Αποκαλυπτικός ο πίνακας που δημοσιεύει η Αυγή της Κυριακής |
Της Αγγέλας Νταρζάνου
στην Αυγή της Κυριακής
Αγώνα ζωής δίνουν οι επιχειρήσεις ΜΜΕ, καταβάλλοντας προσπάθειες να συνεχίσουν τη λειτουργία τους στις πιο αντίξοες οικονομικές συνθήκες: δραματική μείωση των πωλήσεων και του τζίρου τους, ταυτόχρονα με τη μείωση της διαφημιστικής δαπάνης κατά 60% τα τελευταία τέσσερα χρόνια. "Δεμένες" με δυσθεώρητα χρέη, ύψους εκατοντάδων εκατ. ευρώ, συχνά διπλάσια από τον κύκλο εργασιών τους, βλέπουν να περιορίζονται οι δυνατότητες ανάκαμψής τους.
Μόνο τα χρέη σε τράπεζες των εισηγμένων φτάνουν τα 550 εκατ., ενώ εάν σε αυτά προστεθούν τα χρέη των μέσων που έχουν κλείσει (Alter, "Ελευθεροτυπία", Λυμπέρης κ.ά.) και των υπολοίπων, υπολογίζονται ότι ξεπερνούν το 1,3 δισ. ευρώ. Μπροστά στις ασφυκτικές πιέσεις για ρευστότητα, η λύση που προκρίνεται από τους περισσότερους ιδιοκτήτες σήμερα είναι η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, όμως για πόσο ακόμα;
Μόνο τα χρέη σε τράπεζες των εισηγμένων φτάνουν τα 550 εκατ., ενώ εάν σε αυτά προστεθούν τα χρέη των μέσων που έχουν κλείσει (Alter, "Ελευθεροτυπία", Λυμπέρης κ.ά.) και των υπολοίπων, υπολογίζονται ότι ξεπερνούν το 1,3 δισ. ευρώ. Μπροστά στις ασφυκτικές πιέσεις για ρευστότητα, η λύση που προκρίνεται από τους περισσότερους ιδιοκτήτες σήμερα είναι η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, όμως για πόσο ακόμα;