡΙΤ, στο τέλος της συναυλίας στην Αρχαία Μεσσήνη. Κατά τη διάρκεια του encore, επέλεξαν να ερμηνεύσουν προκλητικά το VariationIX-Adagio από το “Νimrod” του EdwardElgar, το κομμάτι που είχαν ερμηνεύσει στην τελευταία τους συναυλία στο Ραδιομέγαρο, τα Μουσικά Σύνολα της ΕΡΤ, όπου είχε αποτυπωθεί η εικόνα της δακρυσμένης ερμηνεύτριας με το βιολί.
«Πολιτισμός και υποταγή δε συνάδουν»: Διαμαρτυρία της ΕΡΑ Καλαμάτας στην Αρχαία Μεσσήνη