ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ & ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ
ΤΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ & ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ
Κύριοι Συνάδελφοι,
Η κατάθεση της τροπολογίας για την διαφήμιση και τα Ηλεκτρονικά Μέσα Ενημέρωσης το βράδυ της περασμένης Παρασκευής, είμαστε σίγουροι ότι, εκτός από εμάς, αιφνιδίασε και εσάς. Κατανοούμε, συνεπώς ότι ήταν δυσχερής η αυθημερόν μετάδοση και ο σχολιασμός της σημαντικής αυτής είδησης. Έως την ψήφιση, όμως, της συγκεκριμένης τροπολογίας μεσολάβησαν τέσσερις (4) ολόκληρες ημέρες: Σάββατο, Κυριακή, Δευτέρα και Τρίτη. Το συγκεκριμένο θέμα υποβαθμίστηκε, παρά τη σπουδαιότητά του και τη σφοδρότητα της κριτικής. Άλλωστε, για το λόγο αυτό όλες οι Ενώσεις του Τύπου και των ΜΜΕ σε όλη την Ελλάδα απήργησαν την Τρίτη 5/8, καταγγέλλοντας τη μεθόδευση και το περιεχόμενο της συγκεκριμένης τροπολογίας. Το επιχείρημα περί ύπαρξης σημαντικότερων θεμάτων της επικαιρότητας, που επέβαλαν την υποβάθμιση του συγκεκριμένου θέματος, φανταζόμαστε ότι ως πολύπειροι συνάδελφοι συμφωνείτε μαζί μας, δεν είναι πειστικό.
ΤΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ & ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ
Κύριοι Συνάδελφοι,
Η κατάθεση της τροπολογίας για την διαφήμιση και τα Ηλεκτρονικά Μέσα Ενημέρωσης το βράδυ της περασμένης Παρασκευής, είμαστε σίγουροι ότι, εκτός από εμάς, αιφνιδίασε και εσάς. Κατανοούμε, συνεπώς ότι ήταν δυσχερής η αυθημερόν μετάδοση και ο σχολιασμός της σημαντικής αυτής είδησης. Έως την ψήφιση, όμως, της συγκεκριμένης τροπολογίας μεσολάβησαν τέσσερις (4) ολόκληρες ημέρες: Σάββατο, Κυριακή, Δευτέρα και Τρίτη. Το συγκεκριμένο θέμα υποβαθμίστηκε, παρά τη σπουδαιότητά του και τη σφοδρότητα της κριτικής. Άλλωστε, για το λόγο αυτό όλες οι Ενώσεις του Τύπου και των ΜΜΕ σε όλη την Ελλάδα απήργησαν την Τρίτη 5/8, καταγγέλλοντας τη μεθόδευση και το περιεχόμενο της συγκεκριμένης τροπολογίας. Το επιχείρημα περί ύπαρξης σημαντικότερων θεμάτων της επικαιρότητας, που επέβαλαν την υποβάθμιση του συγκεκριμένου θέματος, φανταζόμαστε ότι ως πολύπειροι συνάδελφοι συμφωνείτε μαζί μας, δεν είναι πειστικό.