![]() |
Η εξέλιξη της διαφημιστικής δαπάνης στους τηλεοπτικούς σταθμούς 2000-2012 |
(αναδημοσίευση από Αυγή της Κυριακής)
Σε δραματικά χαμηλά επίπεδα βρίσκονται τα έσοδα των τηλεοπτικών καναλιών από διαφήμιση, τον βασικό πόρο χρηματοδότησής τους. Ήδη, το 2012 αναμένεται συνολική διαφημιστική απορρόφηση μειωμένη κατά 60% σε σχέση με το "χρυσό" 2007, που φέρνει την τηλεοπτική αγορά πίσω, σε επίπεδα της δεκαετίας του '90.
Ήδη σήμερα η τηλεοπτική αγορά μετράει 5 χρόνια ύφεσης, εκ των οποίων τα δύο τελευταία με δραματικές επιπτώσεις στις τηλεοπτικές επιχειρήσεις.
Η βουτιά της διαφημιστικής τους απορρόφησης έχει επιπτώσεις στο πρόγραμμά τους, που είναι εμφανείς εδώ και δύο χρόνια: δραματικός περιορισμός της μυθοπλασίας, σχεδόν μηδενική ελληνική παραγωγή ψυχαγωγικού προγράμματος, ταινίες β' διαλογής ή αρχαίες, κόψιμο των δημοσιογραφικών εκπομπών έρευνας, περιορισμός των ανταποκριτών στους απολύτως απαραίτητους, ερασιτεχνικές συνδέσεις μέσω skype.
Η βουτιά της διαφημιστικής τους απορρόφησης έχει επιπτώσεις στο πρόγραμμά τους, που είναι εμφανείς εδώ και δύο χρόνια: δραματικός περιορισμός της μυθοπλασίας, σχεδόν μηδενική ελληνική παραγωγή ψυχαγωγικού προγράμματος, ταινίες β' διαλογής ή αρχαίες, κόψιμο των δημοσιογραφικών εκπομπών έρευνας, περιορισμός των ανταποκριτών στους απολύτως απαραίτητους, ερασιτεχνικές συνδέσεις μέσω skype.