Διαφημιστική δαπάνη
Για πρώτη φορά αποτυπώνεται στη μέτρηση της διαφημιστικής δαπάνης από τη Media Services η σοβαρή ανακατανομή στα διαφημιστικά κονδύλια. Για τον Ιανουάριο, ενώ όλα τα ΜΜΕ εμφανίζουν σοβαρή πτώση των ονομαστικών τους εσόδων, η τηλεόραση εμφανίζει αύξηση κατά σχεδόν 6%. Παράλληλα, τα στοιχεία μιλάνε για σοβαρή αύξηση της διαφήμισης στο Διαδίκτυο. Κατά εκτιμήσεις της αγοράς, η ανακατανομή οφείλεται στην επιλογή από τους διαφημιζόμενους του Μέσου με τη μεγαλύτερη διείσδυση, ενώ η πτώση των κυκλοφοριών στον Τύπο λειτουργεί αρνητικά για την απορρόφηση της δαπάνης από τις εφημερίδες.
Μέσο Ιανουάριος 2011 Ποσοστά % Ιανουάριος 2012 Ποσοστά % Μεταβολή %
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 29.812.077 27,19% 31.501.228 37,34% 5,67%
ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ 48.473.195 44,21% 33.260.801 39,43% -31,38%
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ 25.671.306 23,41% 15.463.134 18,33% -39,76%
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 5.690.806 5,19% 4.138.508 4,91% -27,28%
ΣΥΝΟΛΟ 109.647.384 100% 84.363.671 100% -23,06%
Πηγή: Media Service
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 29.812.077 27,19% 31.501.228 37,34% 5,67%
ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ 48.473.195 44,21% 33.260.801 39,43% -31,38%
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ 25.671.306 23,41% 15.463.134 18,33% -39,76%
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 5.690.806 5,19% 4.138.508 4,91% -27,28%
ΣΥΝΟΛΟ 109.647.384 100% 84.363.671 100% -23,06%
Πηγή: Media Service
Για πρώτη φορά αποτυπώνεται στη μέτρηση της διαφημιστικής δαπάνης από τη Media Services η σοβαρή ανακατανομή στα διαφημιστικά κονδύλια. Για τον Ιανουάριο, ενώ όλα τα ΜΜΕ εμφανίζουν σοβαρή πτώση των ονομαστικών τους εσόδων, η τηλεόραση εμφανίζει αύξηση κατά σχεδόν 6%. Παράλληλα, τα στοιχεία μιλάνε για σοβαρή αύξηση της διαφήμισης στο Διαδίκτυο. Κατά εκτιμήσεις της αγοράς, η ανακατανομή οφείλεται στην επιλογή από τους διαφημιζόμενους του Μέσου με τη μεγαλύτερη διείσδυση, ενώ η πτώση των κυκλοφοριών στον Τύπο λειτουργεί αρνητικά για την απορρόφηση της δαπάνης από τις εφημερίδες.