mediatvnews.gr

mediatvnews.gr
Μας βρίσκετε πλέον εδώ στο mediatvnews.gr

Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

Η διαφήμιση τραβάει την ανηφόρα μόνο για την TV


Κι όμως η διαφήμιση στα ΜΜΕ (η ονομαστική) το 8μηνο του 2013 έφθασε τα 736,6 εκατ. ευρώ. Και όμως η τηλεόραση είναι αυτή που αυξάνει τα μερίδια στην απορρόφηση της από την αγορά φθάνοντας μετά από αρκετά χρόνια στο 48% του συνόλου. Μικρή βελτίωση τον Αύγουστο καταγράφεται και για ις εφημερίδες ενώ τα περιοδικά συνεχίζουν την πτωτική τους πορεία. Πάντα σύμφωνα με τη Media Service.

Στοιχεία διαφημιστικής δαπάνης 

ΜΕΣΟ ΑΥΓ/ΤΟΣ 2012 ΠΟΣΟΣΤΑ ΑΥΓ/ΤΟΣ 2013 ΠΟΣΟΣΤΑ ΜΕΤΑΒΟΛΗ
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 14,568,877   30.15%    17,048,635              34.29%         +17.02%
ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ    18,137,851   37.54%    15,029,451              30.23%         -17.14%
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ 12,213,295  25.28%    14,489,876             29.14%          +18.64%
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ     3,393,845    7.02%       3,152,709               6.34%             -7.11%
ΣΥΝΟΛΟ             48,313,868 100.00%       49,720,672         100.00%            +2.91%

     ΙΑΝ/ΟΣ-ΑΥΓ/ΟΣ  2012 ΠΟΣΟΣΤΑ ΙΑΝ/ΟΣ-ΑΥΓ/ΟΣ  2013 ΠΟΣΟΣΤΑ ΜΕΤΑΒΟΛΗ 

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ    289,130,643   39.71%         354,244,773             48.09%           +22.52%
ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ       236,223,550   32.44%          182,097,760            24.72%          -22.91%
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ   161,925,251  22.24%           161,694,403            21.95%            -0.14%
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ        40,877,714  5.61%               38,636,207              5.24%               -5.48%
ΣΥΝΟΛΟ                728,157,158 100.00%         736,673,142           100.00%               +1.17%
** Η MEDIA SERVICES S.A. διευκρινίζει ότι: Τα στοιχεία που εκδίδει είναι ο ακριβής αριθμός εμφανίσεων, ο ακριβής χώρος και χρόνος διαφήμισης και η τεκμαρτή διαφημιστική δαπάνη προϊόντων και υπηρεσιών.
-Κατανομή Διαφημιστικής δαπάνης στα Μ.Μ.Ε. δεν είναι τα έσοδα των Μέσων, αλλά η τεκμαρτή διαφημιστική δαπάνη που απορρόφησαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: